جمعه ۰۷ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۳

ناامنی عامل بی رونقی بزرگترین پارک کرج

رشد بی رویه جمعیت و توسعه ناهمگون شهر کرج در حالی به وقوع پیوسته است که این رشد با توسعه امکانات تفریحی و رفاهی همراه نبوده است و از این رو پارک شهید چمران این شهر به دلیل حریم نا امن آن مورد استفاده مطلوب قرار نمی گیرد.
کد خبر : ۳۱۷۸۱
 

عکس/ امید وهاب زاده

برچسب ها: پارک نا امنی
نظرات بینندگان
مریم
|
Netherlands
|
۱۱:۱۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۴۴
۲۳
بی خیال بابا
این دخترایی که من می بینم با این طرز پوشش همینم میخان
پس چرا هیچکس با من کاری نداره
من که با حجابی که دارم در امنیت کاملم
هر کی می گه نه می تونه امتحان کنه
دختر اگه حجاب داشته باشه هیچکس باهاش کاری نداره
ناشناس
|
Netherlands
آفرین مریم خانم. هر چند بعید می دونم زن باشی.
یعنی هر کسی حجابش مورد پسند شما نباشه باید قربانی چشم چرونی بشه و در نهایت تجاوز.
یونس
|
Netherlands
این چه حرفیه خانم؟
شما یکبار تشریف ببرید اونجا شب هم باشه
معنی امنیت رو متوجه میشید.

مملکت اسلامی ، امنیت حکومت علی (ع)رو میخواد..
علی « تنکابن »
|
Netherlands
احسنت خواهرم. همیشه در پناه خانم حضرت زهرا «س» باشی. یاعلی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
آفرین به خواهر گلم"
سجیل
|
Netherlands
این درسته که اون دخترها حجابشون مناسب آدمیزاد نیست ولی دلیل نمیشه رفتار هتاکانه ی اون پسرهای .......... رو نادیده بگیریم.
قانون باید تماما اجرا بشه
هم حجاب و هم عدم ایجاد مزاحمت
ناشناس
|
Netherlands
امنیت یک موضوع عمومی هست خانم محترم ، تعریفش اینه که همه امنیت داشته باشن ! انگار من بگم چون یک نفر پولداره اگر دزد بزنه به خونه اش مهم نیست !
سعید
|
Netherlands
خواهر عزیزم شما شب اگر مجبور بشی دیر بیای یا همین بعد از ظهر از همین پارک رد بشی می فهمی امنیتت کامله یا نه. همه اینهایی که مورد حمله این قبیل آدم ها قرار گرفتن بی چادر و حجاب نبودن بخدا
شادمان
|
Netherlands
خدا حفظت کنه خواهر چنانکه تو حجابت را حفظ می کنی.تو با چادرت که قطعا پرچم آزادگی از قید و بند شیطانه, روح امام و شهدا رو شاد کردی.
1375
|
Netherlands
خواهر عزيزم بنده باحجابم به تمام معنا حتي پوشيه هم مي زنم ولي مردهاي ما مشكل دارن و چشم همه رو در مي يارن.
شقايق-ازاد
|
Netherlands
ببينمريم جون من به خاطر يه گله مرد چش چرون نمي تونم خودمو بكنم تو قفس.
چرا همش ما زنها بايد كوتاه بيايم؟؟؟؟ها
k-1
|
Netherlands
اقا سعيد شما ديگه چرا بحث رو امنيتي مي كني؟! بحث فرهنگيه به خاطر همين هم نظر مريم خانم كاملا غلطه.

شقايق خانم حجاب كامل قفس نيست.
