چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

مرگ پیرمرد 65 ساله در برخورد با قطار

پیرمرد 65 ساله قائم‌شهری بر اثر برخورد با یک دستگاه لوکوموتیو دیزل قطار جان باخت.
کد خبر : ۲۴۳۹۳۷

صراط: پیرمرد 65 ساله قائم‌شهری بر اثر برخورد با یک دستگاه لوکوموتیو دیزل قطار دچار جراحت‌های شدید شد و جان باخت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس،در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان قائم‌شهر مبنی بر وقوع سانحه برخورد قطار با عابر پیاده در مسیر ریل حوالی خیابان تهران به سمت دخانیات، ماموران انتظامی پلیس راه‌آهن به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در محل حادثه پس از بررسی‌های اولیه دریافتند، عابر پیاده به نام موسی شهابی 65 سال سن داشت که به علت برخورد با قطار به شدت مجروح شده و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

با توجه به تلاش تیم پزشکی این پیرمرد بر اثر شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

*دستگیری 9 سارق در عباس‌آباد

در خبر دوم از پایگاه خبری پلیس آمده، فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد گفت: 9 سارق با 12 فقره سرقت در شهرستان عباس‌آباد شناسایی و دستگیری شدند.

احسان‌الله کشاورزی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان عباس‌آباد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی موفق شدند، هفت سارق حرفه‌ای را شناسایی کنند.

کشاورزی گفت: ماموران با هماهنگی قضایی سارقان به نام‌های مسعود ـ ع، مهدی ـ الف، مازیار ـ آ، میثم ـ الف، رحمان ـ ه، ایمان ـ ح و حمید ـ خ را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه‌شان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اقلامی از قبیل کلید و پریز، سیم برق، لاستیک خودرو، موکت، فرش و پتو به ارزش 150 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی در پایان گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بیش از 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

منبع: فارس
برچسب ها: پلیس قطار صراط