صراط: یک منبع آگاه از پیدا شدن لاشه اصلی بالگرد شرکت فلات قاره از جمله ارتفاع سنج، ملخ و دو دستگاه موتور بالگرد خبر داد و گفت: ظاهراً تنها بخشی از بدن یک نفر از سرنشینان پیدا شده است و جستجو برای یافتن بقایای اجساد ادامه دارد.
وی افزود: تمام قطعات پیداشده بهطور مستقیم در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار میگیرد تا با درکنار هم قرار دادن این قطعات دلیل اصلی سانحه مشخص شود، اما تا این لحظه هنوز دلیل حادثه معلوم نشده است.
وی ادامه داد: بنا به گفته کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری ممکن است از یک ماه تا 6 ماه یافتن دلیل حادثه طول بکشد و ممکن است کارشناسان شرکت آگوستا نیز به عنوان شرکت تولیدکننده بالگرد برای بررسی سانحه به سازمان هواپیمایی کشوری کمک کنند.
هر دو خلبان این بالگرد از جمله خلبانان هواگردهای نظامی در دوران دفاع مقدس بودند و هر دو سوابق درخشانی در کارنامه کاری خود به ثبت رساندهاند.
براین اساس کاپیتان صفر پایخوان از ابتدای جنگ تحمیلی در پایگاه هوانیروز در کرمانشاه حضور داشته و بهعنوان خلبان بالگرد تهاجمی کبرا به دفع تهاجم بعثیها از کشور پرداخته است.
وی در عملیات مرصاد به تنهایی با 55 ساعت پرواز رکورددار پرواز جنگی در این علمیات بر ضد منافقین بوده است.
کاپیتان علی عزتّی نیز خلبان بالگرد ترابری شنوک در دوران دفاع مقدس بوده است و در زلزله رودبار و منجیل هم سوابق درخشانی از امدادرسانی به مردم زلزلهزده به ثبت رسانده است.
کاپیتان علی عزتی خلبان بالگرد فلات قاره
کاپیتان صفر پایخوان کمک خلبان بالگرد فلات قاره
ساعت 22 روز 22 تیر سال جاری یک فروند بالگرد تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره برای انتقال یکی از کارکنان مصدوم شرکت ملی حفاری از روی سکوی ابوذر در خلیجفارس به مقصد بوشهر به پرواز درآمد و 10 دقیقه بعد از صفحه رادار محو شد. جستجوهای قبلی به یافتن بخشهایی از بدن دو خلبان بالگرد و بخشی از دم بالگرد در 15 مایلی سکوی ابوذر منجر شده بود.
وی افزود: تمام قطعات پیداشده بهطور مستقیم در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار میگیرد تا با درکنار هم قرار دادن این قطعات دلیل اصلی سانحه مشخص شود، اما تا این لحظه هنوز دلیل حادثه معلوم نشده است.
وی ادامه داد: بنا به گفته کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری ممکن است از یک ماه تا 6 ماه یافتن دلیل حادثه طول بکشد و ممکن است کارشناسان شرکت آگوستا نیز به عنوان شرکت تولیدکننده بالگرد برای بررسی سانحه به سازمان هواپیمایی کشوری کمک کنند.
هر دو خلبان این بالگرد از جمله خلبانان هواگردهای نظامی در دوران دفاع مقدس بودند و هر دو سوابق درخشانی در کارنامه کاری خود به ثبت رساندهاند.
براین اساس کاپیتان صفر پایخوان از ابتدای جنگ تحمیلی در پایگاه هوانیروز در کرمانشاه حضور داشته و بهعنوان خلبان بالگرد تهاجمی کبرا به دفع تهاجم بعثیها از کشور پرداخته است.
وی در عملیات مرصاد به تنهایی با 55 ساعت پرواز رکورددار پرواز جنگی در این علمیات بر ضد منافقین بوده است.
کاپیتان علی عزتّی نیز خلبان بالگرد ترابری شنوک در دوران دفاع مقدس بوده است و در زلزله رودبار و منجیل هم سوابق درخشانی از امدادرسانی به مردم زلزلهزده به ثبت رسانده است.
کاپیتان علی عزتی خلبان بالگرد فلات قاره
کاپیتان صفر پایخوان کمک خلبان بالگرد فلات قاره
ساعت 22 روز 22 تیر سال جاری یک فروند بالگرد تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره برای انتقال یکی از کارکنان مصدوم شرکت ملی حفاری از روی سکوی ابوذر در خلیجفارس به مقصد بوشهر به پرواز درآمد و 10 دقیقه بعد از صفحه رادار محو شد. جستجوهای قبلی به یافتن بخشهایی از بدن دو خلبان بالگرد و بخشی از دم بالگرد در 15 مایلی سکوی ابوذر منجر شده بود.