پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۰۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۴
تکمیلی/ آیا امشب شاهد بازگشت عامل هتاکی‌به‌سرداررادان‌خواهیم‌بود؟

آخرین رایزنیها برای تطهیر آنتن رسانه ملی

در آخرین ساعات سال 1389 کشمکش بر سر بازگرداندن این مجری نامتعادل و هتاک همچنان ادامه دارد. از سویی شخص مهندس ضرغامی به شدت از این ماجرا ناخرسند بوده و حتی حراست سازمان صدا و سیما پیگیر تخلفات این پرونده شده است و ...
کد خبر : ۱۸۳۱۸
صراط - مجری هتاک و بدسابقه سیما در مسیر بازگشت به تلویزیون قرار گرفته است.

به گزارش صراط نیوز «فرزاد حسنی» که پیش از این ضمن ظاهر شدن در نقش یک شومن، پروژه لمپنیزه کردن برنامه های زنده تلویزیونی را اجرا می کرد، قرار است پس از فشار بی سابقه ای که به سیما وارد شده دوباره در نقش مجری برنامه های زنده تلویزیونی ظاهر شود!

مستندات صراط حکایت از آن دارد که نامبرده قرار است با مجری گری برنامه زنده تحویل سال نو در شبکه سوم سیما پروژه بازگشت راکلید بزند.

گفتنی است فرزاد حسنی چند سال پیش، پس از هتاکی علیه فرمانده نیروی انتظامی تهران و حمایت از مانکنهای خیابانی (آنهم روی آنتن زنده شبکه 3) از این شبکه اخراج شد. هرچند متاسفانه نامبرده در تمام ایام اخراج از شبکه سراسری «سه»، توانسته بود با استفاده از رانتهای پیدا و پنهان در مسند مجری گری شبکه جام جم و چند شبکه رادیویی به کار خود ادامه دهد. اما ظاهرا جریان خاصی اصرار در به کارگیری عناصر بدسابقه در شبکه های سراسری دارد!

یادآوری این نکته نیز ضروری است که پربیننده ترین ساعات پخش سیمای جمهوری اسلامی، لحظات تحویل سال نو بوده و متاسفانه در سالهای گذشته نیز مردم متدین ایران شاهد حضور عناصر معلوم الحال و بدسابقه در برنامه زنده تحویل سال بوده اند. به هرحال صراط نیوز امیدوار است ریاست محترم سازمان صدا و سیما که چهره ای خدوم و حزب اللهی محسوب می شوند، پس از آگاهی از این ماجرا جلوی بازگشت این مجری بدسابقه را بگیرند.

تکمیلی
در آخرین ساعات سال 1389 کشمکش بر سر بازگرداندن این مجری نامتعادل و هتاک در کنار اصغر فرهادی (کارگردان حامی عنصر ضدانقلاب) همچنان ادامه دارد. از سویی شخص مهندس ضرغامی به شدت از این ماجرا ناخرسند بوده و حتی حراست سازمان صدا و سیما پیگیر توقف این برنامه و رسیدگی به تخلفات آن شده است تا جایی که یکی از پژوهشگران ارشد حوزه جنگ نرم که روابط حسنه ای با مسئولان صداو وسیما دارد در تماسی با یکی از مقامات عالی سازمان صدا و سیما مراتب انتقاد عناصر حزب اللهی را از ماجرای حسنی و فرهادی به وی انتقال داده و آن مقام مسئول نیز ضمن تجلیل از حساسیت رسانه های اصولگرا قول پیگیری فوری این ماجرای تاسف بار را داده است. اما از سوی دیگر یکی از مدیران تصمیم گیر  صدا و سیما با پشتیبانی جریان مشکوکی از بدنه سیما، بدون اعتنا به مخالفتهای شدید عناصر متدین و انقلابی، حسنی و فرهادی را تخته گاز به سوی استودیوی پخش زنده شبکه 3 هل می دهد. به هر حال باید منتظر ماند تا نتایج رایزنی های انجام گرفته مشاهده شود. رایزنی هایی که اگر خدای ناخواسته به نتیجه نرسد و عید مردم ایران با این بی اخلاقی ها لکه دار شود، آنوقت است که آن آقای مدیر باید منتظر انتشار اسناد تکان دهنده ای از ماهیت آراء و افکارش باشد. با این حال صراط نیوز اکثر مدیران ارشد سازمان را افرادی دلسوز ودغدغه مند دانسته و بر مشکلات اجرائی آنها واقف است. اما اگر حضور شخصیتهای متدینی همچون مهندس ضرغامی نبود جامعه انقلابی ایران به هیچوجه چنین ملاحظاتی را نیز نشان نمی داد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۵۹
۴۵
یه آیت اللهی چیزی بیارید خیال صراط هم راحت باشه دیگه، کل برنامه هم با ذکر صلوات های مکرر فیض میبریم
حسین صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شما عادت دارید از یه طرف بوم بیافتید
نه اونقد شور نه اینقد بی نمک
مگه آدم کم داریم توی این مملکت
مجریای کاربلد خوبی که با لودگی سعی ندارن کارشونو پیش ببرن
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر يا خواهر ناشناس!
اون موقعي كه دستمون از دنيا كوتاه شد و براي شنيدن كلمه اي از حق و يا گفتن جمله اي چون لااله الاالله در حسرت ابدي قرار گرفتيم، آن وقت آرزو مي كنيم اي كاش تمام ثانيه هاي زندگيمون با شنيدن و عمل به سخنان علماي دين و آيت هاي حقيقي الهي و صلوات ها و ذكرهاي دائمي و مكرر طي مي شد تا مسخره گي و لودگي و لهب و لعب!!
