سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

انتقال 108 زائر مصدوم به بیمارستان‌های ایلام‌

رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: حجم بالای ترافیک در محور‌های استان حضور در صحنه حوادث بخصوص حوادث رانندگی را بسیار سخت کرده است.
کد خبر : ۲۱۳۹۹۴
صراط: رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام گفت: حجم بالای ترافیک در محور‌های استان حضور در صحنه حوادث بخصوص حوادث رانندگی را بسیار سخت کرده است.
 
منطقه ایلام، در مورد وضعیت رسیدگی فوریت‌های پزشکی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: از روز شنبه با 20 تیم آمبولانسی سبک و 3 تیم اتوبوس آمبولانسی در محور ایلام-مهران و شهر مهران مستقر شده‌‍ و به زائران خدمات پزشکی و امدادی ارائه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تا فردا 6 تیم آمبولانسی سبک و 3 اتوبوس آمبولانسی به تیم‌های استقرار یافته در شهر مهران مستقر خواهد شد، افزود: شلوغی جاده‌های استان خدمات دهی اورژانس پزشکی را بسیار سخت کرده است.
 
صیدی ادامه داد: تمام توان اورژانس ایلام برای ارائه خدمات به زائران بکار گرفته شده و تا حد نیاز نیرو به صورت شبانه‌روزی در تیم‌ها ساماندهی شده‌اند.
 
رئیس فوریت‌های پزشکی ایلام با اشاره به اینکه تاکنون 108 مصدوم در محور ایلام - مهران توسط فوریت‌ها به بیمارستان منتقل شده‌‍‌اند، تصریح کرد: از این تعداد مصدوم متاسفانه 3 نفر جان خود را از دست داده‌اند.
 
وی اضافه کرد: علاوه بر این به بیش از 50 نفر خدمات پزشکی سرپایی ارائه شده است.
منبع: ایسنا