صراط: در اتفاقی جالب یکی از ناشران در بخش کودک و نوجوان به شیوهای دیگر اقدام به اخذ غرفه کرده است.
به گزارش فارس، در اتفاقی جالب برخی از ناشران تازه کار و متمول در ورودی های برخی سالن ها همانند بخش کودک و نوجوان اقدام به دریافت غرفه برای تبلیغات نشر خود کرده اند.
بر اساس این گزارش، این ناشران که اقدام به اخذ غرفههایی با مکان مناسب و متراژ زیاد کرده اند جز ناشران شناخته شده نیستند اما با رایزنی و مذاکراتی در نمایشگاه حضور دارند. این عمل مسئولان نمایشگاه که به کمیته تبلیغات نمایشگاه کتاب منتهی می شود کم لطفی به نشر و ناشران کم توان و حتی بزرگ است.
جالب اینکه این ناشران با پرداخت مبالغی بسیار همچون ٩٠ میلیون تومان اقدام به اخذ غرفه و تبلیغات در راستای انتشارات خود کرده اند. عمل این ناشران برای اخذ غرفه موجب گلایه ناشران کودک شده است.
پرداخت وجه و اخذ میلیونها تومان هرچند با این باور که برگزاری نمایشگاه هزینه بر است اما دریافت هایی اینگونه لطمه به نشر کشور و تبعیض برای قشری خاص شمرده می شود.
***
شنیده شده است هزینه اجاره غرفه های نمایشگاه در کل فضای نمایشگاهی حدود 2.5 میلیارد بوده است.
***
دیگر شنیده اینکه موسسه نمایشگاه های فرهنگی با پرداخت 14 میلیارد ریال به شهرآفتاب کل تبلیغات محیطی در این مجموعه را در اختیار گرفته است.
به گزارش فارس، در اتفاقی جالب برخی از ناشران تازه کار و متمول در ورودی های برخی سالن ها همانند بخش کودک و نوجوان اقدام به دریافت غرفه برای تبلیغات نشر خود کرده اند.
بر اساس این گزارش، این ناشران که اقدام به اخذ غرفههایی با مکان مناسب و متراژ زیاد کرده اند جز ناشران شناخته شده نیستند اما با رایزنی و مذاکراتی در نمایشگاه حضور دارند. این عمل مسئولان نمایشگاه که به کمیته تبلیغات نمایشگاه کتاب منتهی می شود کم لطفی به نشر و ناشران کم توان و حتی بزرگ است.
جالب اینکه این ناشران با پرداخت مبالغی بسیار همچون ٩٠ میلیون تومان اقدام به اخذ غرفه و تبلیغات در راستای انتشارات خود کرده اند. عمل این ناشران برای اخذ غرفه موجب گلایه ناشران کودک شده است.
پرداخت وجه و اخذ میلیونها تومان هرچند با این باور که برگزاری نمایشگاه هزینه بر است اما دریافت هایی اینگونه لطمه به نشر کشور و تبعیض برای قشری خاص شمرده می شود.
***
شنیده شده است هزینه اجاره غرفه های نمایشگاه در کل فضای نمایشگاهی حدود 2.5 میلیارد بوده است.
***
دیگر شنیده اینکه موسسه نمایشگاه های فرهنگی با پرداخت 14 میلیارد ریال به شهرآفتاب کل تبلیغات محیطی در این مجموعه را در اختیار گرفته است.