سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
از تهران به دوحه و به عکس!

دعوای 2 مدیر پس از باختِ ایران +عکس

مدیر رسانه ای تیم امید که از نزدیکان حبیب کاشانی به شمار می رود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام ، پاسخ تندی به اظهارات مازیارناظمی سخنگوی وزارت ورزش داد.
کد خبر : ۲۸۱۱۴۶
صراط: در پی شکست غیر منتظره امیدهای ایران برابر قطر درگیری های لفظی شدیدی میان مسئولان وزارت ورزش و تیم امید رقم خورد تا جایی که این درگیری ها در فضای مجازی باعث تعجب همگان شد.ناظمی با انتقادی ملایم از سیاستگذاران و مسئولان تیم امید از آنها خواسته بود بیشتر از نظرات سرمربی تیم ملی بهره مند بشوند.

درست دقایقی بعد از پایان بازی ایران با قطر مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در پیج اینستاگرامی خودش به تعریف و تمجید از کارلوس کی روش پرداخت و نوشت :«اگر کی روش به تیم قطر باخته که .. بماند.کلی داستان داشتیم سر ماندن آقای کی روش حالا که با کلی هزینه هست و یک فرصته برای فوتبال ایران،حالا راهش بدهید سر تمرین امید، از فکر و نظرش استفاده کنیم . فرصت ها را از دست ندیم برای این تیم کلی هزینه شده و سرمایه تمام مردم، اعم از آقای کی روش و کی روشی پور است این تیم فرصت تاریخی صعود دارند لج بازی نکنیم و ...».

دعوای 2 مدیر پس از باختِ ایران +عکس

همین صحبت ها کافی بود تا مدیررسانه ای تیم امید پاسخ تندی به سخنگوی وزارت ورزش بدهد. علیپور در کامنتی برای ناظمی نوشت:«برای تو و رئیست که بدنیست چون همه ی تلاشتون را برای نابودی فوتبال می کنیدچون آدم خودتون رئیس فدراسیون نیست، ضمنا ادای حامیان کی روش رو در نیار که بهت نمیاد، شما و رئیست اول مشکلتون رو با کی روش و هر کسی که به رشد فوتبال کمک کنه حل کنید و بعد به تیم امید بپردازید و ...».

به این ترتیب اولین ترکش های باخت امیدها به قطر دامن گیر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شد آن هم در حملات تندی که سخنگو و مدیررسانه ای تیم امید به هم داشتند حالا بماند تا ببینیم در روزهای آتی چه واکنش های دیگری در این جنگ پنهان خواهیم دید.

دعوای 2 مدیر پس از باختِ ایران +عکس
منبع: ورزش سه