سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

نظر نادی درباره گروه ایران در لیگ جهانی

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: این از بدشانسی تیم ملی ایران بود که با تیم‌های باتجربه‌ای مانند برزیل و روسیه همگروه شد.
کد خبر : ۱۸۶۲۵۷
صراط: علیرضا نادی درخصوص صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی 2014 و همگروهی با تیم‌های برزیل و روسیه اظهار داشت: ابتدا باید به والیبال ایران تبریک بگویم که توانست به این مرحله صعود کند. فکر می‌کنم همین که شاگردان کواچ توانستند به جمع شش تیم برتر راه پیدا کنند، کار بزرگی است.

وی ادامه داد: حریفان ایران در مرحله نهایی حرفه‌ای و بسیار با تجربه هستند؛ آنها سال‌های زیادی در مسابقات بین‌المللی حضور داشتند. فکر می‌کنم این از بدشانسی ایران است که با این تیم‌های بزرگ همگروه شده است. اگر با هر تیم دیگری همگروه می شدیم کارمان راحت‌تر بود.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران درمورد اینکه گفته می‌شود ایران از عمد نتیجه را به لهستان واگذار کرده است، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد. بازی اول هم بسیار نزدیک بود و می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. اگر کواچ چنین نقشه‌ای داشت قطعاً تیم دوم را وارد میدان می‌کرد تا روحیه بازیکنان اصلی خراب نشود؛ واقعیت این است که لهستان متحول شده بود و بسیار خوب بازی می‌کرد.

نادی درمورد وضعیت مصدومیت خودش اظهار داشت: وضعیت خوبی دارم و طبق برنامه‌های مربی بدنساز تیم ملی تمرین می‌کنم. برای لیگ برتر هم هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام و به زودی تصمیمم را خواهم گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در پایان دور مقدماتی با کسب 19 امتیاز رتبه دوم گروه یک لیگ جهانی را از آن خود کرد تا به همراه تیم‌های ایتالیا و برزیل (اول و سوم گروه) به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان کشورمان با تیم‌های برزیل و روسیه در گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی همگروه هستند. مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 25 تا 29 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود.

منبع: فارس