سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱

اسامی‌اعضای کمیسیون ویژه جهاداقتصادی

رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس اسامی و آرای ۱۵ عضو کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی مجلس را اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۳۵۱

به گزارش صراط نیوز به نقل از مهر علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز سه‌شنبه اسامی و آرای اعضای کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی را اعلام کرد.

براساس این گزارش لاریجانی اعلام کرد که براساس رای گیری روز گذشته مجلس ۲۱۸ رای تعداد آرای ماخوذه از نمایندگان در این رای گیری بود که از این تعداد غلامرضا مصباحی مقدم با ۱۵۵ رای، محمد مهدی مفتح با ۱۵۱ رای،‌ سید حسن ابوترابی فرد با ۱۴۲ رای، جعفر قادری با ۱۴۲ رای، محمد حسین فرهنگی با ۱۳۶ رای و محمد رضا باهنر با ۱۲۷ رای، حمید رضا فولادگر با ۱۲۳ رای، نادر قاضی پور با ۱۱۰ رای، علی اصغر زارعی با ۱۰۷ رای و عباس رجایی، ارصلان فتحی پور و حسین نجابت هر یک با ۱۰۳ رای و محمد سقایی و حسین هاشمی هر یک با ۹۷ رای و عبداللهی با ۹۵ رای به عنوان اعضای کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تعیین شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به عنوان ۱۵ عضو کمیسیون جهاد اقتصادی اعلام شدند ، گفت : آرای بقیه نامزدها نیز در اختیار است که در فرصت دیگری به اطلاع رسانده می‌شود.

نامزدهای کمیسیون ویژه جهاد اقتصادی روز یکشنبه این هفته در جلسه علنی مجلس ثبت نام کردند و رای گیری نیز در آن جلسه انجام شد ، اما به دلیل پایان یافتن زود هنگام جلسه علنی اسامی و آرای ۱۵ عضو این کمیسیون رسما اعلام نشد .

پیشنهاد تشکیل این کمیسیون ۱۵ فروردین در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده بود.