دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۰
رزنده:

کار سختی برابر تماشاگران ایرانی داریم

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با بیان اینکه ایران پیشرفت زیادی در والیبال داشته، گفت: در طول پنج روز نمی‌توان تغییرات زیادی را ایجاد کرد و کار سختی برابر تماشاگران ایرانی خواهیم داشت.
کد خبر : ۱۸۱۶۳۰
صراط: برناردو رزنده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ایران که شامگاه امروز پنجشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از میزبانی ایرانیان شگفت زده شدم. علاقه زیادی به والیبال در بین مردم ایران وجود دارد و در چند روزی که در هتل هستم، مردم زیادی من با نام صدا می‌زنند که برایم جالب است. میزبانی در تمامی موراد شامل اسکان، تغذیه و رفت و آمد خوب است.

وی در باره تغییرات این تیم نسبت به بازی قبل با ایران تاکید کرد: در پنج روز نمی‌توان تغییراتی زیادی ایجاد کرد. تیم ایران در خانه خود به مصاف ما می‌آید و کار سختی در برابر تماشاگران ایرانی خواهیم داشت.

سرمربی تیم برزیل درباره تفاوت والیبال برزیل نسبت به سال‌های قبل گفت: شایعاتی زیادی در این مورد وجود دارد که تیم ملی والیبال برزیل مشکلات خاص دارد، اما اینگونه نیست. هر تیمی افت و خیز دارد و برزیل در چند بازی اخیر خود افت داشته است که دلایل آن نیز مشخص است.

رزنده تصریح کرد: نکته مهم اینکه بازیکنان از نظر روحی آماده نبودند و مصدومیت‌ها نیز مشکلات برزیل را دو چندان کرد. در حال حاضر ایران بهتر است و باید این موضع را بپذیریم. در گذشته نیز تیم‌هایی مانند کره و ژاپن دوران خوبی داشتند و الآن ایران دوران خوبی دارد و مربی خوبی نیز مانند کواچ دارد که برابر برزیل به پیروزی رسید.

تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل در روزهای جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: مهر