سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

رتبه ۱۰ ریاضی: در کلاس کنکور شرکت نکردم

کد خبر : ۳۷۵۲۲۲
رتبه ۱۰ ریاضی: در کلاس کنکور شرکت نکردم
صراط: رتبه ۱۰ کنکور ریاضی با بیان اینکه در دوره‌های آموزشی موسسات کنکور شرکت نکردم، گفت: پیش بینی رتبه‌های خوب را داشتم.

سیدحسن موسوی بندرآبادی در گفت‌و‌گو با تسنیم در یزد با اشاره به اینکه تلاش بسیار زیادی برای موفقیت در کنکور انجام داده، اظهار داشت: هر کسی بنا به ظرفیتی که در خود می‌بیند لازم است که ساعاتی را برای درس خواندن و شرکت در کنکور اختصاص دهد.

وی افزود: من با توجه به اینکه احساس نیاز می‌کردم، ساعت‌های زیادی را برای درس خواندن اختصاص داده بود و تلاش زیادی کردم که بتوانم به این رتبه برسم.

رتبه 10 کنکور سراسری ریاضی در ارتباط با استفاده از کلاس‌های کنکور گفت: به جز یک درس که احساس نیاز کردم و کلاس خصوصی گرفتم از کلاس کنکور استفاده نکردم و در هیچ یک از موسسات کنکور هم شرکت نکردم.

موسوی بندرآبادی گفت: سایر هم سن‌های خودم که قصد شرکت در کنکور دارند هم به نظرم باید در صورتی که احساس نیاز می‌کنند وارد کلاس‌های کنکور شوند وگرنه اراده و همت خود شخص بسیار تاثیرگذار‌تر از سایر موارد است.

وی افزود: من برای کنکور امسال پیش بینی رتبه خوبی داشتم و با توجه به تلاشی هم که کرده بودم، احساس می‌کردم توانایی لازم برای کسب این رتبه و یا رتبه‌های خوب دیگر را دارم.

رتبه 10 کنکور سراسری ریاضی ادامه داد: برای رشته‌ای که می‌خواهم در آن ادامه تحصیل بدهم تحقیق زیادی کرده و منابع مختلفی را مطالعه کردم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدم و انشاالله در روزهای آینده و پس از کمی تحقیق و بررسی دیگر تصمیم قطعی را می‌گیرم.
برچسب ها: صراط کنکور