دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

قتل یک زن در آسایشگاه بهزیستی

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: مردی که همسرش را با ضربات چاقو در یکی از آسایشگاه‌های بهزیستی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر : ۳۲۱۶۳۷
صراط: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: مردی که همسرش را با ضربات چاقو در یکی از آسایشگاه‌های بهزیستی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش مهر، سرهنگ ابراهیم عرب زاده عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه قتل دو شب پیش در یکی از آسایشگاه‌های بوشهر انجام شده بود و اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی پلیس بلافاصله آغاز شد.

وی ادامه داد: ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۱۵ شهریور فردی به هویت «م . الف» ساکن شهر چغادک استان بوشهر در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بود از دیوار یکی از آسایشگاه‌های بهزیستی بالا رفته و همسر خود را با دو ضربه چاقو مجروح و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر اضافه کرد: فرد مضروب بلافاصله به بیمارستان منتقل شد ولی بر اثر شدت جراحات وارده بامداد ۱۶ شهریور فوت کرد.

سرهنگ عرب‌زاده ادامه داد: پس از دو روز اقدام اطلاعاتی و پلیسی، لحظاتی قبل قاتل هنگام خروج از مخفیگاهش در عالی‌شهر و حرکت به سمت چغادک در عملیات هماهنگ و مشترک کلانتری‌های عالی شهر و چغادک دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت آن را اختلاف خانوادگی عنوان کرده است.
برچسب ها: قتل آسایشگاه صراط