شقايق-ازاد
|
Netherlands
كيوان-1 پس چرا به يه خانم چادري تيكه بار نمي كنن دقيقا مثل يه پرنده تو قفس
k-1
|
Netherlands
شقايق خانم وقتي يك دختر لباس ناجور مي پوشه يعني داره ميگه من مي خوام كه بهم تيكه بندازيد اما وقتي حجاب كامل رو رعايت كنه به اين معني كه ميگه من اهل اين كار ها نيستم شما هم با من كاري نداشته باشيد اين قفس نيست اين در اصل يك نوع سلاح مثل همون اسپري ها كه احتمالا شما هم ازشون در اختيار داريد فقط فرقش با اونها اينه كه با روش حجاب كامل ديگه طرف اصلا نزديك شما نمي ياد كه شما مجبور بشيد از اسپري ها استفاده كنيد.
شقايق-ازاد
|
Netherlands
كيوان-1 من حرفم اينه كه مرهاي ما بيمارن و هي نگاه مي كنن چه به چادريش و چه بي حجابش
2-من ازاديمو به خاطر يه گله مرد بيمار نمي تونم عوض كنم.
3-شما از اين حرفهاتون بايد نتيجه بگيريد كه حجاب مثل يه قفسه.
ستوده
|
Netherlands
شقايق خانم هميشه چيزهاي با ارزش رو توي يك جا نگه مي دارن كه دست كسي بهش نرسه مثل مرواريد تو صدف،براي مثال شما طلات رو ول مي كني و مي ري يا توي يه جاي مخصوص و غير قابل دسترس افراد ديگه؟جنس مونث هم همينه انقدر با ارزشه كه خودش بايد ارزش خودش رو بدونه و خودش رو دور از دسترس نگه داره
k-1
|
Netherlands
خواهرم به شما توصيه مي كنم يادداشت «اتفاقا حجاب محدوديت است» رو كه با جست و جو در همين سايت مي تونيد پيداش كنيد بخونيد.
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۲
تصاویر پارک چمران کرج هست.
پارکی که در محوطه ی آن تا نیمه شب تراکم این تصاویر در شب ها بیداد می کند
مسئولین کرج اصلا به فکر مواد فروشان که موجب سلب آسایش هستند
نیستند
اگر میخوان همکاری کنن با این آقایان یه مکان خاص براشون تدارک ببینند؛ هر کوچه و خیابون شده محل مانور کراک فروشان ...

ممنون صراط عزیز
x
|
Germany
|
۱۳:۰۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۹
۶
خدا رو شکر که از تهران نبود و گر نه سر شهرداری خراب می شد و لی شهر های دیگه...
نه!
شادمان
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۶
امام خمینی(ره) صحیفه ی نور:
« زنان انسانسازند همانطور که قرآن انسانساز است.»
«جامعه ای به فساد کشیده میشود که زنان آن جامعه به بتذال و فساد کشیده بشند و جامعه ای به صلاح کشیده میشود که زنان آن پاکدامن و صالح باشند.»
نکته:
هیچ مرد ولو هرزه ای به خود اجازه نمی دهد به دنبال زن چادری راه بیفتد مگر با چراغ سبز زن همراه باشه که من چراغ سبز زن را همان برهنگی و بدحجابی میدانم.
علی « تنکابن »
|
Germany
احسنت آقا شادمانِ عزیز؛ با نظرت موافقم. یازهرا
سعید
|
Germany
قربان خدا برم که شما هم از هر چیزی برای خودتان چراغ سبز درست می کنید.چراغ سبز هم نباشد چراغ سبزش می کنید. مگر آمار زنان محجبه ای که به آنها در شهرهای مختلف تجاوز شده کم است. ببخشید مرد ... با خروس یا سایر حیوانات چه تفاوتی دارد؟
هادي
|
Germany
نظر كاملا بر ربطي بود
مشكل نا امنيه
افغانستان زمان طالبان حجاب افراطي چند لايه امنيت ساخته بود؟
شادمان
|
Germany
نخیر عالیجناب سعید.
