سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

تیراندازی در کلیسای سیاهپوستان +تصاویر

در یک حادثه تیراندازی در یک کلیسای تاریخی سیاهپوستان آمریکا در «چارلستون» واقع در کارولینای جنوبی به کشته شدن دستکم ۹ نفر منجر شد.
کد خبر : ۲۴۵۶۰۶
صراط: در یک حادثه تیراندازی در یک کلیسای تاریخی سیاهپوستان آمریکا در «چارلستون» واقع در کارولینای جنوبی به کشته شدن دستکم ۹ نفر منجر شد.

طبق این گزارش، این تیراندازی غروب روز چهارشنبه (دیشب) به وقت محلی در یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای کارولینای جنوبی به وقوع پیوست.

پلیس این ایالت می‌گوید که مظنون این حادثه یک مرد سفیدپوست جوان بوده که  یک سوئیت‌شرت خاکستری و شلوار جین آبی و پوتین پوشیده بود.

طبق این گزارش، پلیس می گوید که همچنان در جستجوی عامل تیراندازی هستند.

«جفری مولن» رئیس‌پلیس شهر چارلستون می‌گوید که هشت نفر از قربانیان در کلیسای سیاهپوستان آمریکایی ایمانوئل جان خود را از دست دادند و یکی دیگر از قربانیان مدتی بعد از آنکه مورد اصابت گلوله قرار گرفت، کشته شد.

مولن تصریح کرد که به احتمال خیلی زیاد این جوان سفیدپوست بر اساس نفرتی که از سیاهپوستان داشته چنین اقدامی را مرتکب شده است.

گروهی از عبادت‌کنندگان برای یادبود قربانیان در محل حاضر شدند. حادثه در ساعت ۲۱:۰۰ به وقت محلی چهارشنبه شب (۰۱:۰۰ صبح پنجشنبه به وقت گرینویچ) به وقوع پیوست.

منبع: فارس