پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

نتیجه نظرسنجی صراط/ آیا عارف نفر اول تهران می‌شود؟

باید توجه داشت جریان های اعتدالگرا ممکن است همچنان تمایلی به سرلیستی عارف نداشته باشند و چه بسا این اختلافات منجر به انشقاق این دو جریان از یکدیگر شود.
کد خبر : ۲۸۳۳۷۰
گروه سیاسی صراط - محمدرضا عارف از خردادماه 1392 که از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد، خیز بلند خود برای کرسی ریاست مجلس را آغاز کرد.

نتیجه نظرسنجی صراط/ آیا عارف نفر اول تهران می‌شود؟

به گزارش صراط، مطابق پیش بینی، عارف  در انتخابات مجلس ثبت نام کرد؛ اما اولین چالشی که از چندی پیش برای او به وجود آمده اختلاف نظر اصلاح طلبان برای سرلیستی اش در لیست انتخابات تهران است.

در نظرسنجی اخیری که صراط نیوز انجام داد، عارف با 62.48 درصد آرا، در مقابل ابوترابی با 37.52 درصد آرا، شانس بیشتری برای تصاحب رتبه اول تهران را دارد.

نتیجه نظرسنجی صراط/ آیا عارف نفر اول تهران می‌شود؟

با این وجود، بسیاری از بدنه اجتماعی اصولگرایان، هنوز در قطعی بودن سرلیست اصولگرایان تردید داشتند و شاید به همین دلیل، نفر اول تهران را اشخاص دیگری غیر از عارف و ابوترابی می دانستند.

با این وجود، بررسی اسامی افراد تایید صلاحیت شده و پشت خط ماندن نامزدهایی مانند علی مطهری، نشان می دهد عارف در میان اصلاح طلبان رفیب چندانی برای سرلیستی در تهران ندارد و این در حالی است که تکلیف سرلیست اصولگرایان هنوز روشن نشده است هرچند گزینه اول سرلیستی حجت الاسلام ابوترابی محسوب می شود.

البته در این میان باید توجه داشت جریان های اعتدالگرا ممکن است همچنان تمایلی به سرلیستی عارف نداشته باشند و چه بسا این اختلافات منجر به انشقاق این دو جریان از یکدیگر شود.
نظرات بینندگان
سیدمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
۲
۱۳
پس اقای حداد چی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
۹
۲
بزدل بدبخت چرا تیتر را عوض کردی؟تیتر اولت که مقایسه عارف با ابوترابی بود.نتایج را ببین و به قول مراد بی اخلاقتون اب را بریز همنجا.....
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴
۱
۷
دادا ببخشيدا ! ولي نظرسنجي شما كلاً غلط بود. كي گفته تو تهران فقط يكي از اين دو نفر اولن؟؟؟؟!!!!