سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

حضور بازیکن خبرساز در تمرین استقلال

هرایر مگویان و آرش برهانی به تمرین استقلال بازگشتند.
کد خبر : ۳۰۰۰۱۶
صراط: کاپ نوشت: آبی پوشان امروز هم برای دیدار مقابل ذوب آهن به تمرینات خود ادامه دادندتمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز شد که حاشیه های این تمرین به شرح زیر است: 

* پیش از شروع تمرین باران نسبتا شدیدی در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی شروع به باریدن کرد.

* خسرو حیدری،سجاد شهباززاده و محسن کریمی از غایبین تمرین امروز استقلال بودند.

* عادل شیحی و پروپیچ همانند روز گذشته زیر نظر امین نوروزی معاون پزشکی به دویدن دور زمین و انجام تمرینات اختصاص پرداختند.

* حدود 50 تماشاگر امروز از نزدیک تمرین را تماشا کردند.

* نصرالله عبداللهی دستیار ویژه افشارزاده امروز از نزدیک تمرین را تماشا کرد.

*هرایر مگویان که به کشورش سفر کرده بود از امروز در تمرینات حضور یافت.

* آرش برهانی مهاجم  استقلال که به دلیل سرماخوردگی در دو روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* پرویز مظلومی پیش از شروع تمرین صحبتی انجام نداد و بازیکنان با دویدن دور زمین تمرین خود را شروع کردند.

* مهدی اسلامی بازیکن استقلال اهواز که سابقه بازی در امیدهای استقلال را نیز دارد امروز با لباس شخصی در تمرینحضور یافت و تمرین را نظاره کرد.وی اخیرا به دلیل مطالبی که روی اینستاگرامش نوشته بود با هواداران پرسپولیس درگیری شدیدی پیدا کرد.

* یک هوادار ویلچر نشین استقلال امروز با حضور در تمرین با بازیکنان عکس یادگاری گرفت.

* پیش از شروع تمرین حسین ترابپور از تماشاگران و عکاسان خواست کمی از زمین فاصله بگیرند. دروازه بان های استقلال همانند روزهای گذشته زیر نظر وی به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

* بازیکنان ابتدا به مدت 10 دقیقه دور زمین دویدند سپس در سه گروه به انجام تمرینات آقا وسط و حفظ توپ پرداختند. سپس در دو گروه سبز و نارنجی به فوتبال درون تیمی پرداختند. پرویز مظلومی خودش تمرین را تماشا می کرد و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.