پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

دستگیری 41 خرده‌فروش مواد مخدر

در ادامه طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در مرودشت استان فارس 41 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد از آنان کشف شد.
کد خبر : ۱۹۷۴۰۸
صراط: فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی باهدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاک‌سازی مناطق آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر این هفته نیز با جدیت در مناطق جرم‌خیز ابن شهرستان دنبال شد.

علی شیبانیان افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مراجع قضایی و با همکاری سایر رده‌های انتظامی این شهرستان طی عملیات غافلگیرانه‌ای به بازرسی از منازل، پاتوق‌ها و محل‌های تجمع خرده‌فروشان در مناطق آلوده و جرم‌خیزی که از قبل شناسایی‌شده بودند پرداختند.

وی ادامه داد: مأموران در این بازرسی موفق شدند، 91 گرم تریاک، 17.5 گرم شیره تریاک، 20 گرم سوخته تریاک، 20 سانت شیشه، هفت گرم هروئین، یک گرم حشیش، پنج قرص ترامادول، دو ترازوی توزین مواد مخدر و یک پایپ را کشف، 31 خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و چهار خودرو به همراه دو موتورسیکلت متعلق به آنان را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در یکی دیگر از محلات از قبل شناسایی‌شده نیز مأموران موفق شدند،307 گرم تریاک، 15 گرم سوخته تریاک، هفت گرم شیشه، 23 گرم هروئین، دو وافور و دو ترازوی توزین مواد مخدر را کشف، 10 متهم را دستگیر و سه خودرو به همراه دو موتورسیکلت را توقیف کنند.

شیبانیان از استمرار اجرای این طرح در مرودشت خبر داد و گفت: در مجموع در این بازرسی‌ها بیش از نیم کیلوگرم مواد مخدر کشف، هفت خودرو و چهار موتورسیکلت توقیف و 41 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی‌ شده‌اند.
منبع: فارس