ولي چه سود كه ديگر دير مي شود آن روز!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۳۹
۴۱
بعضی از هنرمندها و بازیگران سینما و تلویزیون و بازیکنان فوتبال و ... به خاطر شهرتی که دارند فکر می کنند می تونند هر غلطی که دلشون میخاد انجام بدن و تجربه نشون داده که کسی برخوردی با اونها نمی کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
برخورد میکنن ولی خیلی کم
مهدی پناه
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا این چیکار کرده بوده دیگه مثل جناب ..... قر که نداده
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
شبکه سه نگاه نمیکنیم شبکه دونگاه میکنیم تا بترکند
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه وقتي ئاترها وفيلم هايي كه كم از فيلم هاي هاليوود ندارن(البته فيلم هاي هاليوود شرف دارن) رو اكران مي كنن نيازي به برخورد نيست
MAJID
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۳۱
۱۴
راستش ما که نفهمیدیم صدا وسیمای ایران هم برای خودش مافیا دارد یا نه؟
مگر اقای ضرغامی این جریانات را نمی داند؟شاید هم اگر حرفی بزند برایش بد تمام میشود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزيزم آخه آقاي ضرغامي هم ... از آب دراومده ميگي نه از صراط بپرس
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۲۴
۹
بسمه تعالی....من به شخصه از این نوع برخوردهای افراطی با کسانی که مردم آنها را دوست دارند مخالفم......گرچه ممکن است به اشتباه آقای فرزاد حسنی مطالبی را نادرست زده باشد....ما باید در عرصه جنگ نرم و این همه هجمه تبلیغاتی و اطلاعاتی که دارد بر علیه این نظام مقدس می گرددبه فکر جزب حداکثری و دفع حداقلی باشیم و به طور مدام به فکر ایجاد دشمنی و اختلاف بین سطوح و رده های مختلف نباشیم و سعی کنیم از اشتباهات یکدیگر بپرهیزیم و دوستان عزیز و گمراه خود را در کمال محبت و احترام و توجیه به آغوش مردم و نظام و انقلاب و رسوخ در بین جوانان به کار گیریم و از محبوبیت و نفوذ لا انکار آنان در مقابل رسانه های بی حد وشمار ضدانقلابی استفاده کنیم.......به نظرمن ما بایدبتوانیم فضای جدید وامیدوارکننده و مثبتی را ایجاد کنیم از جمله در صداوسیما که خط مقدم ما در این جنگ نابرابر است.....و برنامه های شادوزیبایی راکه مردم دوست دارندایجاد کرده به وسیله مجریان بسیارتوانا و فوق العاده ای چون آقای فرزادحسنی وبدبن ترتیب مانع گسترش طیف مخاطبان برنامه های ماهواره ای باشیم...>>>نمی شود خدایی این توقع را داشت که با این برنامه های کنونی صداوسیما> مردم به سمت استفاده از شبکه های خارجی نروند>>اگرهم بروند>>نمکگیر می شوند و کم کم >>شست وشوی مغزی>>>گرچه من اهداف و نیات پاک صراط نیوز را در درج این مطلب می ستایم>>لکن ما باید طبق نظر مقام معظم رهبری به جای ایجادفضای یاس و نومیدی>>فضای جامعه را رو به سوی تلطیف و امیدواری و شادابی ببریم......که اینها وسیله می خواهند و وسیله های آنان نیز موجود است...باید استفاده کنیم.....ما باید همه وهمه را هدایت و بصیر کنیم به خصوص و به خصوص خواص>>چه سیاسی وچه علمی و چه فرهنگی که همان هنرمندان می باشند>چون تاثیر آنان بسیار فراتر و غیرقابل ملاحظه است....نه اینکه پیاپی به فکرانتقام و هدف های شوم دنیایی باشیم و باید دوردست و افق دور را ببینیم که در مقابل ماست و آن به دست نمی آید جز با بخشش و هدایت وبصیرت پذیری و بصیرت افزایی...........و آقای فرزاد حسنی به نظر من علاوه بر اینکه مجری بسیار توانایی است ..خیلی انسان مسلمان و وارسته وپاک وپاکدامنی است که برای اعتلای نام ایران اسلامی در حد و توان خود می تواند بسیار وبسیار مفید باشد...درود بر صراط بصیر و فرزاد جان.....
مدیر پایگاه بسمه تعالی

جذب حداکثری به معنای بازگرداندن مجری غیرقابل اعتماد، به پخش زنده نیست. انسان عاقل هرگز از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

با تشکر از ارائه نظرتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان شما آیا غیر از اون رفتار ناشایستش باز شاهد چنین حرکاتی از ایشون در جام جم و ... بودید؟! فکر نمیکنید شاید از اون نظر برگشته باشه؟!
مردمو که قتل عام یا مفسد فی الارض نبوده که بگیم دیگه نمی تونه به آغوش مردم برگرده!!! یه غلطی کرده شاید دیگه تکرار نکرده باید اینگونه افراد رو با توجیه کردنشون به آغوش مردم برگرداند که همون معنای جذب حداکثریه!!
دیگه کار ایشون از هاشمی که بدتر نیست که آقا با دفع اینها مخالفه و توصیه به جذب اکثری کردن!! حالا یا با تذکر دادن یا با هرطریقی که طرفو متوجه اشتباهش کرد!! البته اگه گوش شنوایی باشه که برگردن!
بنده ی خداند
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم و از صراط خواهش می کنم تندروی نکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۲۰
۸
بازگشت فرزاد حسنی اینقدر مهمه که تیتر اول صفحه اصلی باشه ؟؟؟؟؟ به فرض نیاد یا به فرض بیاد چه فرقی داره ؟؟؟؟
رستا
|
Iran (Islamic Republic of)
رسانه ی ملی اونقدام آش نیست که هر کی بیاد و بشه مجری
وقتی یه چیزی ملی شد حساسیت ها باید بالاتر بره نه مثل ما که هر روز حساسیت کمتر و کمتری توی تلویزیون مشاهده می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رستا جان اتفاقا رسانه ملی اونقدر آش هست که تلویزیون رو چند سال تو خونه مردم فقط تبدیل به یه دکور کرد ، رسانه ملی اگه صلاحیت میداشت میتونست یه کاری کنه که با تولید برنامه های جذاب و شاد و مفرح و در عین حال اسلامی و با اجرای مجریان کاربلد و پرانرژی و باز هم اسلامی مثل فرزاد حسنی مردم رو از تماشای برنامه های ماهواره ای دور کنه ولی مطمئن باش تو شب تحویل سال 90 قراره بعد از مدتها این اتفاق بیفته و مردم به مدت چند ساعت یه برنامه جذاب و اسلامی ببینن و ماهواره شونو خاموش کنن راستی منظورت از حساسیت ، ترس بود دیگه ؟؟!!!!
بنده ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
به رستا آره اتفاقا اگر خوب به برنامه های تلویزیون دقت کنی کشکی بودن رو به وضوح میبینی مخصوصا ایام مهمی مثل همین تحویل سال که واقعا لووووووس ترین و افتضاح ترین برنامه ها رو داره!!!البته نه همه ی همش ولی اکثر شون!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۲۶
۱۴
تند نرید ترو خدا. بیچاره حرف بدی به سردار رادان نگفت. تازه خودش در اون برنامه گفت هیچ کس موافق بدحجابی نیست و فقط از برخی برخورد های دور از اخلاق مامورین ناجا انتقاد کرد.
حالا اگه مامورین ناجا از نظر سایت صراط جز معصومین حساب می شوند ، حرف دیگری است!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۳۲
۲۳
صراط خفه شو ...
حسنی هر چی به رادان گفت عین حقیقت و واقعیت بود ... حرف حق تلخه
دیدیم حالا امسال مجری ارزشی تون (جوهر چی ) چه بلایی سر سفره های نورانی افطار مردم آورد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کي تا حالا جوهرچي شده ارزشي؟؟؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان سرتا پا ادب این مطلب چه ربطی به آقای جوهر چی داره
این کار شما عین غیبته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۶
۱۳
صدا و سیما متاسفانه فقط مناطقی را که مسئولین صداو سیما در آنجا زندگی می کند را می بیند .
آقای دارابی آقای ضرغامی ما مسلمان و شیعه هستیم با فریاد بلند می گویم شاید بشنوی .
امید وارم این اتفاق رخ ندهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۵
۲۳
ادمی که ابروش بر میداره وقیافش از زنان بیشتر ارایش می کنه صدا سیما ازش حمایت می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسه هتاكي و غيبت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
خب بگو اخر الزمان است دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کس اختیار ابرو و ریش و سبیل خودشو داره این دوره زمونه گیر دادن به این مسائل مثل تف سر بالاست
مردم مجری زبر دست و کار برد می خوان نه مجری خشک بسیجی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۶
۸
تا اونجایی که من یادمه سالهای پیش هم در سال تحویل و شب یلدا در شبکه های 3 و 2 برنامه داشته!! تازه یادتون افتاده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۲۰
۱۶
مجری خوب و نترسیه . از صداوسیما باید تشکر کرد . واز شما بخاطر این خبر خوبتون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری . با جذب این گونه مجریهای توانا میشه چنتا برنامه خوب ساخت تا حداکثر با برنامه های ماهوارهای و مجریهای اونجوری مقابله کرد .
