سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶

دیدار بین‌احمدی‌نژاد ومحصولی صورت‌نگرفته

مرزبندی جبهه پایداری با "ساکتین فتنه" عامل هجمه‌‌ها است
کد خبر : ۳۰۱۷۵

یک عضو جبهه پایداری گفت: هیچ دیداری بین احمدی‌نژاد و محصولی صورت نگرفته است و از سوی دیگر نیز این جبهه با شخص احمد‌ی‌نژاد مشکل ندارد و در واقع جریان انحرافی را از جریان خدمتگزار دولت تفکیک کرده‌ است.

ولی اسماعیلی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای علیه جبهه پایداری و متهم کردن آن به ارتباط با جریان انحرافی، اظهار داشت: جبهه پایداری از شروع کار خود دارای مرزبندی شفاف، مشخص و بدون تعارف با عوامل فتنه، ساکتین آن زمان و جریان انحرافی بوده است.

وی ادامه داد: جبهه پایداری در حال حاضر با خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام در شهرستان‌ها و استان‌ها مواجه است و مردم برای راه‌اندازی شاخه‌های جبهه پایداری در شهرستان‌ها و روستاها با این جبهه تماس می‌گیرند.

* همه اعضای جبهه پایداری جزء مغضوبین جریان انحرافی هستند

اسماعیلی با اشاره به ولایی بودن و مرزبندی مشخص جبهه پایداری با عوامل و ساکتین فتنه و جریان انحرافی، تصریح کرد: فردی که می‌گوید جبهه پایداری با جریان انحرافی اتباط دارد باید بداند همه اعضای این جبهه جزء مغضوبین جریان انحرافی هستند.

وی با اشاره به شايعه دیدار احمدی‌نژاد و محصولی، یادآور شد: هیچ دیداری بین رئیس‌جمهور و محصولی صورت نگرفته است و از سویی دیگر نیز این جبهه با شخص احمد‌ی‌نژاد مشکل ندارد و در واقع جریان انحرافی را از جریان خدمتگزار دولت تفکیک کرده‌ است.

نماینده مردم گرمی در مجلس افزود: برخی از اصولگرایان زاویه خود با گروه انحرافی را بیان نکرده‌اند در حالی که جبهه پایداری این موضع را در همایش خود، اظهارات اعضا و بیانات آیت‌الله مصباح یزدی مشخص کرد.

وی با بیان اینکه هجمه‌ها علیه پایداری، فضا‌سازی رسانه‌ای است، خاطرنشان کرد: افراد مؤسس جبهه پایداری و افرادی که بعداً به آنها اضافه شدند، عقبه اجتماعی روشن و شفافی دارند و وصله‌هایی همچون ارتباط با جریان انحرافی به آنها نمی‌چسبد.

* مرزبندی جبهه پایداری با "ساکتین فتنه" عامل هجمه‌‌ها است

عضو جبهه پایداری تأکید کرد: زمانی که جبهه پایداری مرزبندی خود را به شکل شفاف به‌ویژه با "ساکتین فتنه" مشخص کرد، می‌دانستیم علیه این جبهه هجمه خواهد کرد، البته کمیته ۸+۷ همانند پایداری به صورت مشخص دراین باره اعلام موضع نکرد.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری تنها و به شکل عملیاتی در خطبه ۲۹ خرداد ۸۸ وارد میدان شدند، همه به‌گونه‌ای که در شأن فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشد، موظف به همیاری و لبیک بودیم بنابراین سکوت و اعلام موضع با تأخیر در حمایت از رهبری پسندیده نبود.

اسماعیلی ادامه داد: متأسفانه برخی از اصولگرایان در قبال فتنه دیر اعلام موضع کرده و حتی برخی از آنها اعلام موضع نکردند و برخی دیگر نیز موضع دوپهلو داشتند در حالی که فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما حجت شرعی، قانونی و عرفی است.

وی با اشاره به تبعات مرزبندی جبهه پایداری با ساکتین فتنه یادآور شد: به دلیل اعلام مرزبندی شفاف جبهه پایداری با ساکتین فتنه و از این روی که ضمیر آن اظهارات مرجع خود را یافته است، این هجمه‌ها علیه ما طبیعی بود و در حال حاضر مشخص است که ساکتین فتنه همان افرادی هستند که «نامه بدون سلام والسلام» را به رهبر انقلاب نوشتند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: جبهه پایداري با هیچ گروه سیاسی و انحرافی بده‌وبستان سیاسی و مالی ندارد؛ حتی این جبهه برای برگزاری همایش خود از کمک مالی اعضایش استفاده کرد و چنین رویکردی صحیح و شفاف است.

* جبهه پایداری در مسیر آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد

اسماعیلی متذکر شد: وقتی جبهه پایداری فعالیت خود را آغاز کرد مشخص بود که وصله‌های بسیاری به آن می‌زنند اما از آنجایی که این جبهه راه خود در تبعیت از آرمان امام (ره) و مقام معظم رهبری مشخص کرده است، در این مسیر کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان داشت: جبهه پایداری اجازه بهره‌برداری عناصر فتنه را از این وضعیت نمی‌دهد تا این امر موجب شکاف اصولگرایان نشود، از این رو تمام اعضا با هوشیاری و تدبیر به این موضوع توجه دارند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص عقبه اجتماعی و مردمی جبهه پایداری، اظهار داشت: در حال حاضر و علی‌رغم گذشت تنها یک ماه از همایش جبهه پایداری، شاخه‌های استانی با استقبال مردم مواجه شده‌اند و این مسئله بدون سهم‌خواهی و قدرت‌طلبی از سوی مردم ادامه دارد، روحانیون و علما نیز استقبال عظیمی از این جبهه داشتند.

وی افزود: «پایداری» نخستین جبهه سیاسی است که توانسته در عرض یک ماه این تعداد طرفدار پیدا کند، البته برای سازماندهی آنها تدابیر خاصی داریم و برای شاخه‌های استانی، نمایندگی شهرستان‌ها و شاخه‌ جوانان جبهه پایداری مشغول برنامه‌ریزی و سازماندهی هستیم.

اسماعیلی با بیان اینکه پس از جمع‌بندی شاخه‌های استانی و شهرستانی به برنامه‌ریزی و سازماندهی شاخه جوانان می‌رسیم، گفت: نام سایر زیرشاخه‌های جبهه پایداری تا زمانی که قطعی نشده باشد، به دلیل تغییرات احتمالی فعلاً عنوان نمی‌شود اما در حال حاضر مشغول سازماندهی نیروها هستیم تا با توجه به نزدیکی انتخابات بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.