سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

سندی از ترور شهید هاشمی‌نژاد +عکس

یکی از اعمال عمده منافقین در ابتدای انقلاب اسلامی نفوذ در نهادها، جاسوسی در این راستا و طرح‌ریزی برای ترور نیروهای اصلی انقلابی و مردم بوده است.
کد خبر : ۱۹۹۷۹۸
صراط: یکی از اعمال عمده منافقین در ابتدای انقلاب اسلامی نفوذ در نهادها، جاسوسی در این راستا و طرح‌ریزی برای ترور نیروهای اصلی انقلابی و مردم بوده است.
 
با توجه به تلاش منافقین برای جذب دانشجویان و دانش آموزان در ابتدای انقلاب طیف زیادی از افراد ناآگاه که از پیش‌زمینه‌های فکری و منش تروریستی سازمان اطلاع کافی نداشتند و از سوی دیگر عدم ارتباط ایشان با روحانیت زمینه‌های انحراف از مبانی اسلامی را در درون ایشان به وجود آورد،جذب منافقین شدند.
 
این طیف سنی اغلب در گروه‌های جمع‌آوری اطلاعات در قالب‌های روزنامه‌فروشی و انتشار نشریه مجاهد فعالیت داشتند و اغلب به دلیل ضعف فکری ترورها و عملیات‌های انتحاری را از سوی ایشان صورت می‌دادند.
 
چنین رویه‌ای اگرچه در مهروموم‌های ابتدایی انقلاب اسلامی مشخص به نظر می‌رسید اما با گذر بیش از سه دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی جریان‌های معارض انقلاب برخوردهایی را که با تیم‌های تروریستی سازمان نفاق که در ابتدای انقلاب صورت می‌گرفت را مستمسک موضوعات حقوق بشری(بخوانید دروغ بشری) قرار می‌دهند و بعضاً ادعا می‌کنند که فرزندان ما را به خاطر روزنامه‌فروشی محاکمه کردند.
 
با توجه به تقارن ترور شهید هاشمی‌نژاد با روز هفتم مهرماه برای اولین بار سندی در خصوص نحوه ترور ایشان منتشر می‌شود که بسیار جالب‌ توجه است.
 
سند منتشر‌نشده از ترور انتحاری شهید هاشمی‌نژاد+عکس
 
در این سند ضمن مقدس خواندن عملیات انتحاری توسط یکی از روزنامه‌فروشان منافقین به نفوذ و جاسوسی سازمان در نهادهای انقلابی اعتراف می‌شود.
 
از سوی دیگر ارائه مطالب کسب‌شده از شهید کامیاب توسط هادی علویان عامل ترور انتحاری شهید هاشمی‌نژاد به تیم‌های ترور سازمان در این سند به‌وضوح دیده می‌شود که بسیار قابل‌تأمل است.
 
انتشار این سندها از این حیث است که گروهکی که ترور انتحاری را مقدس می‌خواند و دست به کشتار محبوب‌ترین چهره های اصلی انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف زده است هیچ گاه ماهیت تروریستی و جنایتکارانه‌اش نباید با موضوعاتی همچون فرقه نامیدن منافقین خلط شود و خطی انحرافی را در افکار عمومی به نمایش بگذارد.
منبع: دیده بان