سعيد
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۳
۱۲
مرد باشيد يه ذره شرف داشته باشيد اين نظر رو بذاريد تا مردم ببينند كى انتقاد ميكنه كى فحاشى
اين فايل تصويرى صحبتهاى فرزاد حسنى در مصاحبه با رادان:
http://www.4shared.com/video/s4_B1vuv/hasani.html
هانیه
|
United States of America
خوب که چی؟
محمد حسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۲
۷
بازم یه مسئله اصلی دیگه. بازم هنرمندی شما
الان هیچ مسئله ای مهمتر از فرزاد حسنی نیست
چقدر زردید شما؟
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
خبر رسانی که منحصر به یکی یا دو تا خبر نمی شه شما یه لطف بکنید همه ی سایتو ببینید متوجه می شید که مسئله ی مهم زیاده و به همشم پرداخته شده اینم یکی شونه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۷
۲
khob minivisi ensafan damet garm soje khande bachehaye daneshgahe ma in saite shoma....bazam benvisid
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۴
۳
بابا اين که خوبه، قراره در ايام نوروز يکي از بازيگراني که جديدا فيلمي ضد ايراني و ضد انقلابي به نام" تهران من براي فروش" بازي کرده در يکي از سريالهاي نوروزي ظاهر بشه.
محمد
|
United States of America
وا مصیبتا ! خداوندا این قوم عقب مانده را هدایت فرما
علی اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۳
۸
خدا وکیلی از وقتی این فرزاد حسنی با ابروی برداشته اومد توی تلویزیون اینقدر ابرو برداشتن پسرا مد شد. 5 سال پیش رو یادتون بیاد..................
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داره؟گیریم فردا حسنی خودشو بندازه تو چاه باید مد بشه پسرا خودشونو پرت کنن تو چاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۲۰
۱۱
از جناب یامین پور استفاده کنید که هم جوان پسنده و هم بسیجی و هم مورد قبول شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با همراهی محمد حسین رنجبران
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
من جوانم ولی اصلا از یامین پور بسیجی خوشم نمیاد پس لطفا واسه ما نسخه نپیچ .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفا به جای مردم تصمیم نگیر . آقای یامین پور اصلا مورد قبول همه مردم نیستن ، من از اجرای ایشون خوشم نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منم خوشم نمیاد ولی منظورم از استفاده از اقای یامین پور این بود که بعضی ها!!!! دوسش دارن
برای بنده که فرزاد حسنی خوبه و رشید پور
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر یامین پور عشق ما است. دمش گرم که در برنامه دیروز، امروز، فردا خوب سران خبیث فتنه و نوچه هایشان رو رسوا کرد. دکتربسیجی، دوستت دارم.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۴
۳
جدا از افرادی که حاظر می شوند در موقع سال تحویل محتوای برنامه ها هم تعریفی ندارد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۱
۶
بابا به کجا چنین شتابان!!!!صد رحمت به رجانیوز.
خیلی دارید به همدیگه گیر میدید.مگه فرزاد حسنی چی گفته بود که شده هتاک و طرفدارای مانکنها.
برای شما همون اقبال واحدی باید مجری گری کنه.
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا غیبت می کنی آقا؟
فرزاد حسنی رو شما چرا فقط توی صحبتاش با آقای رادان خلاصه می کنید ایشون نوع اجراشون جلفه کلمات سخیف به کار می برن و .. ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد حسنی سر تا پای اجراش ایراده. پر از حرف های زشت و متلک های بی جا. اصلا نمی شه تحملش کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محمد غیبت نکرد بنده خدای عزیز . شما هم اگه رو گناه دیگران خیلی حساسین باید اول از همه به این صراطیا گیر بدین که بی هیچ پروایی به فرزاد حسنی تهمت دفاع از بدحجابها و مانکنها رو میزنند
doshman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۵
۲
mozoo nadarin ab bastin be site dorooghetoon?
seyed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۸
۴
نمیدانیم رضای خدا در این کار هست یا نه!!
اگر این هنرمند امتحان خوبی در اجرای برنامه زنده نداده چرا باید اولآ برنامه زنده؟ ثانیآ در لحظات حساس تحویل سال؟ جان امام خرابمان نکنید!!!
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
حسنی مجری کانال سه هست ما هم سال تحویل کانال یک نگاه میکنیم
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۴
این قدر کسانی که به هر حال شاید به لحاظ فکری با سایت صراط منطبق نیستند رو طرد نکنید یادتون نره یکی از بیادماندنی ترین برنامه رو ایشون اجرا کرد
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۸
۳
صراط هرکسی به هر حال به اندازه خودش به این کشور و این نظام علاقه داره
که نباید دفع بشه
این جور حرکات افراطی هست؟
ايران هميشه سبز و آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۸
۱۳
ننگ ما عار ما صدا و سيماي ما/ خفه شيد سايتهاي مزدور و باجگير دروعگو
ناشناس07
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۸۹
۵
۱۳
مجری که انواع کرمها رو پوستش فریاد می زنن مجریییییی ......... نمی خوایییییییییییییییییم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چشمهات رو درویش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۴
چرا خوبیاشو نمی بینین ؟
نامردین به خدا
چرا نمی گین اونقدر از نماز تو برنامه هاش گفت که دیگه الان جوونا کسر شائنشون نیست نماز بخونن ؟ چرا نمی گین این بنده خدا اولین کسی بود که لیله الرغائب رو آورد تو صدا و سیما ؟
چرا نمی گین زمانی که حسنی مجری برنامه افطار شبکه سه بود بیشتر تماشاچی داشت برنامه تا الان که مثلا امسال اصلا نداشت
چرا فقط ابروشو دیدین ؟ یکم به پیچش ابروشم نیگاه کنین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۶
۱۱
اینقد از این فرزاد بدم میاد که خدا میدونه خوب چیکا کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونم از شما حالش بهم میخوره
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
من هم اینقدر از تو و امثال تو متنفرم که خدا میدونه ، خوب چی کار کنم ؟
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۲
۸
Ejraye ishoon faghat be darde nesfeee shab mikhore bezarid rahat bashe baba.....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱
۳
ba salam
ma midonim agaye zargami hezbollahi hastan
vali barnamehaye to tv kheyli ham rango boye hezbollahi nadaranaaaa
ino dashte bashin
amk
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۱
۳
خوش اومد کور بشه هر کی نمیتونه ببینه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۲
۹
خدا وکیلی باید در صدا سیمای ایران را تخته کنند که معلوم نیست صدا سیمای ایرانه یا ناتو فرهنگی دشمن شما خودتون را ناراحت نکنید این بنا از کف ویران است.کافی یکی از هنرمندان تاخرخره توفساد بمیره تا چهلومش را نشون میدن ولی یک آیت الله تو اصفهان فته میکنی حتی یه خبر هم از اونم اعلام نمیشه. همین 10روز پیش بود آیت الله فقیه امامی فوت کرد که نیمه بیشتر مردم اصفهان از اون تقلید میکنن.تواصفهان 3روز عزای عمومی اعلام شد رهبر پیام داده اون وقت صدا صیمای ما فقط یک خبر از اون را پخش کرده!
