سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

یک شایعه درمورد سکوت طولانی پروین

کد خبر : ۲۴۵۲۹۶
سلطان فوتبال ایران مدتی است سکوت اختیار کرده و نمی‌خواهد با رسانه‌ها حرف بزند.

در اين مدت هر خبرنگار و هر رسانه‌اي كه به دنبال مصاحبه با علي پروين رفت، جواب منفي گرفت. پروين كه عاشق مصاحبه و اظهار‌نظر در مورد پديده‌هاي مختلف، از واليبال گرفته تا شرايط استقلال است، به يك‌باره به لاك سكوت رفت و هيچ مصاحبه‌اي نكرد. دليلش چه بود؟ چرا او حتي در خصوص مسائل مربوط به پرسپوليس صحبت نمي‌كند؟ اين سكوت او چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟ پرويني كه قلبش براي پرسپوليس مي‌تپد، چطور روزه سكوت گرفته؟ آيا اين مسئله خطرناك است؟
شنيديم به سلطان فوتبال ايران گفته‌اند چند صباحي به هيچ‌وجه مصاحبه نكند‌؛ در مورد هيچ مسئله‌اي. اين سكوت كمك خواهد كرد تا علي پروين دوباره به پرسپوليس نزديك شود. اين بار نيز هيأت مديره، مسير اصلي پروين است. البته او در هيأت مديره‌اي حضور داشت كه محمد رويانيان را به عنوان مديرعامل تعيين كرده بود و به خاطر يكسري اتفاقات بزرگ، از آن هيأت‌مديره كنار رفت ولي حالا بحث بازگشت سلطان به پرسپوليس است و قطعاً اين خبر مي‌تواند باعث خوشحالي پروين شود. 
فراموش نكنيد علي پروين با هر كم و كاستي، با هر ضعف و مشكلي كه داشت، پرافتخارترين سرمربي تاريخ باشگاه پرسپوليس است و به اين زودي كسي به گرد پايش نيز نمي‌رسد. با اين حال به پروين گفته‌اند در اين مدت سكوت كن، مصاحبه‌اي انجام نده، عليه كسي موضع نگير تا دوباره به پرسپوليس برگردي.