صراط: مدیر کل روابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: مهلت ثبت اطلاعات هویتی سیمکارتهای بدون هویت به مناسبت این ایام تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد اما بعد از این تاریخ سیمکارتهای بدون هویت قطع میشوند.
جهانگیر اسدی با اشاره به اینکه مهلت ثبت اطلاعات هویتی مالک سیمکارتهای بدون هویت به مناسبت این ایام تمدید شد، اظهار کرد: مشترکان این دست سیمکارتها میتوانند تا 22 بهمن ماه اقدام به ثبت کد ملی خود در سامانه اپراتورهای تلفن همراه کنند.
وی عنوان کرد: براساس آماری که در دست است تاکنون بالغ بر 25 درصد از مشترکان این قبیل سیمکارتها اقدام به ثبت اطلاعات خود در اپراتورها کردهاند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اطلاعات دقیقی از سیمکارتهای بدون هویت ندارم تا ارائه دهم، ابراز کرد: مشترکان این قبیل سیمکارتها که خودشان میدانند کد ملی آنها در سامانه اپراتورها موجود نیست نهایتا تا 22 بهمن ماه فرصت دارند تا کد ملی خود را برای اپراتورشان ارسال کنند.
وی افزود: مشترکان همراه اول باید کد ملی خود را به 8980 و ایرانسل به 272 ارسال کنند در غیر اینصورت سیمکارت آنها بعد از 22 بهمن ماه قطع خواهد شد.
اسدی درباره اینکه اگر سیمکارت این مشترکان قطع شود چگونه میتوانند اطلاعات خود را برای اپراتورها ارسال کنند؟، گفت: بعد از تاریخ مورد نظر، مشترکانی که سیمکارت آنها قطع شده باید به شکل حضوری به دفاتر امور مشترکین اپراتورها مراجعه کنند و اطلاعات مورد نظر را ارائه دهند تا سیمکارتشان وصل شود.
سخنگوی رگولاتوری همچنین درباره اینکه برخی مشترکان چندین بار تلاش کرده و کد ملی خود را برای سامانه اپراتوری ارسال کرده اما همچنان پیامکهایی مبنی بر ثبت اطلاعات دریافت میکنند، آیا این ناشی از ضعف سیستم اپراتورهاست؟، گفت: برای تست سامانه اپراتورها خودم به شخصه و چند تن از همکاران با ارسال پیامکهایی آن را تست کردیم که به مشکلی برنخوردیم اما اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد و به ما گزارش شود، پیگیری میکنیم.
جهانگیر اسدی با اشاره به اینکه مهلت ثبت اطلاعات هویتی مالک سیمکارتهای بدون هویت به مناسبت این ایام تمدید شد، اظهار کرد: مشترکان این دست سیمکارتها میتوانند تا 22 بهمن ماه اقدام به ثبت کد ملی خود در سامانه اپراتورهای تلفن همراه کنند.
وی عنوان کرد: براساس آماری که در دست است تاکنون بالغ بر 25 درصد از مشترکان این قبیل سیمکارتها اقدام به ثبت اطلاعات خود در اپراتورها کردهاند.
مدیر کل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اطلاعات دقیقی از سیمکارتهای بدون هویت ندارم تا ارائه دهم، ابراز کرد: مشترکان این قبیل سیمکارتها که خودشان میدانند کد ملی آنها در سامانه اپراتورها موجود نیست نهایتا تا 22 بهمن ماه فرصت دارند تا کد ملی خود را برای اپراتورشان ارسال کنند.
وی افزود: مشترکان همراه اول باید کد ملی خود را به 8980 و ایرانسل به 272 ارسال کنند در غیر اینصورت سیمکارت آنها بعد از 22 بهمن ماه قطع خواهد شد.
اسدی درباره اینکه اگر سیمکارت این مشترکان قطع شود چگونه میتوانند اطلاعات خود را برای اپراتورها ارسال کنند؟، گفت: بعد از تاریخ مورد نظر، مشترکانی که سیمکارت آنها قطع شده باید به شکل حضوری به دفاتر امور مشترکین اپراتورها مراجعه کنند و اطلاعات مورد نظر را ارائه دهند تا سیمکارتشان وصل شود.
سخنگوی رگولاتوری همچنین درباره اینکه برخی مشترکان چندین بار تلاش کرده و کد ملی خود را برای سامانه اپراتوری ارسال کرده اما همچنان پیامکهایی مبنی بر ثبت اطلاعات دریافت میکنند، آیا این ناشی از ضعف سیستم اپراتورهاست؟، گفت: برای تست سامانه اپراتورها خودم به شخصه و چند تن از همکاران با ارسال پیامکهایی آن را تست کردیم که به مشکلی برنخوردیم اما اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد و به ما گزارش شود، پیگیری میکنیم.