خيدري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۸
من به عنوان يك بسيجي مدافع آرمانهاي حضرت امام روح الله و جضرت سيد علي از طرفداران مجري خوب صدا وسيما آقاي فرزاد حسني هستم
يا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم میشه شما دین رو خوب فهمیدین و جزو اون کسایی که دکتر علی شریعتی اون ها رو به متعصبان بی دین تعبیر میکنه نیستید
بسيجي عاشق(مهاجر)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيز شمايي كه مدافع ارمان هاي انقلاب هستي چرا از يك ادم طرفدار مانكن هاي خياباني هستي؟(لطفا ابروي بسيج را نبريد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که داشت آبرو میداد به بسیجی ، ایشون بودن و اونی که آبروی بسیجی رو برد شما بودین آقا یا خانوم بسیجی عاشق مهاجر
بسيجي عاشق(مهجر)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزيز چرا ناراحت شدي برنامه امسال اقاي حسني را با هم مشاهده ميكنيم و به صحبت هاي ايشون گوش ميديم ببينيم چي ميگويند از چيزي كه نوشتم معذرت ميخوام مخلصيم حيدري جان.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۹
۱
این که خبر ورود یه مجری به تی وی که یه فرد معمولی تو این جامعه اس رو تیتر اول صفحه اصلی سایتتون می کنید ضعف و ترس شدید خودتونو از یه آدم معمولی که سه ساله تو تی وی نبوده به رخ می کشید شما چقدر ترسویین !! یعنی بعد از گذشت سه سال هنوزم از حرفای حقی که یه آدم معمولی تو برنامه اش زده واهمه دارین ؟؟؟!!!!!!!! مگه فرزاد حسنی کیه که حضورشو تو تلویزیون یه تهدید و خطر بزرگ برای منافع شخصی خودتون تلقی میکنید ؟؟!!!!! چقدر شما بزدلین
raz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۳
۲
afarin ba30J afariin
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۱
اشتباه نشه آقای حسنی با حجاب مبارزه نکردن با بی غیرتی مبارزه کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۸
۳
آقا منم بسیجیم ولی سخت میگیریا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۸
۳
آقا منم بسیجیم ولی سخت میگیریا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۹
۱
اقایون صراط . مردم رو نمیشه با امسال اقای ..... و برنامه های یک جانبه و تصنعی گول زد و پای تلویزیون نشوند .
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۹
۰
بسمه تعالی.....ضمن عرض تشکر و خسته نباشید خدمت صراط نیوز..باید در پاسخ به جوابی که به کامنت بنده گذاشتید عرض کنم که>>>اولا جذب حداکثری به معنای جذب کسانی است که به طور غیرعمد و از روی عدم بصیرت به عمل اشتباهی و یا گناهی و تقصیری مبتلا شده اند وما باید کاملا دوستانه و از روی احترام و در کمال خوش بینی و نه انتقام گیری و دوستانه از اشتباهات آنان در گذریم و به آنان فرصت جبران و احیای عمل دهیم.....همان گونه که آقا فرصت زیادی را برای جبران و توبه ی سران فتنه گذاشتند ولی متاسفانه.....وگرنه جذب کسانی که خودشون جذب اسلام و راه درست هستند که معنی و مفهومی ندارد...جذب یعنی کسی که فاصله گرفته و دور از منبع و مبدا است.....و ما همه می دانیم که آقای فرزاد حسنی به حق برترین و باحال ترین مجری کشور می باشد که می تواند ساعات بسیار خوب وخوشی را برای هموطنان مومن و مسلمان کشورمان رقم بزندهمان گونه که درگذشته زده و این خود جای بسی تشکر و سپاس دارد>>چون فضای کشور را رو به سمت شادابی و امیدواری و پربازدهی می بردو در نهایت کم شدن مخاطبان رسانه های بیگانه>>و شکست طرح های فتنه انگیز.......و اگر قرار باشد ما مداوم اشتباهات یکدیگر را بزرگ کنیم و موجب تفرقه و شکاف بیشتر توده های مختلف شویم که داریم کار همون رسانه های استکباری را انجام می دهیم....دوما شما(صراط نیوز عزیز)فقط به آقای حسنی گیر داده اید برای یک اشتباهی که کرد..اما و اما واما آقای فردوسی پور که سراسر برنامه هاش لبریز از کنایه ها و تهمت ها و توهین ها ولبخندهای مشکوک و برگرفته از اوضاع سیاسی کشور دارد را هیچ؟؟؟؟؟؟ و حتی یک بار یک مطلب و نوشته ی درست و جامع در مورد اعمال منفعلانه این آقا ننوشتید و تیتر نکردید!!!!که می بینیم که انسان عاقل دارد هر دوشنبه آن هم از یک سوراخ گزیده می شود و شما می بایستی هر هفته یک تیتر برایش می نوشتید....(اگر لازم باشد می توانم عین عبارات و کلمات و توهین های سیاسی این آقا نسبت به نظام را که طبق حساب خودشون حرفه ای و بابرنامه زده می شود را بگویم).....این دوگانگی خبررسانی و خبرگزاری در مورد دو شخصیت مختلف که اتفاقا 180درجه دیدگاهاشون با هم فرق می کنه جای بسی تعجب دارد آن هم از صراط نیوز عزیز و بصیر و فهیم و.....آقای فرزاد حسنی فردی مسلمان و انقلابی و امام دوست هستندکه تفاوت بسیاری با آقای فردوسی پور دارند......و همواره در برنامه هاشون و در جان کلامشون دفاع از ارزشهای دینی به وفور به چشم می خورد.....صورت زیبای ظاهر هیچ نیست >>ای برادر سیرت زیبا بیار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۰
۷
همه چیزآماده است فقط مجری اقای ............... کم داشتیم که اینهم اومد.پس کل مشکلات مملکت حل شد .چیزی نمونده کم کم به سال 76 نزدیک میشیم .آفرین بربزرگانی که جوانها راباورکردند . حالا که میحواهیم جاذبه ایجادکنیم ازاونورغش می کنیم تعادل فراموش نشودئ
یک دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۱
۱
سلام
خیلی تند رو هستید . چرا ظاهرتان را نشان نمی دهید شماها گرگ هستید در لباس گوسفند. داعیه دفاع از نظام را پیش نکشید که به هیچ کدامتان نمی آید. به جای بدو بیراه گفتن به کسی که رهبری از برنامه اش تشکر کرد. بروید سراغ آن هایی که در انتخابات از فتنه گران حمایت کردند و الآن محبوب دل مسئولین شدند شما آن ها را رها کرده گریبان یک مجری ولایتی را گرفتید. با نزدیک ترین افرادی که با او هستند آشنا هستم.حر مقابل امام لشکر کشید وآغازگز این نهضت شد او را بخشیدند شماها بابت یک حرف جهان را زیرو رو کردید. کجا بودید وقتی با آیت الله مهدوی کنی به آن زیبایی گفت و کرد . کجا بودید وقتی آیه به آیه چند سوره را در ذهن ما با سخت ترین تفسیر (المیزان) جوری هک کرد که نوز فراموش نکردم .کجا بودید وقتی از لیله الرغائب گفت کجا بودید وقتی
اول ذیحجه را بیش از همه گرامیداشت. باز هم بگم؟! بهتر است فکری به حال خود کنید سران فتنه هم پشت اسم برخی پنهان می شدند و شما هم همین طور . تربیت یعنی که خود را ساختن بعد از آن بر دیگران پرداختن. چه کسی بیاید که شما دوست داشته باشید. اینکه از خیلی از خانواده های انقلابی از فرزاد حسنی می پرسیم و آن ها به اجرایش علاقه دارند . این که بعد از 4 سال هنوز مردم دوستش دارند نشان از درستی کار اوست. حرفی درست و نادرست 4 سال پیش زد وگیرنده حرف هم او را بخشید حالا شما ها کاسه داغ تر آش شدید. بعد از کلی می خواهیم برنامه ای جذاب ببینیم البته اگر مخالفان نظام اجازه دهند. ملاک حال افراد است. شما ها که تمامی سخنان را آویزه گوش می کنید این یکی را هم فراموش نکنید . هرچند وقتی مغز کسی را شست و شو دهند دیگر جایی برای حرف حق نمی ماند. به سلامتی انگار آنقدر با خدا رفیق هستید که نگران حق الناس هم نباشید . هرچند با وجود این همه تهمت فکر نمی کنم جهان دیگر برای شما مثل ما معنی بدهد
من و شما در نقش گربه سیاهیم او که باعث آمدن و نیامدن می شود خداست نه ما وشما. کمی منطقی فکر کنید شما ها یک برنامه از اورا بیطرف نه گوش کرده اید و نه نگاه نمی توانید رفی بزنید به جای سر در برف کردن چشمتان را روی حقیقت باز کنید. سال گذشته از مسعود ده نمکی تند رو ترین کارگردان دعوت شد آن زمان در خواب ناز بودید الآن بیدار شدید. نان را به نرخ روز خوردن کار دیوانگان است عاقل باشید گرگ هی گوسفند نما.
