پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

زورگیری از ورزشکاران در پارک ملت مشهد

دومين باند زورگيري از ورزشکاران پارک ملت مشهد نيز به دام افتادند.
کد خبر : ۱۹۶۴۸۰
صراط: با اعترافات اعضاي يک باند مخوف زورگيري در مشهد که سرکرده آنان يکي از عاملان شرارت و ناامني در سيستان و بلوچستان بود، دومين باند زورگيري از ورزشکاران پارک ملت مشهد نيز به دام افتادند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي با ذکر جزئياتي از اين پرونده گفت: طي روزهاي گذشته ماموران فرماندهي انتظامي مشهد، اعضاي يک باند مخوف زورگيري را در منطقه آزادشهر به دام انداختند که در بررسي ها مشخص شد سرکرده باند سابقه دار و از اشرار سيستان و بلوچستان است که باند زورگيري را در مشهد تشکيل داده است.

سردار بهمن اميري مقدم افزود: ماموران انتظامي در پي گيري اين پرونده و بازجويي از متهمان دستگير شده، به اطلاعاتي درباره يک باند زورگيري ديگر دست يافتند و بدين ترتيب عمليات پليس با انجام يک سري تحقيقات غيرمحسوس براي شناسايي و دستگيري آنان آغاز شد.

وي تصريح کرد: ماموران انتظامي در اين عمليات موفق شدند ۲ جوان موتورسوار را در خيابان بزرگمهر مشهد درحالي دستگير کنند که آنان قصد زورگيري از يک شهروند را داشتند. سردار اميري مقدم خاطرنشان کرد: در بازرسي از ۲ جوان ۲۰ و ۲۳ ساله يک قبضه کارد بزرگ، دو رشته گردنبند طلا، تعدادي لوازم شخصي و ۲ عدد کيف پول کشف شد.

وي با اشاره به اين که متهمان اين پرونده از افرادي که در سپيده دم براي ورزش به پارک ملت مشهد مي رفتند، زورگيري مي کردند ادامه داد: شهرونداني که در منطقه آزادشهر و بولوار سجاد با شيوه مذکور طعمه زورگيران شده اند مي توانند براي اعلام شکايت و پيگيري موضوع به کلانتري سجاد مراجعه کنند.
منبع: جام نیوز