سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

حلب با مقاومت نیروهای جوان حزب‌اللهی آزاد شد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهر حلب با مقاومت نیروهای جوان حزب‌اللهی و انقلابی آزاد شد.
کد خبر : ۳۳۸۲۰۰
صراط: تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهر حلب با مقاومت نیروهای جوان حزب‌اللهی و انقلابی آزاد شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امشب در مراسم سالگرد شهادت مسلمانان زارید و اسارت شیخ زکزاکی و حمایت از نهضت اسلامی نیجریه در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: باید به ریشه‌های این حرکت در نیجریه نگاهی کرد و آن‌ها را مورد توجه قرارداد.

وی با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امروز اگر افراد در برابر ترک معروف و عمل به منکر بی‌تفاوت باشند جامعه تبدیل به یک جامعه مرده می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جهان پر از انسان‌های خودخواه و خودبین است که برای رسیدن به خواسته‌هایشان قتل و غارت می‌کنند، اضافه کرد: امروز جهان بشریت مقابل یک نظام شیطانی و مستکبر که برای رسیدن به خواسته‌هایش حقوق مردم را پایمال می‌کند، ایستاده‌اند.

رئیسی با اشاره به بیداری اسلامی در جهان تشریح کرد: بیداری اسلامی در جهان امروز مدیون خون شهدا است و این خون شهیدان است که در جهان جهل‌زدایی می‌کند.

وی با اشاره به آزادسازی شهر حلب از محاصره تکفیری‌ها تصریح کرد: با توجه به حمایت تکفیری‌ها از طرف رژیم صهیونیستی و دشمنان با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها، آزادسازی حلب غیرممکن به نظر می‌آمد اما روز گذشته شهر حلب با مقاومت نیروهای حزب‌اللهی و جوانان مؤمن انقلابی و خون شهدا آزاد شد.