هانیه
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا من که جایی ندیدم رهبر از ایشون تعریف کرده باشند اگه تشکر هم کردن از برنامه بوده نه شخص ایشون
و بعد، در عین حال هم می شه به این آدم پرداخت هم به اونایی که در برابر فتنه موضع نگرفتن و ازشون حمایت کردن
در ضمن درمورد مجری ولایتی اگر لطف بفرمایید و توضیحات بیشتری ارائه کنید ممنون می شم!!!
ضمنا ملاک حال فعلی افراد است
منم اون شب لیله الرغائب رو شنیدم و اولین بار هم از زبون ایشون شنیدم اما این دلیل نمی شه که هر کاری دوست داره بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنون یک دلسوز عزیز ، حرفت حق بود
مهران آزادپی
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۲
۲
صراط جان با اینکه مصاحبه رو قبلا دیده بودم ، با این آب و تابی که گفته بودی فکر کردم یه جریان جدیده که ازش بی خبرم و دوباره نگاهش کردم ، به شما هم لینک رو میدم که نگاه کنی .
http://www.4shared.com/video/s4_B1vuv/hasani.html
ولی نفهمیدم کجای اینکه میگه ادبیات نیروی انتظامی باید عوض بشه غلطه؟؟؟؟؟
کجای اینکه میگه دختر مردم رو نباید با لگد زد غلطه؟؟؟؟؟
کجای اینکه میگه اقتدار با زور گوئی تفاوت داره غلطه؟؟؟؟
کجای اینکه میگه عدم آموزش تعدادی نیروی بی تجربه ، ضربه به حیثیت یک مجموعه و در نهایت ضربه به حیثیت یک ملت میزنه غلطه ؟؟؟؟
آیا باید این مردم رو که برای انتخاب رئیس جمهور بالغ بر چهل و دو میلیون نفر پای صندوق رای حاضر میشن ، و حماسه ساز در تاریخ همه اقوام میشن ، با لگد زد؟؟؟؟
جذب حد اکثری در انتخاب خوب ادبیات خودش رو به مردم نشون خواهد داد .
البته نحوه ادبیات نیروی محترم انتظامی خیلی وقته که با مردم بهتر از قبل شده ، اما آموزش این نیرو ، که ضامن امنیت این اجتماعه ، اولویت اول این نیروست .
این ها حرف های عمومی نیست - ولی چون خبر رو زدی حتما کامنتش رو هم بگذار .
یا حق
ناشناس
|
United States of America
مهران عزیز تشکر بسیار به خاطر حرفایی که زدی و حقیقت محض بود
علی از تنکابن
|
United States of America
درود بر نیروی با اقتدار انتظامی
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۲
۳
جونتون که در آد
نمیتونید ببینید یه نفر که ازتون انتقاد می کنه و رک و راست حرفاشو میزنه از شما بالاتره و برتر
ان شالله روزی برسه که همه شما چماق بدستا و نون به نرخ روز خورا و جیره بگیرای دولت چوب کارهایی که می کنیدو بخورید.
ملت که شما را نخواهد بخشید.
ناشناس
|
Switzerland
موافقم با حرفات . مرسی
فدایی ولایت
|
Switzerland
اول از همه ادب رو رعایت کن لطفا!
دوم: نقد اونیه که دوستانه باشه نه مغرضانه. ایشون اگه واقعا خیلی دلسوز هستند می تونستن طور دیگه ای نقدشون رو وارد کنن، نه اینقدر بی ادبانه. یه خواهش دارم لطفا جای ما ملت نظر نده! که اون وقت ما شما رو نمیبخشیم.
راستی چی ایشون بالاتر و برتره؟!!! (ازاین شکلکهایی که داره قاه قاه میخنده)
بسيجي عاشق(مهاجر)
|
Switzerland
لطفا خودتان را با ملت عزيز قاطي نكنيد ممنونم
محمد
|
Switzerland
فدایی ولایت
| UNITED STATES
مردم که خر نمیشن عزیزم تو هم که از vpn استفاده نمیکنی خودتو اصلاح کن اخوی تو که دم از ولایت میزنی نباید از vpn استفاده کنی
ناشناس
|
Switzerland
چطور رییستون همه جا از طرف ملت حرف می زنه!!!