خدا به قربونی شما احتیاجی نیست. اگه میتونین نفستونو قربانی کنین تا خودتون یه وقتی در راه یاری رسانی به برادران شیطان قربانی نشین .اونی که شما میفرمایید بله وجود داره و کسی منکرش نیست. میگم چرا باید خانمی بسیار بد حجاب ورود کنه به جایی که مصونیت نداره. یک خانم موجه شب بلند نمیشه با ظاهری نامناسب به هر جایی سرک بکشه.
بله آدمای دیوانه ای هم وجود داره که به یک محجبه هم حمله کنه ولی اینا قلیلند.
گربه به گوشت داخل نایلون بیشتر وسوسه میشه یا گوشت داخل قابلمه. همین.
جوانی که به عللی نتونسته ازدواج کنه در اینجا مصونیت نداره. چرا باید مظاهری رو شاهد باشه که مال خودش نیست.
بازم تکرار میکنم کسی به خودش اجازه نمیده به خانم محجبه توهین کنه.
شادمان
|
Germany
آخه هادی رو برم تفلکی
حجاب افراطی که می فرمایی چه ربطی به گفته های من داره.
من که نگفتم خانما باید رو بند بزنند. من گفتم خانما آنطور باشن که قرآن، علما،فقه،مکتب و حضرت زهرا میخواد. بعدشم ناامنی تا ناامنی داریم.
گذشته از این من به سخن امام استناد کردم، امام رو قبول نداری مشکل از خودته.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱
احسن به شادمان با مطلب ونظر شخصیت موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۳
اصولاً كرجي ها ميخواهند .................. شما برويد چرخي در جهانشهر و عظيميه و گوهر دشت و مهر شهر بزنيد متوجه حرفهاي من خواهيد شد. تهران جوي دارد كه همه را در خود حل ميكند ولي جو كرج اينجوري نيست.ميخواهند ..... آدمهاي با كلاس را در بياورند ولي نميتوانند.
بزرگي ميگفت: خودت باش. بقيه نقشها توسط ديگران گرفته شده اند
م.................ون
|
Iran (Islamic Republic of)
کرجی ها؟
یادمه کل کرج تا 20 سال پیش باغ بود و جمعیتی هم نداشت!
الان ماشا الله هم کرجی داریم هم تهرانی البته هنوز دستگاه عمل لحجه اختراع نشده ولی....
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
م.................ون متاسفانه با نظر شما موافقم من خودم يه كرجي اصيلم و اگه اطلاعات داشته باشي ميدوني كه كرج مثل بقيه البرزنشينان از برغان و اغشت و كردان و .... گرفته تا كلاك و وسيه و سرجوب و خلج آباد و جاده چالوس و ..... يه زبون محلي دارن كه باهاش حرف ميزنن ... اينقدر مهاجرت به كرج زياد شده و متاسفانه از طيف اون آدم ناحسابي هاشونم تا دلت بخواد اومدن كرج و تا رسيدن پول فروش گاو گوسفنداشون شده ماشيناي آخرين سيستم و مدلهاي مختلف ظاهري بچه هاشون ... كه خدارو بنده نيستن زماني كه برخي از همين عتيقه ها ميبينن ما داريم با زبون محلي كرجي با هم صحبت ميكنيم با ما ميگن شما رشتي هستين !!!!!!!!
وقتي اينجوري حرف ميزنن تا ........ آدم ميسوزه
elnaz
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل ما اینه که فکر می کنیم هر کسی که تهرانه با کلاسه.من جند بار کرج رفتم ولی بازم دختراش....در ضمن اعتیادو زدن این جور تیپا کلاس نیست که کسی بخواد اداشو در بیاره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
اقای رادان شما که دوسال قبل پدر اراذل رو دراورید یه چشم داشتی هم به امسال داشته باش ....
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
مووووووووووووون باید بگم که اعتیاد جوونای ما ربطی به لهجه نداره
1375
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
بابا جمع كنين با اين كلاس هاي اموزشي گرون قيمت و اينكه هيچ جايي نيست كه جوون بيچاره تفريح مياره به همين ها.
2.وقتي والدين محترم مي شينن كنار فرزندانشون و ماهواره تماشا مي كنن ميشه همين.
