دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

پیشروی ارتش سوریه درحومه حماه

کنترل ارتش سوریه بر دو شهرک و انهدام انبار تسلیحات جیش الفتح در حومه حماه و نیز دستگیری یکی از سرکردگان جبهه النصره به دست ارتش لبنان از اخبار مهم سوریه است.
کد خبر : ۲۶۲۸۳۹
صراط: کنترل ارتش سوریه بر دو شهرک و انهدام انبار تسلیحات جیش الفتح در حومه حماه و نیز دستگیری یکی از سرکردگان جبهه النصره به دست ارتش لبنان از اخبار مهم سوریه است.

به گزارش روسیا الیوم، ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه حماه، با پشتیبانی حملات هوایی روسیه، توانست کنترل شهرک های «المنصوره» و «اللحایا» در حومه حماه را به دست گیرد.

سفر «دی میستورا» به واشنگتن

شبکه المنار در خبری اعلام کرد «استفان دی میستورا» نماینده سازمان ملل در امور سوریه مسکو را به مقصد واشنگتن ترک کرد.

وی قرار است با مسئولان آمریکایی درخصوصو بحران سوریه گفتگو کند.

انهدام انبار تسلیحات تروریست ههای جیش الفتح در حومه حماه

پایگاه العهد اعلام کرد جنگنده های روسیه انبار تسلیحات گروه تروریستی موسوم به جیش الفتح را در جنوب روستای «قسطون» در حومه حماه مورد هدف قرار دادند که در جریان این عملیات انبار مهمات این گروه تروریستی به کلی منهدم شد.

دستگیری یکی از سرکردگان جبهه النصره در عرسال لبنان

پایگاه العهد، همچنین تاکید کرد ارتش لبنان بعد از ظهر امروز، «ابراهیم مطاوع» یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره  را در شهرک عرسال بازداشت کرد.

وی که به دلیل انجام اقدامات تروریستی در لبنان و سوریه تحت تعقیب بود، پیش از آن که به جبهه النصره بپیوندد یکی از اعضای ارتش آزاد سوریه در القصیر به شمار می رفت.

منبع: مهر