به اونم لطف کنید بگید مردم رو قاطی نکنه
baradar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱
۰
ahsnt agha sobhan
علی
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۴
خوشحالم که فرزاد حسنی قراره ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه رو اجرا کنند حسودان هم که نمیتونن اجرای ایشونو ببینند میتونند بزنن یه شبکه دیگه ، کسی مجبورشون نکرده شبکه سه رو نگاه کنن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۶
۶
به سلامتی انگار آنقدر با خدا رفیق هستید که نگران حق الناس هم نباشید صراط خفه شو!! به صراط بگو ازما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر:):):)))))
بسيجي عاشق (مهاجر)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۳
۱۱
اقاي يامين پور از همه بهتره فرزاد حسني كم مونده رژ لب بزنه و جراحي زيبايي كنه
اقاياخانم ناشناس ملت طرفدار امام خامنه اي و بسيجيان مخلصه خودتو قاطي ملت نكن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی عاشق شما که اون بسیجی ازاده رو متهم میکنی به این که داره از کسی دفاع میکنه طرفدار مانکنهاست ، من شک دارم تو واقعا عاشق دین و اسلام باشی چون خیلی راحت به یه بنده خدایی تهمت زدی ، فرزاد حسنی طرفدار مانکنها نیست حتی مخالفشونه ... اول برو فیلم مصاحبه فرزاد حسنی و سردار رادان رو ببین بعد بیا اظهار نظر کن البته سعی کن بدون تعصب و حرص و جوش فیلمو ببینی ، آقای حسنی نمیگه طرح مبارزه با بدحجابی طرح بدیه نمیگه بذارین مردم هرجور دوست دارن لباس بپوشن میگه برای رفع بدحجابی از جامعه زیر مشت و لگد گرفتن دختر مردم نه تنها مشکلی رو حل نمیکنه بلکه بر مشکلات اضافه میکنه
آخه آقایون غیرتتون کجا رفته ؟؟!!!! مگه یه مرد برای اینکه یه دخترو به سمت حجاب هدایت بشه زیر مشت و لگد بگیره؟؟!!!! این طوری که اون دختر بیشتر از اسلام زده میشه ! اونطوری میشه بگین این آقایون چه فرقی با مردان عصر جاهلیت دارن ؟؟!! چون تو عصر جاهلیت هم هیچ ارزش و احترامی برای زنان قائل نبودن آقای بسیجی عاشق فرزاد حسنی حرفش این بود
کامنت مهران آزادپی رو هم بخونی بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اگه طرفدار واقعی اسلام باشین نباید اینقدر راحت در مورد مردم قضاوت کنین
بسيجي عاشق(مهاجر)
|
Iran (Islamic Republic of)
از نظرات شما ممنونم ولي حرف من يكي.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا نمشیه بیخیال بشی خودتم فهمیدی که .... شعر گفتی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
مهاجر جان دمت گرم. من هم بعنوان یک جوان ازت حمایت می کنم و باهات هم عقیده هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۸۹
۴
۵
..... .... .... .... .... هر چی حزب الهی
بسيجي عاشق(مهاجر)
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا كه چي؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي تو اصلا فهمیدی منظور این بابا چی بوده که نوشتی (مثلا كه چي؟؟؟) فکر کنم عقلتم مثل خودت عاشق مهاجرت و رفته یه جای دیگه
علی از تنکابن
|
Iran (Islamic Republic of)
.... .... .... .... هرچه جنبش سبز!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۴
۱۰
مردی که زیر ابرو بر میداره باید روسری سرش کنه.مردم این معلوم الحالهارا خوب می شناسند.برگشتن دوباره این به اصطلاح اقا به خاطر پارتی .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۲
۱۲
فرزاد اعدام باید گردد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله هر بي بصيرتي مثل اون بايد هم كه اعدام بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۵
۰
نویسنده محترم این نوشتار لطفی کند تفسیر نمونه ج 14 ص 114 را مطالعه کند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۲
۸
ما نباید بگذاریم این نامرد برگرده
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید!
جنابعالی چیکاره بیدیی؟
روح الله
|
Japan
|
۱۴:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۵
۸
ما عاشقان حزب الله اعلام میداریم که حرکات مشکوک عناصر معلوم الحال ٬ هرگز از چشمان فدائیان روح الله پنهان نبوده و نخواهد بود.
ما با مولا و مقتدایمان علی زمان پیمان بسته ایم که پاسدار حرمت خون شهدا باشیم. پیمان بسته ایم که سربازان جهبه های نبرد نرم دشمن را در هم شکنیم. پ
یمان بسته ایم تا نوکران فرهنگی جبهه استکبار جهانی و صهیونیسم را در هر جا و مکان رسوا سازیم.
آری آری بر ما خرده بگیرید و از این درد بمیرید!
محمد
|
Japan
زرشکککککککککککک!
فرامرز
|
Japan
آقا روح الله!
حالت خوبه؟!!!!!!!
یه لیوان آب خنک بدم خدمتتون؟!!!!!!!
بسيجي عاشق(مهاجر)
|
Japan
عالي بود اقا روح الله احسنت.
محمد
|
Japan
اقا روح الله الان داره امریکا حالشو میبره یا زبان دشمنان لال از vpn استفاده میکنه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۵
۱
ما هم میتونیم بگیم بشین هم بگیم بفرما هم بگیم بتمرگ برخود مامورا نوع سومه چرا نوع دوم یا حداقل نوع اول نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۸
۳
صراط حالا نظرات و رای ها به نظرات رو دیدی؟ بهتر نیست به اکثریت مخاطبانت احترام بذاری و بابت این مطلبت عذر بخوای؟ ( کاری که خیلی ازت بعیده) و البته توضیح بدی که حمایت از مانکنها و ... رو از کجا آوردی
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر منم هرکي کار بد کرد بياد معذرت بخواد خيلي خوبه.
کاري که ظاهرا سردسته جلبکها هرگز بلد نيست انجامش بده.
در ضمن فراموش نشده که اون برنامه حسني سر چه موضوعي اونقدر معروف شد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
جلبک جد و ابادته خزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۴
۱
دوستان، جسارتاً یک لحظه همگی به نیٌت آرام گرفتن یک صلوات غیر سیاسی بفرستیم. حالا برگردید و به مطالب بالا نظری بندازیم و بعد فکر کنیم که نگاه ما به زندگی، انسانها، معیارها و اخلاقیات چیه؟! من که جداً شرمندة خالق پوشاننده عیوب شدم.
"حول حالنا الی احسن الحال"
حالم بده
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا از نظراتي که يکي به نعل ميزنه يکي به ميخ حالم پيف ميشه!
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۸۹
۷
۳
ساعت 2 و 50 دقيقه بعد از نيمه شب
چه معني داره که شماها بيدار باشين که بخواين حسني ببينين يا نبينين؟!

برين بخوابين فرداش به عيد ديدنيهاتون برسين!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۱
صراط جان نمیدونم چه اصراری به تایید نکردن نظرات بعضیا داری!!! گاها هم به اسم ناشناس نظر میدی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۳
۱۱
واقعا برای رسانه متاسفم که برای برگرداندن یه همچین آدمی اینقدر اصرار می کنن.
صداي عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۱۲
۲
فرزاد حرف درست رو گفت، همين ماموران نيروي انتظامي بدون هيچ دليل مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند .
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۰
سال 1390 مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۸۹
۱۰
۲
سلام
من طرفدار انچنانی فرزاد حسنی نیستم اما مِثل شما هم باهاش مخالف نیستم
امام علی فرمودند اگر خلخال از پای زن یهودی کشیدند ومرد مسلمان ازاین درد مرد نباید سرزنشش کرد حالا فرزاد راجع به بی حرمتی به زن مسلمان ونه حتی یهودی صحبت کرده باید این طور سرزنش بشه ؟؟؟؟؟/
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۸۹
۳
۳
******************

مجری توانا و خوبیه.ما قدرشو نمیدونیم نذارید مثل حسینی بره اونور آب و آبرو ریزی کنه.همه اشتباه میکنند اینم روش اما...
