سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

تاخیر 6 ساعته پروازهای مشهد

پروازهای امروز شرکت هواپیمایی آتا با تاخیرهای چند ساعته روبرو بوده است که از این یان می‌توان به تاخیر شش ساعته پرواز مشهد و عدم پاسخگویی مسئولان این شرکت و بلاتکلیفی مسافران در فرودگاه مهرآباد اشاره کرد.
کد خبر : ۲۴۱۷۱۰

صراط: پروازهای امروز شرکت هواپیمایی آتا با تاخیرهای چند ساعته روبرو بوده است که از این میان می‌توان به تاخیر شش ساعته پرواز شماره 5263 مشهد که قرار بوده ساعت 16:50 دقیقه از تهران عازم مشهد مقدس شود اشاره کرد.

یکی از مسافران پرواز 5263 در جنوب استان تهران اظهار داشت: ساعت پرواز درج شده روی بلیط 16:50 دقیقه بود و با توجه به توصیه‌ای که روی بلیط نوشته شده بود از 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یافتیم اما متاسفانه این پرواز با تاخیر روبرو است.

وی گفت: در حال حاضر پس از گذشت شش ساعت از زمان پرواز همچنان هیچ کدام از مسئولان این شرکت پاسخگو نبوده و زمان دقیق پرواز و یا کنسل شدن پرواز را به مسافران اطلاع نمی‌دهند.

این مسافر خاطرنشان کرد: برخی مسافران همانند ما تاکنون بیش از هفت ساعت است که در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

مسافران پروازهای خوزستان و مشهد شرکت آتا نیز در گفت‌وگوهای جداگانه دیگر با خبرنگار فارس اظهار داشتند که پرواز خوزستان شرکت آتا نیز با تاخیر روبرو بوده است و پرواز دیگر مشهد این شرکت به شماره 5213 نیز که قرار بوده ساعت 20:30 عازم مشهد شود نیز با دو ساعت تاخیر روبرو بوده است و تا زمان انتشار این خبر هیچ کدام از مسئولان این شرکت پاسخگو مسافران این پرواز نیز نبوده اند.


منبع: فارس