دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
تشبیه هاشمی به قالی‌باف و احمدی‌نژاد

حمله حامیان دولت به وزیر بهداشت/ "بخیه" برای هاشمی دردسرساز شد

این سایت ضمن مقایسه رفتار وزیر بهداشت با قالی باف و احمدی نژاد، او را به داشتن "ارتباطات تنگاننگ و ویژه ای با رسانه های جریان اصولگرا" متهم کرد.
کد خبر : ۲۷۵۹۸۲
گروه سیاسی صراط - توجیه حواشی اخیر حوزه سلامت از جمله ماجرای "کشیدن بخیه" و "تصادف خیابان فاطمی" توسط وزیر بهداشت، صدای یک رسانه حامی دولت را نیز درآورد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت اخیرا از "عملیات روانی" علیه این وزارتخانه در دو ماه اخیر انتقاد کرده و گفته بود: " اگر این افراد را با اتهامات ناروا دلسرد کنیم، این دلسردی بر ارائه خدمت اثر گذار است که در این صورت مردم ضرر می‌کنند شک نکنید که این کار در جهت منافع مردم نیست به عنوان یک شهروند ایرانی می‌گویم که خبرهای حوزه سلامت را مشابه خبرهای سایر حوزه‌ها تنظیم کنید و تا جرمی ثابت نشده است حق آوردن اسم و عکس فرد را ندارید."

همین موضوع، واکنش سایت حامی دولت «انتخاب» را در پی داشت. این سایت ضمن مقایسه رفتار وزیر بهداشت با قالی باف و احمدی نژاد، او را به داشتن "ارتباطات تنگاننگ و ویژه ای با رسانه های جریان اصولگرا" متهم کرد.

پیش از این برخی اقدامات وزیر بهداشت مورد انتقاد رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته بود. این رسانه ها رفتارهای وی را پوپولیستی خوانده بودند. موضع سیاسی نامشخص او و ارتباط خویشاوندی اش با امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو جبهه پایداری، به حملات این رسانه ها به او کمک کرده بود.

با این وجود، حمله تند و تیز یک رسانه حامی دولت به او، شگفت آور بود. «انتخاب» نوشته است: "استراتژی رسانه ای وزیر بهداشت که بی شباهت به قالیباف و احمدی نژاد نیست، به طوریکه این «امپراطوری رسانه ای» چنان از دستاوردهای مثبت وزارت بهداشت به نیکی یاد می کنند که فجایع بزرگی که طی ماههای اخیر اتفاق افتاده، اساساً انتقادی را متوجه وزارت بهداشت نمی کند، تنها بیمارستان و پزشک را نشانه می گیرد، حال آنکه متولی آن بیمارستان و پزشک، وزارت بهداشت است!

این سایت حتی یک گام دیگر پیش رفته و مدعی ارتباط وزیر بهداشت با نزدیکان قالی باف شده است. به نوشته این سایت، "البته مشخص نیست ، حضور نزدیکان قالیباف شهردار تهران (مثل ایازی و بالاخص پرویز اسماعیلی به عنوان عضو اصلی شورای اطلاع رسانی این وزارتخانه) در کنار وزیر بهداشت، دلیل شباهت استراتژی رسانه ای اوست یا خیر، اما نکته اصلی اینجاست که آن دسته از  رسانه هایی سنگین ترین حملات را علیه دولت ساماندهی می کنند که همواره زبان به تمجید و تکریم اقدامات وزیر بهداشت دارند!"

در مطلب فوق، به کنایه حمایت اصولگرایان از وزیر بهداشت را مورد انتقاد قرار داده و نوشته است: "کاش جناب وزیر، سفارش دولت، رئیس جمهور و دیگر وزرا را به رسانه ملی و دیگر رسانه های دلواپس بکند تا شاید، دولت نیز فیض و بهره کافی از رسانه های دلواپس ببرد!"

گفتنی است پیش از این، برخی شایعات حتی از تصمیم وزیر بهداشت برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری حکایت داشت.