اما این اشتباه نکرد تمام حرفاش به اون یارو درست بود.موضوع حرفهای فرزاد حسنی بد حجابی نبود موضوع برخورد بد نیروی انتظامی هستش که خداوکیلی هر روزم داره بدتر میشه.بابا یکی باید بگه انی مردم آدمند نه اینکه یه سرباز بیاد هر حرفی دلش میخواد بهت بزنه ولی بعدش شکایتم کنی تورو مجرم کنند.کمی منطقی باشید
ناشناس
|
Iraq
|
۲۱:۰۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۸۹
۶
۳
فرزاد بي نظيره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۲۸ اسفند ۱۳۸۹
۶
۳
فرزاد دوست دارم
قرن 21 سال 2011 میلادی برابر 1390
تا کی میخوای انقدر بسته فکر کنی و نوک دماغتو ببینی. بابا تو لیبی هم مردم دارن حرفشونو میزنن این فرزاد بنده خدا که حرف بدی نزد. فقط راستشو گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۵
۲
با سلام ببخشيد آقا بنده كل اون برنامه رو ديدم و يادم هست خيلي دقيق آقاي حسني اصلا توهيني نكرد بلكه فقط يك بار تو زندگيش راست گفت حالا نمي دونم شما چرا اين دروغ به اين بزرگي رو نوشتيد الله اعلم احتمالا تقيه كرديد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۶
۲
خوشم میاد نظرات با آرا دقیقا برعکسن چون آرا دقیقا برعکس اون چیزیه که صراط میخواد
داغدار
|
Netherlands
|
۱۷:۲۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۲
۷
واقعا خیلی عجیب است که آنتن جمهوری اسلامی را دست اینگومه افراد می سپارند من یک سوال دارم اگر اتفاقی بیفتاد و ایشان حرفی علیه نظام بزند آیا می شود جمعش کرد. یاعلی
داغدار
|
Netherlands
|
۱۷:۲۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۲
۶
واقعا خیلی عجیب است که آنتن جمهوری اسلامی را دست اینگومه افراد می سپارند من یک سوال دارم اگر اتفاقی بیفتاد و ایشان حرفی علیه نظام بزند آیا می شود جمعش کرد. یاعلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۲
۳
ایشان به خیلیها بی احترامی کردند ولی متاسفانه تا زمانی که پای آقای رادان وسط نیامد هیچ کس برخوردی نکرد منظور من این نیست که حسنی بد است یا رادان خوب است با فرهنگ غلط باید برخورد شود در فرهنگی که امامان ما حتی به دشمنان خود ناسزا نمیگفتند جای نحوه و شیوه برنامه های امثال حسنی نیست
محمد
|
Germany
|
۱۹:۵۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۱
۲
از مسئولان سایت صراط خواهشمندم نظرات رهبری در جمع جامعه مدرسین که در مورد آقای احمدی نژاد بود بگذارند تا همه بدانند مقام معظم رهبری برای این دولت و شخص رئیس جمهور چقدر ارزش قائل است . اگر واقعا انگیزه تخریب ندارید و بینی و بین الله مرد هستید آن سخنانی که رهبری فرمودند : مسئولان دولتی حجاب فقهی را قبول دارند و اختلاف در تاکتیکهاست . آن سخنان را بگذارید که رهبری از ثبت جهانی نوروز دفاع کرد . آن سخنانی که دولت احمدی نژاد را انقلابی استکبار ستیز است .
سپس نتیجه بگیرید این همه تخریب دولت به نفع چه کسی است ؟ نتیجه بگیرید شما در راستای خط رهبری هستید یا همچون جرس و کلمه به تخریب می پردازید
والسلام یک بسیجی راستگو
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۶
۱
خیلی جالبه که همه حرفهای حسنی در اون برنامه رو خود ............ صد بار تندتر مطرح کرد و بر خلاف حسنی که خواستار اصلاح طرح امنیت اجتماعی بود ................ طومار این طرح رو در هم پیچید و خودش هم هر هر و کر کر با خبرنگار بی حجاب اسپانیایی در تهران مصاحبه کرد. اونوقت این صراطیها گیر داند به حسنی
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۳
۳
بسمه تعالی>>>آفرین بر صراط نیوز!!!!>>>من خودم به والله بسیجی هستم و خیلی کامنت در این سایت گذاشتم و فکر می کردم که صراط نیوز یک منبع خبری قابل اعتماد و با بصیرت و معتدل و به دور از اظهار نظرهای افراطی است و عمق فرمایشات مقام معظم رهبری را می تواند درک کندولی متاسفانه........با ذکر کامنت ها وسوالات و تشریحاتی که بنده و امثال بنده در باب این موضوع برایتان فرستادیم >>>انتظار می رفت که اولا شما(صراط نیوز)به آنان گوش می دادید و نگاه می کردیدو جواب ما را می دادید>>>اگر از باب دلسوزی نظام و اسلام و.....هستید!!!!؟و اگرهم که کینه و عقده ی این مجری را دارید>>>خبرگزاری ای که دیدگاه های اصولگرایی اسلامی را منعکس می کند جایش اینجا نیست>>>>اصغر فرهادی را می پذیریم ولی فرزاد حسنی را اصلا.........و متاسفانه باز شما بدون جوابگویی درست و منطقی و احترام به نظرات بازدیدکنندگان سایتتون>>>دوباره؟؟؟یک تیتر زدید در رابطه با آقای فرزاد حسنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ننگ خداوند و اسلام و قرآن بر انسان های افراطی و طالبانی و تحجرگونه ای مثل شماها که باعث کج روی ها و زدودن علاقه ها به اسلام می شوید.....................و درود خداوند بر انسان های متفکر و معتدل و اسلام گرای حقیقی که باعث عزت و شکوه و دل شادی مردم مومن و مسلمان می شوند.............>>>>>(یکم) از فارس نیوز یاد بگیرید>شما این همه به آقای مشایی بی احترامی می کنید و تیتر می زنید و.......آیا یکبار با ایشان مصاحبه کردید و توضیحاتی در باب صحبت هایشان از او خواستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>>افراط مایه انحطاط است و صراط (نیوز) مایه افتضاح است >>>افتضاح جریان اسلامی..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
داداش جون میشه بگب ایشون کدوم یکی عقایدش مثل آدمه ؟
دردو بر صراط که با شفاف سازیش نشون داد که این آقای م...... چه آدم مشکوکیه
اونایی که نمیخوان بفهمن خودشونو زدن به نفهمی وگرنه همه میدونن چه ..........
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.آقای سبحان..شما لطف کنید به همون سایت های وابسته به الیاس سر بزنید......سایت هایی که ترسی از فیلتر شدن ندارند........چون م.....حمایتشون میکند...!!!!!!اینقدر از سایت هایی بدم میاد که به خاطر بعضی چیزها ....یکی به نعل میزنند یکی به میخ!!!!!!!ولی صراط این طور نیست و نخواهد بود""""""""صراط چرا جوابش رو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟تفکر مشاییسم را به موزه ها می سپاریم!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۴
۲
این که الان داره برنامه اجرا می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۲۹ اسفند ۱۳۸۹
۲
۵
نشد که بشه
متاسفانه الان زدم کانال 3 و دیدم مجریش همین آدمه ......
از مهمون برنامه میپرسه شماره پاتون چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
عجب سوالی به به
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۷
۱
مبارکه داره مجریگری میکنه
صراط بازم خراب کردی متاسفم!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۶
۱
خود شما هم کم هتاکی نکردید!یکبار از اول این متن به اصطلاح گزارش گونه رو بخونید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۳
۷
این که اومد !!! خیلی لوسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۱
۷
"این خانم و آقا زن و شوهرندا، زنگ نزنین بگین چرا نزدیک به هم نشستندا...مبل تنگه..."
نمونه ای از احترام به به مخاطب و حفظ ادب در یک برنامه ی زنده.
یا رب مپسند که گدا معتبر شود.
