صراط: سوگلی جدید بیبیسی و افراطیون و سلطنتطلبان ضمن انتشار نامه به آیتالله جنتی، از سران فتنه حمایت کرد.
«ع-م» که طی ماههای اخیر علاقه زایدالوصفی به خودنمایی نشان میدهد مدعی شده حمایت آمریکا و اسرائیل از فتنهگران «دلیل این نمیشود» که آن حرکت از ابتدا با حمایت و پشتیبانی آنها انجام شده است. جنابعالی هم اگر به رویهای در جمهوری اسلامی اعتراض کنید آنها پشت سر شما قرار میگیرند». وی همچنین ادعا کرد آشوبگری سال 88، اعتراض به انتخابات بود و «اگر مردمی بعد از یک انتخابات به نتیجه آن اعتراض داشتند و احساس کردند که مسئولان با برگزاری جشن ملی برای پیروز انتخابات مسئله را تمام شده تلقی کردهاند، چگونه باید رفتار کنند که متهم به براندازی نشوند؟»
وی همچنین نوشت: چرا بنا بر محاکمه اینها [موسوی و کروبی] نیست؟ چرا این قدر از محاکمه اینها هراس دارید؟
آقای «م» توضیح نمیدهد که فتنهگران اگر مدعی بودند در انتخابات برنده شدهاند و رای آنها خوانده نشده یا به نام دیگری خوانده شده- آن هم در حد 11 میلیون رای- چرا به بازشماری رندومی برخی صندوقها تن ندادند؟ و اگر آن ماجرا برای اعتراض به انتخابات با یک رویه در جمهوری اسلامی بود، چرا کارش به هتاکی علیه امام حسین(ع)، شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، حذف اسلام از شعار جمهوری اسلامی، اهانت به امام و رهبری، روزهخواری علنی در روز قدس و شعار به نفع اسرائیل و آمریکا و... رسید؟! همچنین جای سؤال است محافل فتنهگری که پروژه نیابتی القای تقلب و آشوب با غرب بسته بودند و به هیچ روال قانونی تن ندادند آیا به محاکمه و لوازم آن تن میدهند؟
یادآور میشود شبکه دولتی انگلیس که از سوی وزارت خارجه و سرویس جاسوسی این رژیم مدیریت میشود، دی ماه سال 91 علناً از این فرد به خاطر حمله به شورای نگهبان به عنوان اصلاحطلب جدید یاد کرد. متعاقب آن، عطاءالله مهاجرانی ضمن مصاحبه با بیبیسی (تیرماه 92) از نامزدی نامبرده برای وزارت ارشاد دولت جدید حمایت کرد.
همچنین دیماه سال 91، مهرانگیزکار سلطنتطلب فراری ضمن مقالهای در روزنت به سوگلی جدید بیبیسی خوشامد گفت و نوشت: معلوم نیست تا کی شما را در موضع اپوزیسیون درون ساختار تحمل کنند. به یقین شما پشت کردهاید. این جان کلام شماست و فرقی نمیکند که چرا؟ با همین رویکرد، خشت اول رویکرد جدید را گذاشتهاید و چرا برای شما کف نزنیم! اینک شما در صف ما ایستادهاید هر چند انکار کنید. هر کس درون ساختار که خود حلقهای از آن است، شکاف بیندازد گامی است که راه را هموار میکند.
همان ایام وبسایت رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به قلم علی افشاری از آشوبگران فراری درباره ع-م نوشت «او گزینه مطلوبی برای جریانهای دموکراسیخواه(!؟) نیست اما در دوره گذار فایدهمندیهای خودش را در چالش با استبداد دینی دارد». و دقیقا به همین دلیل صادق زیباکلام در مصاحبه با آریا 92/12/4 میگوید: «زمان موسوی خوئینیها و محتشمیپور سپری شده و اکنون امثال علی مطهری برای اصلاحطلبان مهمتر از موسوی خوئینیها هستند» و محسن هاشمی تصریح میکند « در انتخابات مجلس نهم با وی و برخی اصولگرایان معتدل و اصلاحطلبان معتدل هماهنگ بودیم»!
نامبرده که مدتی است رفتار مذبذبانهای از خود نشان میدهد، با وجود حمایت از فتنهگران سالروز راهپیمایی 9 دی 88 را گرامی داشت و آن را خودجوش و نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران دانست حال آن که همان ملت رشید در روز 9 دی شعار میدادند «لعن علی عدوک یا حسین- خاتمی و کروبی و میرحسین» و به همین اعتبار دفاع از سران فتنه نشانه رشدنیافتگی آقای ع-م است. او همچنین نهی رهبر انقلاب از نماز جمعه 29 خرداد 88 از تجمع را یک حکم حکومتی میداند و میگوید که نباید تجمعی برگزار میشد حال آن که سران فتنه تا 25 بهمن 89 به خیانتهای خود ادامه دادند که سرانجام آن حصر موسوی و کروبی بود.
یادآوری این نکته نیز ضروری است ع-م پیش از این ریزشهای انقلاب را به زنان و سازمان منافقین محدود کرده و از حذف نهضت آزادی و منتظری ابراز ناخرسندی کرد، حال آن که این طیفها- نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی- خیانت در حق کشور و نظام را به نهایت رسانده بودند و حضرت امام پس از دورهای از تحمل و مدارا و قطعی شدن لجاجت این افراد در مسیر خیانت به کشور، ادامه این مسیر را سد کردند.
