سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

قطعی ۲۸ ساعته آب در مشهد

مردم ساکن در شهرک مهرگان مشهد متأسفانه ظرف یک هفته پیش با کمبود و بعد از آن با قطعی آب مواجه شده‌اند.
کد خبر : ۲۴۴۳۹۹
صراط: شهرک مهرگان واقع در جاده سیمان مشهد چند سالی است که توسط انبوه سازان مسکن تبدیل به یک منطقه برای زیستن شده است، مردم ساکن در آن اما متأسفانه ظرف یک هفته پیش با کمبود و بعد از آن با قطعی آب مواجه شده‌اند.

مردم این شهرک که گویا همه آنها با آرزوی خانه‌ای با همه امکانات و فرار از زندگی مستأجری به سمت شهرک مهرگان که در 15 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده‌ روی آورده‌اند و همین فشار مستأجری سبب شده که دوری این شهرک را به فراموشی بسپارند.

اما امروز گویا با مشکلی بسیار بزرگ به نام قطعی آب مواجه شده‌اند، این قطعی از یک هفته پیش آغاز شده و کم و بیش با قطره چکانی آب، یک هفته خود را گذرانده‌اند، اما از دیروز 15 خرداد 94 ساعت 16 عصر تا به امروز ساعت 16 عصر 16 خرداد به مدت بیست و چهار ساعت است که آبی ندارند و با توجه به پیگیری‌های اهالی محل، اتفاقات آب 122 هم پاسخی دلسوزانه نداشته و با خونسردی پاسخشان این است که ظرف 20 روز آینده در این شهرک آب قطع خواهد بود.

پاسخگوی دیگری نیز عنوان می‌کند آب این منطقه تا 10 روز آینده قطع است و برخی نیز عنوان می‌کنند ساعت 20:30 امشب آب این مناطق مجددا وصل می‌شود و نظرات در این زمینه متناقض است.

مگر شهرک مهرگان جزو مناطق شهری مشهد نیست که هیچکس پاسخگو نیست، به راستی می‌توان 24 ساعت و یا بیست روز بدون آب زندگی کرد، از دیروز تا به امروز به خاطر قطعی آب بسیاری از افراد مجبور به خرید آب معدنی برای نوشیدن شده‌اند، آیا در تابستان قطعی آب ولو برای 24 ساعت منطقی است؟

منبع: تسنیم
برچسب ها: قطعی آب مشهد صراط