پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

زوج جوان عامل پخش مواد مخدر در تهران

زوج جوانی که از سرکردگان و توضیع کنندگان اصلی مواد مخدر در مرکز پایتخت بودند در عملیات ضربتی پلیس در منزلشان دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۹۵۸۴۴
صراط:در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر توزیع مواد افیونی درنواحی مرکزی پایتخت،پرونده ای در این رابطه تشکیل و اکیپی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي دریافتند که یک زوج جوان سرکردگان و گردانندگان اصلی توزیع مواد افیونی در نواحی مرکزی تهران هستند که اطلاعات بدست امده طی گزارشی مکتوب به مقام قضایی منعکس و دستور بازدشات متهمان صادر شد.

 پس از انجام هماهنگي هاي لازم ماموران جهت شناسايي و دستگيري قاچاقچيان به خیابان کارگر شمالی،بلوار کشاورز اعزام شدند و ضمن رعايت كليه موازين شرعي و قانوني وارد منزل شده كه در يك عمليات ضربتي متهمان "منصوره"و "عماد" را دستگير کردند.

در بازرسي صورت گرفته از منزل مذكور ، مقدار 30 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك و 260 گرم شيره ترياك كشف وضبط گرديد.

سرهنگ محمدبخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ دزباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمين به همراه موادمكشوفه جهت سيرمراحل قانوني به پليس مبارزه باموادمخدر فاتب منتقل شدند.