سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲

بازتاب جهانی بیانات رهبری در حرم امام

خبرگزاری‌های بین‌المللی در گزارش‌هایی سخنان امروز مقام معظم رهبری را در مراسم سالروز رحلت امام راحل (ره) پوشش رسانه‌ای دادند.
کد خبر : ۲۴۴۲۰۳
صراط: خبرگزاری‌های بین‌المللی در گزارش‌هایی سخنان امروز مقام معظم رهبری را در مراسم سالروز رحلت امام راحل (ره) پوشش رسانه‌ای دادند.

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی ایران در رسانه‌های انگلیسی زبان بازتاب یافت.

بر اساس این گزارش،«خبرگزاری فرانسه» در گزارشی در این رابطه نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوای ایران، امروز پنجشنبه خواهان اتحاد مسلمانان جهان برای مقابله با ظلم و ستم غرب شد.

خبرگزاری فرانسه در ادامه گزارش خود نوشت: در این مراسم که به مناسبت بیست و ششمین سالروز رحلت آیت‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تهران برپا شد،‌ آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به برقراری هرگونه رابطه با آمریکا، یکی از چند قدرت جهانی در حال مذاکرات هسته‌ای با ایران، هشدار داد.

این منبع خبری در خاتمه ضمن اشاره به ستایش مقام رهبری ایران از نقش امام خمینی  در نسبت دادن لقب «شیطان بزرگ» به آمریکا  نوشت: مقام رهبری ایران در سخنان خود نسبت به صداقت قدرت‌های جهانی در مذاکره هسته‌ای با ایران اظهار شک و بدگمانی کرد.

«شینهوا» خبرگزاری رسمی چین نیز در گزارشی از تهران نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر عالی رتبه ایران مخالفت خود را با حملات هوایی ائتلاف عربستان علیه یمن اعلام کرد.

این خبرگزاری به نقل قول سخنان مقام فرماندهی کل قوای ایران پرداخت و از قول ایشان  نوشت: «ما بمباران یمن را محکوم کرده و حمایتمان را از ملت رنج کشیده این کشور اعلام می‌کنیم.»
منبع: فارس
برچسب ها: صراط رهبری