صراط: به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ 'ولی ترابی' در این باره اظهار داشت: تمام امور مربوط به تعویض کارت
های پایان خدمت قدیمی در مراکز پلیس + 10 انجام می شود و آنها مدارک
متقاضیان را اخذ و به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال و ما نیز پس از بررسی
مدارک دریافتی،آن ها را برای صدور کارت پایان خدمت هوشمند به معاونت وظیفه
عمومی ناجا ارسال می کنیم.
وی با بیان اینکه روند اخذ مدارک تا صدور کارت پایان خدمت هوشمند و تحویل درب منازل متقاضیان بیشتر از دو ماه طول نمی کشد، افزود: تعوض کارت های پایان خدمت قدیمی و تبدیل آن به کارت های هوشمند با هدف ثبت اسناد کلیه دارندگان کارت پایان خدمت در سامانه وظیفه عمومی ناجا و جلوگیری از جعل و یکپارچه سازی تمامی کارت های خدمت وظیفه عمومی که توسط ارگان های مختلف نظامی صادر گردیده، انجام می شود.
این مقام مسوول با بیان اینکه کارت های پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارد، گفت: از هم شهروندانی تاکنون اقدام به تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود نکرده اند، تقاضا دارم نسبت به این کار اقدام نمایند و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.
ترابی تصریح کرد: از ابتدای سال آینده کلیه کارهای اداری از جمله صدور گذرنامه با کارت پایان خدمت هوشمند انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه روند اخذ مدارک تا صدور کارت پایان خدمت هوشمند و تحویل درب منازل متقاضیان بیشتر از دو ماه طول نمی کشد، افزود: تعوض کارت های پایان خدمت قدیمی و تبدیل آن به کارت های هوشمند با هدف ثبت اسناد کلیه دارندگان کارت پایان خدمت در سامانه وظیفه عمومی ناجا و جلوگیری از جعل و یکپارچه سازی تمامی کارت های خدمت وظیفه عمومی که توسط ارگان های مختلف نظامی صادر گردیده، انجام می شود.
این مقام مسوول با بیان اینکه کارت های پایان خدمت قدیمی فقط تا پایان امسال اعتبار دارد، گفت: از هم شهروندانی تاکنون اقدام به تعویض کارت پایان خدمت قدیمی خود نکرده اند، تقاضا دارم نسبت به این کار اقدام نمایند و آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.
ترابی تصریح کرد: از ابتدای سال آینده کلیه کارهای اداری از جمله صدور گذرنامه با کارت پایان خدمت هوشمند انجام خواهد شد.