سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

اظهارات بروتو بعد از شکست مقابل ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.
کد خبر : ۱۹۳۸۴۳
صراط: مائورو بروتو سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش در برابر ایران در کنفرانس خبری این مسابقه به ایران تبریک گفت و اظهاری امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده، تیمش بتواند این شکست را جبران کند.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، بروتو گفت: راستش را بخواهید به نظر من این بازی، بازی سطح بالایی نبود. چون اولین بازی دو تیم بود و هنوز خودشان را با شرایط مسابقات قهرمانی جهان وفق نداده بودند. به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می‌توانند بهتر از این بازی کنند. ولی خب در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

سرمربی ایتالیا با اشاره به صبر و تلاش بازیکنان ایران افزود: بازیکنان ایران رالی توپ را از ما گرفتند. یا حمله اول‌شان موفق بود و یا در حمله‌های دوم و سوم اینقدر بازی را ادامه می‌‌دادند تا توپ و پوئن را از آن خود کنند. این همان چیزی بود که تیم ما نداشت. به نظرم ایرانی‌ها تکتیک و ذهنیت قوی‌شان را در خدمت تاکتیک‌شان قرار دادند تا توانستند ما را شکست بدهند.

بروتو همچنین ست سوم را کلید بازی نام داد و گفت: ست سوم این مسابقه، کلید بازی بود که ایران از ما گرفت. البته داور هم اشتباه داشت ولی خب ایرانی‌ها هم بهتر از ما کار کردند و برنده شدند.