دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

خسارت توفان بی‌سابقه در عنبرآباد +تصاویر

معاون فرماندار عنبرآباد گفت: توفان بی‌سابقه عصر روز گذشته در عنبرآباد طبق برآورد اولیه بیش از 200 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.
کد خبر : ۳۱۱۶۴۰

صراط: همت بلوچی امروز در گفت‌و با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در پی وزش توفان و گرد و غبار شدید عصر روز گذشته خسارت‌هایی به بخش‌های شهری، کشاورزی، تاسیسات برق و آب این شهرستان وارد شد.

معاون فرماندار عنبرآباد بیان داشت: در پی این توفان بسیاری از درختان چندین ساله از ریشه درآمدند و موجب مسدود شدن چندین خیابان در سطح شهر شدند.

وی بیان داشت: همچنین توفان به تاسیسات برق خسارت وارد کرد و چندین تیر برق فشار قوی سقوط کردند و دو ترانس برق  نیز دچار خسارت و موجب شد برق شهرستان به‌طور کامل برای ساعتی قطع باشد.

بلوچی عنوان کرد: همچنین توفان خسارت فراوانی به تاسیسات شهری و فضای سبز شهرداری وارد کرد و در همان ساعت اولیه ستاد بحران عنبرآباد تشکیل جلسه داد و تمام خیابان‌ها باز شد.

وی گفت: طبق خسارت اولیه، توفان عنبرآباد بالغ بر 20 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف عنبرآباد خسارت وارد کرده است و خسارتی کامل پس از بررسی و نظر کارشناسان اعلام می‌شود.

معاون فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: همچنین بارش باران پس از توفان سبب شد رودخانه فصلی گمرکان طغیان کند و راه چندین روستا مسدود شود.