سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

تاثیر حضور پدرخوانده‌ها در دولت

دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: برنامه‌های کلی روحانی برای عبور از شرایط سخت اقتصادی قابل تامل است اما به نظر می‌رسد حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود.
کد خبر : ۱۹۴۴۴۶
صراط: دبیر دفتر بانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: برنامه‌های کلی روحانی برای عبور از شرایط سخت اقتصادی قابل تامل است اما به نظر می‌رسد حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود.
 
رضوانه جمیلی دبیردفتربانوان جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان این مطلب که پدرخوانده اصلاح طلبان خود را پدر خوانده مردم و دولت نداند، گفت: هرچند پیروزی روحانی در انتخابات مرهون بازی دقیق کارگزاران و بازیچه شدن اصلاح‌طلبان است اما اینکه بخواهیم خود را قیم کشور بدانیم دولت تدبیر و امید ضعیف خواهد شد و نخواهد توانست به اهداف خود برسد.
 
جمیلی ادامه داد: برنامه‌های کلی روحانی برای عبور از شرایط سخت اقتصادی برنامه‌های قابل تاملی است اما به نظر می‌رسد حضور پدرخوانده‌ها منجر به انحراف در مسیر دولت می‌شود.
 
جمیلی ادامه داد: اینکه دولت به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی و رهنمودهای رهبری در عرصه بین المللی است جای شکی نیست اما دخالت‌های ناصواب و نا به جا منجر به بروز دوگانگی در اداره دستگاه اجرایی کشور می‌شود گروهی برای تحقق اهداف دولت تلاش می‌کنند و عده‌ای هم برای تحقق اهداف عالیجنابان آنوقت است که دولت با بن بست اجرایی مواجه خواهد شد و نتیجه اش می‌شود بی اعتمادی مردم به دولت یازدهم.
 
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: وقتی گروهی می‌گویند دلواپسیم نه اینکه منظورشان دولت باشد بلکه دلواپس خیانت‌های استکبار و منفعت طلبی و دخالت‌های پدرخوانده‌ها هستند وگرنه مواضع انقلابی رئیس جمهور از 18 تیر 78 تاکنون تغییری نکرده است و ایشان کما فی السابق سرباز رهبری هستند.
منبع: فارس