دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

تمدید قانون مبارزه با مفاسد اداری

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طرح اصلاح قانون مقررات استخدامی شهرداری‌ها در کمیسیون اجتماعی تصویب و اعضا همچنین لایحه مبارزه با مفاسد اداری را تا 3 سال دیگر تمدید کردند. -
کد خبر : ۲۱۳۷۸۶
صراط: ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح یک فوریتی اصلاح مقررات آئین‌نامه استخدامی و اداری شهرداری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ماده واحده و تبصره آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: ماده واحده این طرح وزارت کشور را مکلف می‌کند تا هر چه سریع‌تر آئین‌نامه و ضوابط استخدامی و اداری شهرداری‌ها را به روز رسانی کند و پس از تصویب این آئین‌نامه در هیأت دولت و به عنوان قانون استخدامی و شهرداری‌ها آن را ابلاغ کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در ادامه این جلسه لایحه تمدید قانون مبارزه با فساد و سالم‌سازی اداری در کمیسیون بررسی و مقرر شد تا این قانون که پیش از این به صورت آزمایشی در حال اجرا بوده مدت زمان آن 3 سال دیگر تمدید شود.

عبدی خاطرنشان کرد: همچنین بنا بود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شود که به دلیل حضور وی در سفر همدان این سؤالات انجام نشد و البته این موضوع پیش از این طی نامه‌ای به کمیسیون اطلاع داده شده بود.

-
منبع: فارس