چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹

واکنش‌آیت‌الله‌خاتمی‌به‌اظهارات‌اخیرهاشمی

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: دین براندازی‬، عفت براندازی،‌ اخلاق براندازی و مقابله با نظام اسلامی هدف شبکه‌های ماهواره‌ای است.
کد خبر : ۱۸۵۱۱۱
صراط: آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه "جدیدالاسلام‌ها با ماهواره و اینترنت مخالفند و از آن می‌ترسند"،‌ اظهار داشت: دشمنان بارها گفته اند که می خواهند با ابزار فضای مجازی در مقابل ارزش های اسلام و انقلاب بایستند و آنان که شبکه ها ماهواره ای بیگانه و برنامه ها ی بیگانه و برنامه مخرب آنها را می شناسند می دانند که دین براندازی‬،عفت براندازی،‌اخلاق براندازی، و مقابله با نظام اسلامی هدف آنهاست‬.

‫وی تصریح کرد: بر این اساس دلسوزان انقلاب اسلامی هستند که می گویند در برابر این تهاجم گسترده دشمن باید ایستادگی کرد.

گفتنی است پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی در روزهای گذشته صحبت هایی منتشر نشده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده که وی در این سخنان با بیان اینکه "جدید الاسلام ها به جان انقلاب و مردم افتاده اند"، گفته است: "این گروه فرصت طلب که در دوران مبارزه حضور نداشتند، امروز قدرت را برای خودشان ابدی و مادرزادی و ارث حساب می کنند،  تلاش می کنند که نگذارند در کشور اینترنت باشد. چقدر ماهواره را از بالای پشت بام ها جمع کردند، و من نمی دانم چه تاثیری کرد؟ کار اینها نه تنها از آگاهی مردم چیزی کم نکرد بلکه بر آگاهی مردم افزود."