3.الان هيچ جايي واسه يه اقا پسر كار نيست ولي برا دخترا كرور كرور كار.
165
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۵
۷
هرچي مي كشيم از اين ماهواره كوفتي مي كشيم.پدر مادر ها همراه بچه هاشون مي شينن ماهواره تماشا مي كنن ولي از عواقبش خبر ندارن.حالا پدر مادر ها تحويل بگيرن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
5 كيلومتر تا بهشت قرباني داد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
الان که بحمدالله با عملیات مقتدرانه نیروی انتظامی و یگان های تکاوری آن لکه این ننگ از منازل مردم پاک شده.

برادر من ماهواره فقط فیلم های اونجوری هم نشون نمیده مشکل شما اتفاقاً با اون برنامه هاش نیست درد شما با اخبار و مسائل سیاسی است فساد اخلاقی بهانه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین سعید!!چرت نگو باشه؟
165
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعيد شما باشي مي شيني اخبار گوش مي دي يا به فيلمهاي مزخرف farsi1نگاه مي كني؟ هان؟
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
ماهواره با اينترنت هيچ فرقي نميكنه
اگر به حكومت ما باشه جفتش اخه
چون جفتش پايه لرزونه!
165
|
Iran (Islamic Republic of)
اقايون محترم كرم از خود درخته طرف خودش نبايد بره دنبال مسائل غير اخلاقي و البته پدر و مادرهام بايد ناظر باشن.بعضي ها تو اينترنت دنبال مسائل علمي و پزشكي مي گردن بعضي هام چت مي كنن.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني الان مسئولين ما ماهواره نگاه نمي كنن؟!!!! پس از كجا مي فهمن دنيا دست كيه؟؟؟كي ميگه ماهواره در هر صورت بده؟؟؟
165
|
Iran (Islamic Republic of)
كيوان-1 مسئولين با هدف ماهواره نگاه مي كنن نه اين كه تو خونه اشون با زن و بچه هاشون farsi1نگاه كنن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شما مطمئنی مسئولین با هدف نگاه ماهواره می کنند و نگاه فارسی وان نمی کنند.

عزیزم مشکل شما فارسی وان و اینها نیست شما از خداتونه که مردم علاف این سریال ها باشند ولی کاری به سیاست و وضع مملکت نداشته باشند شما مشکلتون با کانالهای خبریه. اون موقع که ما ایران بودیم شکر خدا همیشه بی بی سی (اعم از فارسی و انگلیسی و عربیش) و یورونیوز و صدای آمریکا پارزایت بود و فارسی وان و هرچه شبکه .... بود باز بود مشخص بود که شما مشکلتون اخلاق و این چیزها نیست. وقتی این حرف ها را میزنید یعنی رسماً میگین امت مسلمان ساکن ایرانی اکثراً ذهنشان خراب است و تمایل بفساد دارند و شما باید با محدودیت جلوی اینها رئ بگیرید و آن وقت آدم گیر میکنه که پس اینهایی که در انتخابات و تظاهرات های دفاع از نظام شرکت می کنند کیها هستند و چند درصد از مردم رو تشکیل می دهند. حرفهای متناقض درباره فهم و شعور مردم کار دست خودتون میده. شیوع فارسی وان را قبول کنیم یا امت همیشه در صحنه اگر دونی اکثریت مطلق رو دارند پس چرا در هر زمینه اینقدر فشار و محدودیت وجود داره؟ پس این جوونهایی که عکساشون رو میزارین از کجا آمدند؟ ماهواره هست ولی مگه مدرسه و دانشگاه و کوچه و خیابان و صدا و سیما و روزنامه ها دست شما نیستند. جطور با اینهمه هزینه ای که صرف این ارگانها کردید و از پیش دبستانی تا دانشگاه ................ باید به این جا برسید؟
مشکل از ماهواره نیست عزیزم مشکل اینجاست که شما دین و اخلاق را ابزار دست خودتان کردید و آنقدر لوثش کردید که همه را فراری و طاغی کرده اید.
