چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

رؤیای شیرین مردم قم در آستانه تحقق

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم، پس از سال‌ها مردم قم به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت.
کد خبر : ۱۹۶۳۳

به گزارش صراط نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم و اعضای کمیته انسجام بخشی وزارت نیرو در قم، طرح انتقال آب را از سرشاخه‌های دز به قم پروژه عظیم و پر‌برکتی دانست و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه پس از سال‌ها مردم قم به آرزوی دیرینه خود دست خواهند یافت و از آب شیرین سرشاخه‌های دز خواهند نوشید.
وی با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تلاش دولت نهم و دهم برای اجرای این پروژه اظهار داشت: وزارت نیرو در دولت دهم تلاش چشمگیری به کار بست که این طرح عظیم را هرچه زودتر به اجرا برساند تا ضمن برطرف کردن کمبود آب در شهر قم، این رؤیای شیرین را سریعتر محقق سازد.

*ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بهره‌برداری از این پروژه در آینده نزدیک بیان داشت: هزینه‌های سنگین و کار بسیار دشواری برای انتقال آب از این مسیر طولانی به قم شده و لازم است مردم و مسئولان در استفاده از این آب دقت لازم را داشته باشند.
وی با تاکید بر پرهیز از اسراف و استفاده غیرضروری از آب خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی آب سالم و بهداشتی در منازل همه مردم وجود دارد که شکر این نعمت، استفاده صحیح از آن است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این جلسه گزارشی از مراحل پایانی طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم و اقدامات شرکت آب و فاضلاب برای توزیع این آب در شهر ارائه کرد و گفت: آبفای قم نیز تمام تلاش خود را به کار بست تا طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای توزیع یک‎نواخت آب در سطح شهر قم قبل از بهره‌برداری از طرح انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم به انجام برساند.
عبدالحمید توکلی‌بینا ابراز داشت: امیدواریم با آغاز بهره‌برداری از این پروژه عظیم مشکل کمبود آب در قم برطرف شود و مردم این شهر پس از سال‌ها انتظار از این آب شیرین و گوارا بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
reza
|
Turkey
|
۱۶:۱۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
۰
۱
با سلام ....اب شیرین برای مردم قم از نظر سلامتی یک فاجعه غیر قابل برگشت است ...شما به عنوان یک رسانه تحقیق کنید . ونتیجه را جهت اگاهی مردم قم به اطلاع انها برسانید....شاید هم هدفی پلید پشت این قضیه باشد ....خداوند خودش به مردم قم رحم کند