سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

سران فتنه نمک‌شناس رأفت رهبر انقلاب باشند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی که به دفاع از سران فتنه سخن می‌گویند بدانند اگر رأفت مقام معظم رهبری نبود، امروز این دو نفر وضعیت بسیار بدتری داشتند و این دو و هوادارانشان باید نمک‌شناس رهبری و نظام باشند.
کد خبر : ۱۸۳۳۲۶
صراط: لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن روز 30 خرداد که در این روز استکبار تلاش می‌کرد در جریان فتنه سال 88 به کشته‌سازی و دامن زدن به بحران داخلی پس از انتخابات کشور ما دست زند، گفت: مقام معظم رهبری که نقش محوری در بصیرت‌بخشی به مردم دارند با تلاش خود برای ترویج این عنصر در جامعه مانع این شدند که دشمنان به نتیجه مطلوب خود برسند و مردم فریب کشته‌سازی و مظلوم‌نمایی‌ها را بخورند.

وی با اشاره به موفقیت دشمن در پیاده کردن این گونه ترفندها در برخی کشورهای دیگر گفت: متأسفانه در سال 88 نامزدی که در انتخابات ناکام شد و نامزدی دیگر که تعداد آراءش از آراء باطله کمتر بود با دشمنان همصدا شده تا نشان دهند که انتخابات در ایران صوری و غیردموکراتیک برگزار می‌شود.

افتخاری با یادآوری انتخابات سال 92 و فاصله اندک آراء نامزد پیروز با دیگر نامزدها اظهار کرد: در سال 92 برخلاف سال 88 جناح مغلوب تابع محض قانون بود و هیچ گونه مقاومت و شکایتی به راه نینداخت و نظام را به تقلب متهم نکرد.

وی از گردهمایی نامزدها یک سال پس از برگزاری انتخابات به‌عنوان نشانه‌ای از تبدیل رقابت‌ها به رفاقت در ایران بلافاصله بعد از انتخابات یاد کرد و گفت: در سال 88 آن عده که ناآگاهانه به جمع اغتشاشگران پیوستند در روز 9 دی آگاهانه از نظام دفاع کردند، اما دسته دیگر آگاهانه در برابر رای مردم ایستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز سربلند است و دیگر فریب توطئه‌های دشمنان را آنگونه که برای مثال در اوکراین نتیجه داده است، نمی‌خورد، اظهار کرد:‌ امروز دست آنهایی که می‌خواستند در ایران ناامنی به راه اندازند، رو شده است.

افتخاری با اشاره به اظهار نظرهایی مبنی بر ضرورت تجدید نظر در وضعیت کنونی سران فتنه و آزادی آنها گفت: افرادی که به دفاع از سران فتنه سخن می‌گویند بدانند اگر رأفت مقام معظم رهبری نبود و عدالت در مورد آنها رعایت می‌شد امروز این دو نفر وضعیت بسیار بدتری داشتند اما با تبعیت خانواده‌هایی که عزیزانشان را در جریان اغتشاشات سال 88 از دست دادند از تدبیر رهبر معظم انقلاب،  نظام سران فتنه را محاکمه نکرده و این دو و هوادارانشان باید نمک‌شناس رهبری و نظام باشند.
منبع: فارس