سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴

معابر شهر بوشهر تاریک شد

مدیریت برق استان بوشهر به این باور نرسیده که با توجه به جایگاه بین المللی این استان با آن پیشینه قوی در طول تاریخ و موقعیت ژئواکونمیک وژئو استراتژیک، نباید به ناگاه ودر شرایط جوی معمولی خیابان هایش در تاریکی مطلق فرو روند و امنیت مردم را به مخاطره اندازند.
کد خبر : ۳۲۹۲۶

جنوب نیوز: نیروگاه هسته ای بوشهر هیچ سودی برای مردم این سامان نخواهد داشت و گویا قرارنیست که ازموهبتش، این شهر واستان بین المللی که به حق پایتخت انرژی ایران نامیده می شود مردمش متنعم شوند .

يكي از سايت هاي بوشهر در گزارشي ضمن اشاره به پيش راه اندازي نيروگاه اتمي بوشهر و اتصال برق اتمي به شبكه سراسري، نوشت: در حالی جهان شاهد استفاده از نیروی انرژی هسته ای در مصرف برق از شهر بوشهر بود، اين شب ها خیابان ورودی و اکثر معابر اصلی مركز استان در تاریکی مطلق قرار گرفته است و این شائبه را در شهروندان بوشهری ایجاد می کند که راه اندازی نیروگاه هسته ای بوشهر هیچ سودی برای مردم این سامان نخواهد داشت و گویا قرارنیست که ازموهبتش، این شهر واستان بین المللی که به حق پایتخت انرژی ایران نامیده می شود مردمش متنعم شوند .

ارم نيوز در ادامه نوشت: مدیریت برق استان بوشهر به این باور نرسیده که با توجه به جایگاه بین المللی این استان با آن پیشینه قوی در طول تاریخ و موقعیت ژئواکونمیک وژئو استراتژیک، نباید به ناگاه ودر شرایط جوی معمولی خیابان هایش در تاریکی مطلق فرو روند و امنیت مردم را به مخاطره اندازند.

این مدیریت بدون این که به خود زحمت پاسخ گویی به افکار عمومی دهد با خیالی اسوده و به قول امروزی ها "بی خیال هر چی گربه " هر آن سان که فکر می کند عرصه را بر بقال و بزاز و سازنده نگون بخت مسکن و مالک تا بناگوش زیر قرض یک واحد آپارتمان نوساز خریده سخت می کند و در کنار آن نیز با دریافت مبالغ هنگفتی در قبل و بعد از برق دار کردن واحدهای صنفی و مسکونی، حاضر نیست که حداقل امنیتی که در پس روشنایی معابر اصلی و فرعی بوجود می اید مدیریت کند و در حوزه وظایفش به مردم امنیت واسایش دهد.

در کنار موارد فوق اخیرا این مدیریت به کار شگرف دیگری که در طول کل سی و چند سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی سابقه است نیز دست زده و در حالی که شهروندان نگون بخت بوشهری در مسافرت های پس از ماه مبارک رمضان به سر می بردند با قطع انشعاب برق آنها به دلایلی مانند بدهی که بخشي ازآن زیر 500هزار ریال بوده عیدی مفصلی نیز داده است که گاها سبب خسارت به مردم در مایحتاج های ذخیره شده در یخچال های انها شده اند .

براستی آیا مدبریت برق استان که تقریبا عمده مردم پایتخت انرژی ایران از آن دل دردمندی دارند خود را موظف به پاسخگویی می کند؟ به هر ترتیب امید می رود سخن معروف ریاست جمهوری در پیچاندن گوش مدیرانی که در مسیر خدمت به مردم حرکت نمی کنند مورد توجه مدیریت ارشد استان قرار گیرد و دستگاههاي اجرایی از جمله مدیریت برق استان را موظف به پاسخگویی و حرکت در مسیر امنیت و رفاه مردم پایتخت نشین انرژی ایران کند .

برچسب ها: نیروگاه اتمی