دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

تمجید کاپیتان تیم‌ملی فرانسه از مانوئل نویر

سنگربان تیم ملی فرانسه، همتای آلمانی خود در ترکیب ژرمن‌ها را کامل‌ترین دروازه‌بان حال حاضر در دنیای فوتبال دانست.
کد خبر : ۱۸۵۷۲۹
صراط: در آستانه دیدار تیم‌های ملی فرانسه و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل، هوگو لوریس، ‌دروازه‌بان و کاپیتان خروس‌ها به تمجید از مانوئل نویر، سنگربان ژرمن‌ها پرداخت و او را بهترین دروازه‌بان حال حاضر دنیای فوتبال معرفی کرد.

نویر با خروج‌ها و واکنش‌های مؤثر خود در بازی قبلی تیم ملی آلمان برابر الجزایر در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 چندین بار دروازه‌ ژرمن‌ها را از فروپاشی نجات داد و به همین دلیل مورد تحسین بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفت. لوریس هم از تماشای عملکرد همتای 28 ساله‌اش تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: زمانی که دو تیم برای حمله بسیار جلو می‌کشند و فضای پشت سر آنها خالی می‌ماند، دروازه‌بان باید بتواند جلوتر از دروازه‌اش بازی کند و در نقش یک لیبرو ظاهر شود.

لوریس افزود: نویر در بازی برابر الجزایر این کار را انجام داد. او قطعاً کامل‌ترین دروازه‌بان دنیاست و توانایی ایفای نقش به عنوان لیبرو را دارد. نویر در بازی برابر الجزایر نشان داد که به خوبی از عهده این کار برمی‌آید.

تیم‌‌های ملی فرانسه و آلمان امشب (جمعه) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: تسنیم