چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳

کواکبیان از تهران می آید

شنیده ها حاکی است مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده فعلی سمنان تصمیم گرفته است از حوزه تهران نامزد انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شود.
کد خبر : ۲۸۴۲۰

به گزارش صراط نیوز به نقل از پارسینه، بر این اساس، در غیاب طیف مشارکت و مجاهدین انقلاب، طیف نزدیک به حزب همبستگی و خانه کارگر قصد حمایت از کواکبیان را دارند و احتمالا مصطفی کواکبیان، سر لیست فهرست منتسب به اصلاح طلبان در تهران خواهد بود.

کواکبیان مدیر مسئول روزنامه مردم‌سالاری و صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامهٔ محلی پیام استان سمنان است. پیام استان سمنان در سال ۱۳۷۱ در قالب هفته‌نامه شروع به انتشار کرد. کواکبیان هم‌اکنون رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات استان سمنان است.

او همچنین پیش از این سردبیری هفته‌نامه همبستگی (ارگان حزب همبستگی ایران) و مدیر مسئولی نشریه نماد (ارگان دانشگاه شاهد) را برعهده داشته است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
خیلی بعید است بدون موسوی رای بیاورد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
کواکبیان با صراحت اعلام کرده که از سمنان خواهد آمد- ما مردم هم از این موضوع استقبال می کنیم و اوقات شاد و مفرحی را در جلسات سخنرانی ایشان داریم----چون همیشه بین دکتر و دانشجویان بحث های شدیدی شکل می گیرد و همیشه با مغلطه دکتر و به پایان می رسد------خلاصه خنده بازاری است