سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

واکنش کواکبیان به گزارش برجامی ظریف

نماینده مردم تهران با بیان اینکه امریکاییها همچنان به عهدشکنی خود در موضوعات هسته‌ای ادامه می‌دهند، گفت: وزارت امورخارجه سریعاً موضع شفاف و قاطعانه بگیرد.
کد خبر : ۳۰۴۶۴۰
صراط: نماینده مردم تهران با بیان اینکه امریکاییها همچنان به عهدشکنی خود در موضوعات هسته‌ای ادامه می‌دهند، گفت: وزارت امورخارجه سریعاً موضع شفاف و قاطعانه بگیرد.

به گزارش تسنیم، مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس صبح امروز (یکسنیه) در صحن علنی پارلمان پس از گزارش وزیر امور خارجه درباره عهدشکنی آمریکاییها، گفت: دستاوردهای برجام خوب بود ولی قرار بود تحریمها برداشته شود که این اتفاق رخ نداد و امریکاییها همچنان بدعهدی می‌کنند که باید دستگاه دیپلماسی مواضع شفاف و قاطعانه بگیرد.

وی درباره واردات بی رویه به کشور، اظهار کرد: در واردات کالا باید دقت لازم صورت گیرد و به سرمایه‌گذاران داخلی بها داده شود.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه عربستان پس از فاجعه منا و حرمت شکنی در حج امسال و کمک به داعش همچنان در مقابل ایران گستاخی می‌کند، تاکید کرد: وزارت امورخارجه برنامه و موضع قاطعانه‌ای برای مقابله به این گستاخی عربستانیها داشته باشد.

کواکبیان خطاب به وزیر امورخارجه افزود: کمیسیون امنیت ملی در مجلس، کمیسیون مادر است که همه تصمیمات اساسی در آنجا اتخاذ می‌شود بنابراین سراغ کمیسیونهای غیر مثل کمیسیون برجام نروید و هر بحثی است باید در کمیسیون امنیت ملی انجام شود.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۸ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۴
۰
اینا که به دلواپسها هزار تهمت و توهین کردن و منکر بدعهدی آمریکا بودن!
حالا چی شه که موضع منتقد گرفتن؟
اینقدر آش شور شده که صدای آشپز هم رداومده!!