دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

ماجرای حمله به زکزاکی از زبان دامادش

داماد شیخ زکزاکی با بیان اینکه حمله به منزل شیخ زکزاکی برنامه‌ریزی شده بود، گفت: سلاح‌هایی که در حمله به شیعیان نیجریه استفاده شد در جنگ با بوکوحرام نبود.
کد خبر : ۲۸۲۲۶۹
صراط: داماد شیخ زکزاکی با بیان اینکه حمله به منزل شیخ زکزاکی برنامه‌ریزی شده بود، گفت: سلاح‌هایی که در حمله به شیعیان نیجریه استفاده شد در جنگ با بوکوحرام نبود.

ابراهیم عقیل ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای نیجریه که در مهدیه برگزار شد، اظهارکرد: کسانی بودند که خانه‌هایشان نزدیک منزل ما بود و بعد از این اتفاق خوشحالی کردند و حتی صراحتا از آتش نظامی نیجریه حمایت کردند منتهی میلیون‌ها نفر مومن حقیقی در کل کشور دلشان آتش گرفت.

داماد شیخ زکزاکی افزود: حضرت محمد (ص) می‌فرمایند که مومنین همراه و همدل هم هستند لذا معنای این جمله را ما درک کردیم و به همین خاطر از شما تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: گفته‌ها در رابطه با اتفاقی که برای شیخ زکزاکی افتاد بسیار زیاد است و نمی‌شود همه مباحث را بیان کرد ولی شما مطمئن باشید که این حرکت برنامه‌ریزی شده بود اینکه شیخ زکزاکی و یارانش را در همان روز به شهادت برسانند و آنها با همین نیت آمده بودند.

عقیل ادامه داد: یک فرد نظامی که در این حملات شرکت کرده بود بعد از چند روز خودش از طریق رادیوهای خارجی اعلام کرد که اسلحه‌ای که در حمله به منزل شیخ زکزاکی و حسینه بقیة‌الله استفاده کردند را در جنگ با بوکوحرام مشاهده نکرده بودند لذا با تمام قدرت و امکاناتشان این حمله را انجام دادند.

وی تاکید کرد: شیخ زکزاکی از سال 1978 میلادی مصادف با سال 1356 مورد توطئه‌های دشمنان قرار داشت و بیش از 30 سال است که می‌خواهند او را به شهادت برسانند و خود شیخ زکزاکی هم این را اعلام کرده بود، اینکه در آن زمان شیخ زکزاکی دانشجو بود و چطور تشخیص داده بودند این فرد برایشان خطرناک است مورد توجه قرار دارد.
منبع: فارس