«ع-م» که طی ماههای اخیر علاقه زایدالوصفی به خودنمایی نشان میدهد مدعی شده حمایت آمریکا و اسرائیل از فتنهگران «دلیل این نمیشود» که آن حرکت از ابتدا با حمایت و پشتیبانی آنها انجام شده است. جنابعالی هم اگر به رویهای در جمهوری اسلامی اعتراض کنید آنها پشت سر شما قرار میگیرند». وی همچنین ادعا کرد آشوبگری سال 88، اعتراض به انتخابات بود و «اگر مردمی بعد از یک انتخابات به نتیجه آن اعتراض داشتند و احساس کردند که مسئولان با برگزاری جشن ملی برای پیروز انتخابات مسئله را تمام شده تلقی کردهاند، چگونه باید رفتار کنند که متهم به براندازی نشوند؟»
وی همچنین نوشت: چرا بنا بر محاکمه اینها [موسوی و کروبی] نیست؟ چرا این قدر از محاکمه اینها هراس دارید؟
آقای «م» توضیح نمیدهد که فتنهگران اگر مدعی بودند در انتخابات برنده شدهاند و رای آنها خوانده نشده یا به نام دیگری خوانده شده- آن هم در حد 11 میلیون رای- چرا به بازشماری رندومی برخی صندوقها تن ندادند؟ و اگر آن ماجرا برای اعتراض به انتخابات با یک رویه در جمهوری اسلامی بود، چرا کارش به هتاکی علیه امام حسین(ع)، شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، حذف اسلام از شعار جمهوری اسلامی، اهانت به امام و رهبری، روزهخواری علنی در روز قدس و شعار به نفع اسرائیل و آمریکا و... رسید؟! همچنین جای سؤال است محافل فتنهگری که پروژه نیابتی القای تقلب و آشوب با غرب بسته بودند و به هیچ روال قانونی تن ندادند آیا به محاکمه و لوازم آن تن میدهند؟
یادآور میشود شبکه دولتی انگلیس که از سوی وزارت خارجه و سرویس جاسوسی این رژیم مدیریت میشود، دی ماه سال 91 علناً از این فرد به خاطر حمله به شورای نگهبان به عنوان اصلاحطلب جدید یاد کرد. متعاقب آن، عطاءالله مهاجرانی ضمن مصاحبه با بیبیسی (تیرماه 92) از نامزدی نامبرده برای وزارت ارشاد دولت جدید حمایت کرد.
همچنین دیماه سال 91، مهرانگیزکار سلطنتطلب فراری ضمن مقالهای در روزنت به سوگلی جدید بیبیسی خوشامد گفت و نوشت: معلوم نیست تا کی شما را در موضع اپوزیسیون درون ساختار تحمل کنند. به یقین شما پشت کردهاید. این جان کلام شماست و فرقی نمیکند که چرا؟ با همین رویکرد، خشت اول رویکرد جدید را گذاشتهاید و چرا برای شما کف نزنیم! اینک شما در صف ما ایستادهاید هر چند انکار کنید. هر کس درون ساختار که خود حلقهای از آن است، شکاف بیندازد گامی است که راه را هموار میکند.
همان ایام وبسایت رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا به قلم علی افشاری از آشوبگران فراری درباره ع-م نوشت «او گزینه مطلوبی برای جریانهای دموکراسیخواه(!؟) نیست اما در دوره گذار فایدهمندیهای خودش را در چالش با استبداد دینی دارد». و دقیقا به همین دلیل صادق زیباکلام در مصاحبه با آریا 92/12/4 میگوید: «زمان موسوی خوئینیها و محتشمیپور سپری شده و اکنون امثال علی مطهری برای اصلاحطلبان مهمتر از موسوی خوئینیها هستند» و محسن هاشمی تصریح میکند « در انتخابات مجلس نهم با وی و برخی اصولگرایان معتدل و اصلاحطلبان معتدل هماهنگ بودیم»!
نامبرده که مدتی است رفتار مذبذبانهای از خود نشان میدهد، با وجود حمایت از فتنهگران سالروز راهپیمایی 9 دی 88 را گرامی داشت و آن را خودجوش و نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران دانست حال آن که همان ملت رشید در روز 9 دی شعار میدادند «لعن علی عدوک یا حسین- خاتمی و کروبی و میرحسین» و به همین اعتبار دفاع از سران فتنه نشانه رشدنیافتگی آقای ع-م است. او همچنین نهی رهبر انقلاب از نماز جمعه 29 خرداد 88 از تجمع را یک حکم حکومتی میداند و میگوید که نباید تجمعی برگزار میشد حال آن که سران فتنه تا 25 بهمن 89 به خیانتهای خود ادامه دادند که سرانجام آن حصر موسوی و کروبی بود.
یادآوری این نکته نیز ضروری است ع-م پیش از این ریزشهای انقلاب را به زنان و سازمان منافقین محدود کرده و از حذف نهضت آزادی و منتظری ابراز ناخرسندی کرد، حال آن که این طیفها- نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی- خیانت در حق کشور و نظام را به نهایت رسانده بودند و حضرت امام پس از دورهای از تحمل و مدارا و قطعی شدن لجاجت این افراد در مسیر خیانت به کشور، ادامه این مسیر را سد کردند.