165
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سعيد حرف شما كاملا درست ولي بدونيد 2/3 طلاق ها به خاطر شبكه هاي مبتذل ماهواره ايه.
شقايق-ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
معمولا اين جور موارد براي خانواده هايي شكل مي گيره كه از نظر فرهنگي و وضع مالي زير خط فقر هستند.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
بچه مايه دارا تو خيابون لايي مي كشن اون موقع اينها اين جوري.اصولا افراد بالا جزء افرادي هستند كه وضع مالي خوبي ندارن.
مم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
مثل گربه هايي مي مونن كه دنبال غذا و شكار اند
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۰
عزیز من به چادر غیر چادر ربطی نداره خود تو یک بار با چادر برو همین پارک متوجه میشی.فقط مدل نگاه ها به تو در مقایسه با نگاه به یه مانتویی فرق میکنه.
مش.....ون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۲
۰
تف به گور محمد رضا شاه ملعون که با اصلاحات اراضی هم تیشه به ریشه خودش زد و هم کشاورزی و هم هجوم به شهرها و.....حالا هم 1 کی بیاد این پیشرفتهای فرهنگی رو جمع کنه
(صراط لطفا" سانسور نکن)
یک کرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۰
بله اینجا پارک چمران کرجه........قدیمی ترین پارک کرج با وسعت بالا که اگر مسئولین شهریش میخواستن به بهترین نحو میشد از پتانسیل بالاش نهایت استفاده رو کرد . که در ورودی شهر کرج واقع شده
بنده و دوستانم برای ورزش صبحگاهی به این پارک میریم
این پارک در سمت غربیش رودخانه کرج عبور میکنه که تا حالا کوچکترین تلاشی برای زیباسازیش انجام نشده و به حال خودش رهاشده که مثلما اگر در هر شهری بود غیر از کرج تا حالا به یکی از مهمترین مکانهای گردشگری تبدیل شده بود
در این پارک گلخانه های بزرگی وجود دارن که گلهای پروش داده شده رو برای پارکهای دیگه کرج فرستاده میشه ولی دریغ از رسیدگی به خودش!!!!!
حتی چند گونه گل نایاب در این پارک پرورش داده میشه !! که در ایران منحصر به فرد هستش دروبه خودش!!!
در این پارک سینمایی هست که تقریبا استفاده لازم ازش نمیشه
در گذشته یکی از بهترین زمینهای چمن فوتبال کرج رو داشت که سالهاست به حال خود رها شده که خیلی از بازیکنهای فوتبال ایران مثل فلاحت زادها وجمشیدها و باقریها و شجاعیها و.... تحویل فوتبال ایران رو داده!!!
محوطه کوچکی از این پارک رو جدا کردن و بیشتر رسیدگی مسئولین پارک به این محوطه مطوف شده که ورودی دریافت میشه براش و از ورود مجردین جلوگیری میشه که واقعا هم خوب بهش رسیدگی میشه ولی صد افسوس که به بقیه پارک رو تقریبا به حال خود رها کردن!!
بزرگترین شهر بازی کرج در داخل همین پارک قرار داره!!
یکی از بهتری پیستهای کارتینگ و اتومبیل سواریهای کرج در این پارک وجود داره!!
البته این پارک در فصل بهار و تابستان میزیان خیلی از شهرستایهای عزیز هستش که باز سرویسهای خوبی به میهمانها داده نمیشه!!
ولی با همه این تفاسیر و پتانسیل بالا میشه گفت به دلیل کم توجهی همه مسئولین کرج به این پارک جولانگاه افراد بزه کار ومواد فروش شده و به دلیل ناامنی زیاد خیلی از خانواده ها کرجی از رفتن به این پارک خود داری میکنن
به امید رسیدگی مسئولین شهر بزرگ کرج
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
من ساكن اطراف همين پارك چمرانم
خييييلي امنيتش پايينه
نميدونم چرا؟؟!
