سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
غیاثی:

لیگ برتر را فدای داوران شکم گنده نکنید!

رئیس اسبق کمتیه داوران فدارسیون فوتبال گفت: ازدبیر کل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ می‌خواهم که لیگ برتر را فدای داوران شکم گنده نکنند.
کد خبر : ۲۸۱۰۰۴

صراط: سیدرضا غیاثی در مورد تست آمادگی جسمانی که قرار است از داوران فردا ( شنبه) گرفته شود، گفت: با وجود اینکه مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری در کلاس داوران اعلام کرده بود که تست آمادگی جسمانی از داوران مطابق با استانداردهای فیفا گرفته خواهد شد و داوران باید 24 بار دور زمین فوتبال بدوند تا در لیگ برتر بتوانند قضاوت کنند و داورانی که 20 دور بدوند فقط در لیگ یک می‌توانند سوت بزنند اما شنیدم که فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران این تصمیم را وتو کرده و گفته هر داوری که 20 دور هم بدود می‌تواند در لیگ برتر قضاوت کند.

وی ادامه داد: از علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ می‌خواهم که لیگ برتر را فدای داوران نا آماده و شکم گنده نکنند و از کمیته داوران بخواهند که 24 بار دور زمین بدوند و تست آمادگی جسمانی داوران مطابق استانداردهای فیفا انجام شود.

رئیس اسبق کمیته داوران تصریح کرد: در نیم فصل اول شاهد بودیم که چگونه داوران با تجربه ولی نا آماده چه اشتباهاتی را مرتکب شدند و داوران جوان و کم‌تجربه‌تر ولی آماده‌تر از نظر جسمانی بخوبی قضاوت کردند. پس نباید لیگ برتر فدای داوران نااماده شود.

منبع: فارس