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۲
۴
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران سایت ارزشی صراط نیوز. سال نو بر شما مبارک باد انشاا... سال جدید سالی توام با موفقیت و سلامتی برایتان باشد و انشاالله در سال جدید نیز شاهد موضع گیریهای ارزشی این سایت ارزشمند باشیم در مورد بازگشت یا عدم بازگشت مجری فوق دوستان اظهار نظر کرده اند ولی حساسیت سایت ارزشی صراط نیوز در ارتباط با اینگونه مسائل واقعاً جای تقدیر دارد. اجر شما باحضرت سید الشهدا (ع). التماس دعا
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۵:۲۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۱۴
۳
صراط جان اومد وبرنامه اجرا کرد می تونی گریه کنی که اندازه نخود برادرا ونظرات متحجرین مهم نیست ورای با اکثریت است وبه قول خودت شما متحجر ها 10 میلیون نفرید!!!
آب و بریزید............!!!تمام برادرای مخالف ایشون بهترین کار محکوم کردن وراهپیمایی البته خودجوش!!! شما مجوز لازم ندارین راهت محکوم کنید یه نفرم بزنید بکشید بگید دیدید منافقین کوردل مخالف آرمانهای متحجرانه ما هستند
لذت بردم که الان می سوزید ولذت می برم که تا وقتی که بهتون نیازه استفاده میشید ولی وقتی زیادی حرف بزنید محو میشید وپشیزی ارزش ندارید
ساندیس بخورید یک کم خنک بشید دلم سوخت براتون امسال عید هم ندارید وآقای رییس داره جشن می گیره !! من می گم خود سرا جلوشو بگیرن فحش ناموسی بهش بدن مگه بچه حزب اللهی ها مردن!!!
وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۵
۵
با این افکاری که از صراط تراوش میشه معلومه که شما از اون افراد خشک مغز متعصب هستین که کارتون اطلاع رسانی نیست پول میگیرین تفرقه ایجاد کنین مجریان به حساب ارزشیتون اینقدر بی کیفیت هستن که ادم باید فقط اونا رو تحمل کنه یا شبکه رو عوض کنه. شما رو با وجدان نداشتتون تنها میگذارم بیشتر فکر کنین از رو غریزه مطلب ننویسین.......
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۰
راستی خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقها قرار داد ...
بنا به سخن معصوم که فرمود : سپاس خداوندی را که دشمنان ما را از احمقها قرار داد، ما نیز سر شکر به سجده می گذاریم که این بار هم که سخن معصوم مصداق پیدا کرد ما شاهد آن بودیم.
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۷
۳
همه ی کامنت گذار های مخالف>>>>شک ندارم که از بین شبکه های داخلی>>>>فرزاد حسنی را نگاه کرده اند................حتی خود صراطی ها
كوروش كبير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۸
۶
زنده باد فرزاد حسنييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۰
۴
۶
آقای ضرغامی مگر صدا و سیما ارث پدری ..............است که با کادو سلام صلوات اورا به برنامه دعوت میکنید آقایی که زیر ابرو برمیدارد و کم مانده که بچه هم بدنیا بیارد ! این ضعف صدا و سیما است که به همه این طور القا می کند که کشور ما آدم با عرضه ندارد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۰
۰
۷
این کارها و نظرات شما باعث ایجاد فرشید منافی دیگر می شود.این هم میره جمهوری چک و.....در رادیو دیروز و فردا و پس فردا معروف می شه.
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۰
۴
۲
بسمه تعالي
1.ايم همه مجري خوب وكار بلد و مودب مثل اقاي مدرس نه بسيجي نه روحاني نه خشك البته بازيگر و خواننده هم هست باب ميل برخي جوون ها
2.اقاي حسني تنها يه كار انجام نداده بهترين كارشم اين بود كه ......................
(نامردي صراط نذاري)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۳ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۰
۶
۷
واقعا برای شما و تیم خبری احمق و بی خردتان متاسفم! پاسخ شما این است که عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۰
۵
۴
سلام
لطفا در کمال ادب حرف بزنید
مجری میتونه ارایه دهنده ی فرهنگ یه ملت باشه
لطفا دقیق باشیم نه تعصبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۰
۰
۳
واي به حال اين ملت كه گردانندگان پشت صحنه انها را بخاطر يك مجري سركار ميگذارند تا به اهداف خود برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۰
۲
۲
يك مثل معروف است كه ميگه زورش به الاغ نميرسيد پالانشو كتك ميزد. آقا بحث و انتقاد ما به كل صدا و سيماي ميلي است شما اونوقت بحث يك مجري زا پيش ميكشيد؟مبادا يه وقت اين كامنتو بذاري صزاط جان ها!!!
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۰
۳
۱
من کاری به حسنی یا کس دیگر ندارم اما ایشان در آن برنامه ی زنده هیچ گونه توهینی به نیروی انتظامی نکردند فقط از برخورد بعضی از پرسنل این نیرو انتقاد کردند که گمان نکنم معصیتی صورت گرفته باشد. مگر پرسنل این نیرو نعوذ بالله از اولیا هستند ؟ اگر بودند که دیگر دادگاه نظامی معنایی نداشت . هیچ کس طرفدار بی حجابی نیست اما ارشاد گمراهان مسلمان فرق دارد با جنگ با کافر حربی .پرسنل صدیق این نیرو بر چشم مردم جا دارند اما برخورد با مسائل فرهنگی ظرافت خود را دارد که اگر رعایت نشود نتیجه ای عاید نخواهد شد .
حسن قلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۰
۶
۴
اين .................... را كه راه داده است داخل صدا و سيما
hadi
|
United States of America
|
۱۵:۱۵ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۰
۴
۳
فرزاد حسني كارش 20 بوده و هست
اگه هم حرفي هم به رادان گفت عين واقعيته
اگه يه ذره خطري داشت براي دولت يا حرف بيخودي زده بود كلشو كنده بودن تا حالا
مثل خيلياي ديگه !
saman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۳
۰
خبرگزاريتون فرهنگ كشور ما رو زير سوال مي بره. خداييش اين چرت و پرتا چيه نوشتيد. ادب هم چيزه خوبيه. جز توهين حرف ديگه اي هم تو خبرتون بود؟؟؟!
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۴
۰
متني از فرزاذ حسني در ماه رمضان87:
رمضان امسال به تو پناه مي برم
از شر زيان هايي كه خواسته يا نا خواسته آتش را فرمان مي برند و داغ را هديه مي كنند
رمضان امسال به تو پناه مي برم
از آنچه كه نبودم و گفتند به سياهي
از آنچه كه ترسيدم و بر من نشاندند به تباهي
رمضان امسال نهضت ضد غيبت،ضد تهمت
در مجاورت چشمه روشن تسنيم


ديگه خودتون هر طور كه مي دونيد ازش حلاليت بطلبيد
امیر رضا
|
United States of America
|
۱۴:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۰
۰
۳
بنظر من خوبه که تلویزیون رو از این مجری های بی ادب و ضد انقلاب و بد دهن و فاسد
پاک بشه
!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰
۱
۰
اگه ما یه مجری خوب داشته باشیم اون اقای فرزاد حسنیه و صدا سیما و رادیو باید از اجرای اشان تقدیر به عمل بیاورد شما بی سوادا چی واسه خودتون میگین که ایرانو شما نابود کردین و دست از سرش نمی کشین خدا از سرتون نگذره