به راحتي با 10تا نيرو ميشه امنيتشو تامين كرد
با يه مرد ديگه 2نفري جرات رفتن تو پاركو ندارم حتما بايد بالاي 3 مرد باشيم تا خيالم يكم راحت باشه
چون بازيكن شطرنجم با دوستان فدراسيون يه مدت كم براي تمرين ميرفتيم پارك
صحنه هاي عجيبي ديدم
زور گيري معتادين با چاقو تو ملا عام!
زنان و دختراي اخر خطي كه از مردان اوباش بدتر بودن!
از همه بدتر اينكه شهادت ميدم م.... ن.... ان.....(حقيقتو سانسور نكن ترو خدا) از همشون .......ترن!!!
ستوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
اين كارها مال بچه هايي كه از نظر فرهنگي و خونوادگي زير خط فقر هستن. طرف كه مايه داره با ماشينش تو خيابون ها لايي مي كشه اون موقع اينها اين جوري.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
مواد مخدر - بیکاری - بی ایمانی - بی بندباری - بد تربیتی - ماهواره - ازادی مدنی فسادی اوباشی شورشی - فرهنگ درجه ۷ بیگانه - استعمار - استکبار - ....
!!!!!!!!!!!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۷
۲
زن باید پاکدامن باشد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد هم مثل حیوان باشدو اختیاری از خودش نداشته باشد اشکالی ندارد
n
|
Iran (Islamic Republic of)
همیشه پای یک زن در میان است!!
1375
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۰
۴
۰
همه اينها از ضعف فرهنگيه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰
۲
۰
باسلام واحترام
برخی از کاربران عزیز جملات و واژگانی را درج کرده اند که انسان متحیر میشود:
دخترانی با این...
بحمدالله با عملیات....
کرج روستایی است با وسعتی سترگ و جمعیتی فزاینده و عظیم.
مسئولین کرج در طول سی سال گذشته متاسفانه به دلیل نادیده انگاشتن بسیاری از مولفه های اثربخش در حوزه مدیریت شهری- تنها حجم عملیات و کارهای روزمره اداره کل اطلاعات کرج و نیروی انتظامی را افزایش داده اند.
رعایت برخی از این ساختارها منجر به کاهش آسیبها و ارتقای سطح کیفی و کمی سرمایه های اجتماعی میشود که به دلایل مختلفی تاکنون محقق نشده است.
کرج با دارابودن تعداد بسیارزیادی از شهرکهای اقماری- باغات- تفرجگاهها و مواردی ازین دست تنها به دلیل سوء مدیریت و عدم برخورد مستمر و قاطع دستگاههای نظارتی با مسئولین شهری به ملغمه ای غریب تبدیل شده است.
کلان شهری با جمعیتی بزرگ که پارکی برای حضور با آرامش خانواده ها وجود ندارد
سینمایی استاندارد که محیط پیرامونی و داخلی آن استطاعت پذیرش خانواده ها را داشته باشد وجود ندارد.
(سینمای میدان کرج آنگونه و سینمای رجایی شهر نیز به دلیل قرارگرفتن ورودی آن در مرکز خریددر محاصره اخلالگران امنیت عمومی و اراذلی که به باحجاب و بدحجاب اهانت میکنند).
باغهای داخلی کرج مانند باغ مرحوم فاتح (بین جهانشهر و کوی کارمندان شمالی)تبدیل به بوستان سلامت شده است اما به دلیل عدم نظارت و کنترل دقیق و عدم هیچگونه برخورد تبدیل به مرکزفسق و فجور و حضور دختران و پسران با ظواهری عجیب و برای ساکنین کوی کارمندان شمالی به مرکز صدور ناامنی شده است.
شما در کرج سرویس بهداشتی عمومی نخواهید یافت.
