سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۴

توضيحات جالب بيادي در دفاع از محسن رضائي

کد خبر : ۳۶۰۷
ابعاد ديگري از نشست صميمي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با برخي از وعاظ تهران از سوی حسن بیادی بيان شد.

به گزارش خبرنگار "تابناک"؛ بيادي دبيركل جمعيت آبادگران جوان پيرامون اين نشست خصوصي كه به صورت ناقص توسط برخي از رسانه ها منتشر شد اظهار داشت: اين نشست دوستانه بدون حضور ارباب جرايد و رسانه ها برگزار شد لذا بهتر بود رسانه ها به جاي انعكاس ناقص و بعضا اشتباه گفته ها در اين جلسه اخلاق حرفه اي را رعايت مي كردند.

بيادي در ادامه گفت: يكي از اين اشتباهات رسانه ها در نقل گفته هاي رضايي غايب خواندن حجت الاسلام علي اكبر ناطق نوري در نماز جمعه 29 خرداد 88 به امامت مقام معظم رهبري مي باشد در حالي كه آقاي ناطق نوري در آن نماز جمعه تاريخي حضور داشتند و برخلاف آنچه منتشر شده، منظور محسن رضايي از غائبين در اين مراسم ميرحسين موسوي و مهدي كروبي بوده است.

وي افزود: در جلسه مذكور پس از آنكه رضايي مواضع خود را پيرامون مسائل پيش و پس از انتخابات ارائه نمود تعدادي از وعاظ حاضر، ضمن طلب حلاليت از رضايي با بيان اينكه مشخصا و به صورت صحيح از مواضع وي بي اطلاع بوده اند از او بخاطر اقدامات و مواضعش تقدير و تشكر به عمل آورند.

بيادي در خاتمه افزود: دكتر رضايي از سربازان ولايت و از جانثاران نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده و خواهند بود.
نظرات بینندگان
منافقین از کفار بدترند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
آقای بیادی چی شده ؟! هیچ کس ندونه دیگه ماهایی که تو هیئت صبح پنج‌شنبه‌های رزمندگان غرب تهران ( مهدیه امام حسن ( ع ) ) اول مراسم پای صحبت‌های شما می‌‌نشستیم ( قبل از انتخابات ریاست جمهوری نهم ) یادمونه ‌چطور سنگ آقای احمدی‌نژاد رو به سینه می‌زدید و چه حمایت‌هایی می‌کردید و بعد از انتخابات به خاطر اینکه از دولت نهم از لحاظ پست و مقام چیزی نصیبتان نشد زدید زیر همه چیز و حمایت از دولت خدمتگذار ، بی حمایت ! حزب‌الله خوب می‌دونه که رضایی هم اگر بعد از انتخابات جزء نخبگان مردود نشد حتماً تجدید شد ! محسن رضایی از سران فتنه هنوز هم که هنوزه برائت نجسته . رضایی اونجایی که باید حرف می‌زد حرف نزد و اون نامه بی‌شرمانه رو به حضرت آقا نوشت و در اون نامه یه جورایی برای رهبر تعیین تکلیف کرد ( زهی خیال باطل ) رضاییِ دارای سابقه فرماندهی سپاه بود که به فرمان رهبر بابت هوشیاری در برابر توطئه دشمن برای تقلب و تردید در انتخابات توجه نکرد و با شکایت به شورای نگهبان و نگفتن تبریک به فرد پیروز ، در مسائل بعد از انتخابات نقش خود را زیرزیرکانه بازی کرد . دل حزب الله از رضایی‌ها و بیادی ها و علی‌مطهری ها بیشتر به درد آمده تا اعمال موسوی و کروبی
i9i
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
یادمه که حاج سعید حدادیان طنابی شد واسه شما و آقای کاشانی
وگرنه شما احکام گو بودید و کاشانی هم هیئت امنای هیئت رزمندگان
سپهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۰
بيادي کیه؟