سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

بحران‌جنسی،اینبارسیاوش‌اردلان!+عکس

کد خبر : ۳۵۰۲۳
در پی انتشار اخبار متعدد از انحرافات اخلاقی در بی بی سی فارسی، این بار یکی از نوشته های غیراخلاقی سیاوش اردلان مجری بی بی سی در صفحه فیس بوکش خبرساز شد.به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، هنوز چند روز از انتشار اخباری درباره انحرافات اخلاقی برخی مدیران و مجریان بی بی سی فارسی نگذشته است که این بار سندی به دست من آمده که نشان می دهد سیاوش اردلان مجری و خبرنگار برنامه نوبت شما بی بی سی فارسی هم در صفحه ی فیس بوکش علاقه ی خود به بحث و نیاز های غیراخلاقی اش را بروز داده و هر از چند گاهی به قول خودش بحث های "سکسی - اخلاقی"! راه می اندازد.

عکس زیر نمونه ای از نوشته ها و اقدامات غیراخلاقی سیاوش اردلان مجری بی بی سی در صفحه فیس بوکش است:
 


همینطور مدتی پیش سیاوش اردلان برای دوستان فیس بوکی اش مسابقه برترین ناف برپا کرده بود! که از اعضاء صفحه خواسته بود که با گرفتن عکس از ناف های خود در این مسابقه شرکت کنند علی الخصوص خانم ها! 

البته موضوع انحرافات اخلاقی در بین کارکنان بی بی سی و اپوزیسیون های خارج از کشور چیز جدیدی نیست و بیشتر به شکل یک سنّت در آمده است چرا که از شبکه صدای آمریکا نیز خبرهایی از شکایت تعدادی از مجریان این شبکه از یکدیگر به دلیل تجاوز، چندی پیش منتشر شد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۲
۲
مرد حسابی این کامنت ماله سال 2009 تو هم چه بیکاری بخدا مثلا تو به این چیزا فکر نمیکنی
aaa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
به به !اینا می خوان جمهوری اسلامی رو ساقط کنن!حتما بعد از سقوط جمهوری اسلامی هم می خوان برن تو .... به حالو حولشون برسن و کشورو بدن به دست آمریکا تا هر چی داریم و نداریم بالا بکشه.