شمادرکرج فقط میتوانید ببینید که برجی با ده پانزده طبقه در کوچه ای هشت متری اجازه ساخت یافته است(سه راه رجایی شهر)
شمافقط در کرج میتوانید ببینیدکه منطقه ای بنام رجایی شهر مرکز لولیدن دختران و پسران آنچنانی است و دیگران احساس غربت میکنند میدانید چرا؟چون نظارت و برخوردی وجود ندارد.
شمادر مراکز خرید رجایی شهر و مهستان فروشندگان و خریدارانی را میتوانید ببینید که مزیت رقابتی برای جذب اراذل و اوباش هستند.
شمادر فردیس کرج با چنان آشفتگی هایی مواجه میشوید که گوئیا همه چیز بدون هیچ سناریو و برنامه ای تدارک دیده شده است همه چیز یعنی ترافیک- ارایه خدمات- فروشگاهها و اجناس داخل آن- منکرات- و...
شما وقتی وارد مجموعه خرید مهستان میشوید گوئیا از جمهوری اسلامی ایران خارج شده اید
ووقتی وارد بازارانقلاب در مرکز کرج میشوید انگار وارد کشوری در جنوب شرق آسیا یا کشوری بدون پیشینه شده اید!
شمادر کرج براحتی میتوانید باغ یا ویلایی را برای میهمانیهای مختلط با سرو همه نوع نوشیدنی حلال و حرام اجاره کنید
شما در کرج شاهد هیچگونه برنامه ریزی استراتژیک و مستمر از سوی مراکز و نهادهای عمومی و دولتی برای شهروندان نخواهید بود.
اگر در اخبار میشنوید و می بینید که فلان تیم تروریستی یا فلان گروه قاچاقچی و... در کرج دستگیر شدند به دلیل همین نادیده انگاشتن مولفه ها وساختارهای فرهنگی در مدیریت شهری است.
شهری که تقسیم بندی های خاص اما نانوشته در آن رعایت شده است.
شهری که از اکراد بارزانی تا فیوج های پاکستان در آن محله دارند.
آیا واقعا" نباید پرسید که کرج با پیشینه ای بسیار درخشان در دوران پرشکوه دفاع مقدس- پایگاه لشگرپیروزمند نیرومخصوص سیدالشهداء علیه السلام و دهها هزار شهید و جانباز سرفراز چرا بدینگونه مدیریت میشود؟
آیا این مدیریت خیانت نیست؟
عزیزان صراط نیوز لطفا کمی دوربین خودرا عقب تر ببرید تا حجم ناامنی در کرج را بهتر ببینید.
التماس دعا
شقايق-ازاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا كه (بابقيه اش كار ندارم)مگه گيتار زدن عيبه كه شما عكس 4و7 رو گذاشتين واقعا تاسف داره براي افكار پوسيده تون مثل قديما به هنرمندا مي گين مطرب نه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرکارخانم محترم
هیچکس با نواختن گیتار مشکلی ندارد
اماهرسخن جایی و هرنکته مکانی دارد
ثانیاباید دید چرادر اینجا؟چه کسی؟ و به چه منظوری؟
مگر سیگارکشیدن به کسی ارتباط دارد؟اما میتوانید بگویید دراماکن عمومی حق کشیدن سیگارندارید.
ظاهرا شمانه باکرج آشنایید ونه با پارک چمران و نه وقایع اتفاقیه ای که درآن رخ میدهد
لطفاکمی منطقی باشیدچون اینگونه گزارشها برای ایجادامنیت در اماکن عمومی است.
میدانید اماکن عمومی چیست؟ اماکنی که از محل بودجه عمومی کشور(بیت المال) برای رفاه حال همه مردم و خانواده ها احداث میشودولاغیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
اصلا تقصیر جهاد سازندگیه که به تموم .... جاده کشید که بیان شهر
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
زدي توو خال
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
همت مسئولین وخانواده های ایرانی را می طلبد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
خدا كنه كه درست شن .
فساد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
فقط و فقط تقصیر دولت مردمی مونه