دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

اظهار نظر کفاشیان درمورد بازیکنان سرباز

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ گزارش جلسه صبح حق پخش را ارائه کردم.
کد خبر : ۱۹۹۵۸۷
صراط: علی کفاشیان در پایان نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: مباحث مختلفی در جلسه امروز مطرح شد که از جمله آنها بحث بازیکنان سرباز بود. تصمیم‌گیری در این باره برعهده ما نیست و ما تنها گزارش آخرین وضعیت پرونده بازیکنان سرباز را بررسی کردیم.

وی درباره احتمال اینکه باشگاه‌های دارای بازیکن می‌توانند بازیکنان جایگزینی را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: این احتمال از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار گرفت، اما هنوز درباره این پرونده‌ها به جمع‌بندی نرسیده‌ایم و مشغول بررسی هستیم.

کفاشیان درباره اینکه تنها برخی از بازیکنان سرباز محروم شوند و سایر افرادی که احتمالا نام آنها در فهرست بازیکنان مشمول قرار دارد، شامل این محرومیت نشوند، تاکید کرد: ما هم اعتقاد داریم اگر چنین اتفاقی بیفتد اجحاف در حق بازیکنانی است که محروم شده‌اند و معتقدیم قانون باید برای همه اجرا شود. 

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: آیین‌نامه هیئت منصفه و کمیته انضباطی سازمان لیگ از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مورد بررسی قرار گرفت.

وی در مورد اینکه آیا درباره راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها تصمیم‌گیری در این جلسه صورت گرفته، تصریح کرد: تنها گزارش جلسه صبح امروز درباره حق پخش را در این جلسه ارائه کردم و درباره سایر مسائل تصمیم‌گیری قطعی در این مورد بحثی نشد. این موضوعی است که سازمان لیگ آن را پیگیری خواهد کرد. 

کفاشیان درباره اینکه آیا در بحث سقف بودجه باشگاه‌ها هم تصمیم تازه‌ای گرفته شده یادآور شد: در مورد بحث سقف بودجه هیچ صحبتی در جلسه امروز صورت نگرفت.


منبع: تسنیم