سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال

کی‌روش به دو بازیکن استراحت داد

دروازه‌بان و هافبک تیم فوتبال نفت تهران از امروز در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حاضر شدند.
کد خبر : ۲۴۴۲۹۸
صراط: تیم ملی فوتبال ایران پس از یک روز استراحت تمرینات خود را از ساعت 18 امروز در ورزشگاه دستگردی آغاز کرد.

*قبل از شروع تمرین علیرضا بیرانوند بازیکن نفت تهران که از امروز در تمرینات تیم ملی حاضر شده با کارلوس کی‌روش خوش و بش کرد.

*محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید برای دیدن تمرینات تیم ملی بزرگسالان در مجموعه دستگردی حاضر شد.

*خاکپور که به همراه محمدرضا مهدوی بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در مجموعه دستگردی حاضر شده بود مورد استقبال مدیر رسانه‌ای تیم ملی قرار گرفت که معتمدکیا از آنها خواست به جایگاه VIP بروند ولی خاکپور ترجیح داد تمرین را در کنار هواداران نگاه کند.

*بازیکنان ابتدا در سه گروه به انجام تمرین آقاوسط پرداختند و سپس بعد از صحبت‌های کی‌روش کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

*در 30 دقیقه ابتدای تمرین بازیکنان ابتدا در گروه‌های دو نفره با یکدیگر پاسکاری می‌کردند و سپس به انجام کارهای بدنی و استقامتی پرداختند.

*رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی با حضور در جایگاه VIP تمرین را از نزدیک نظاره کرد.

*بازیکنان پس از 30 دقیقه در دو گروه 10 نفره به دو تیم 5 نفره تقسیم شدند و به فوتبال در فضای کوچک پرداختند سپس بازیکنان به ضلع جنوبی ورزشگاه رفتند و در پشت دروازه به کار با مانع پرداختند.

*مرتضی پورعلی گنجی که از چین برای حضور در تمرینات تیم ملی به ایران بازگشته با توجه به اینکه مصافت طولانی‌ را طی کرده با نظر کادر فنی در تمرین امروز غایب بود.

*دروازه‌بانان زیر نظر مهدی حیدری مربی دروازه‌بانان تیم ملی جوانان تمرین کردند. با توجه به اینکه یکی از اقوام گاسپار مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوت شده او در تمرینات غایب است و در چند تمرین اخیر حیدری حاضر شده است.

*پس از اینکه حدود 5 دقیقه از زمان تمرین گذشت بازیکنان در نیمی از زمین در دو گروه 10 نفره در حالیکه 6 دروازه کوچک در دو طرف زمین قرار داده شده بود به انجام بازی فوتبال پرداختند. در این حین هرچند دقیقه یک بار کی‌روش تمرین را قطع و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*سروش رفیعی که با وجود مشکل سربازی در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند امروز همپای سایر بازیکنان کار خود را دنبال کرد.

*وحید امینی و علیرضا بیرانوند بازیکنان نفت تهران از امروز در تمرین تیم ملی حاضر شدند اما طبق اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی قاسم حدادی‌فر بازیکن ذوب‌آهن به دلیل شرایط نامساعد بدنی بعد از دیدار فینال جام حذفی مقابل نفت تهران از حضور در این اردوی تیم ملی آزاد شده و در تمرینات شرکت نکرد.

*حدود 50 هوادار از تمرین امروز تیم ملی دیدن کردند.
منبع: فارس