سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۳
یک سوال از مجری سابق تلویزیون

علی‌نژاد چه نیازی به فاحشه بودن دارد؟

مسیح علی نژاد به واسطه اقدامات ضدملی خود تکلیفش را مشخص کرده و نظر جامعه درباره او و امثال او مشخص است و نیازی به نسبت دادن تهمت هایی همچون فاحشه برای او نیست.
کد خبر : ۱۸۰۳۳۲
گروه سیاسی صراطوحید یامین پور در مطلبی در صفحه گوگل پلاس خود در تلاش برای تخریب یک روزنامه نگار خارج نشین و معاند، مطالب و تفاسیر عجیبی درباره او به کار برده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، یامین پور تلاش کرده است تا سطح مسیح علی نژاد همکار فعلی رسانه های فارسی زبان معاند نظام را پایین تر از آن بداند که بتوان او را "مرتد" خواند اما در این مسیر خود همه توانش را به کار برده است تا او را "فاحشه" قلمداد کند!

یامین پور در مطلب خود که در قسمتی از آن به خودسانسوری دست زده و با نقطه چین منظور غیرمودبانه اش را مشخص کرده، نوشته است:

از پری بلنده تا مسیح علی نژاد!
فرق است بین یک فاحشه و یک مرتد
مطالبی دیدم مبنی بر اینکه عده ای به دنبال گرفتن حکم ارتداد برای مسیح علی نژاد هستند.
با این کار مخالفم. مسیح علی نژاد حداکثر یک فاحشه است نه یک مرتد. ارتداد ناشی از فعل و انفعالی معرفتی و نظری است. یعنی ارتداد، انحرافی در قلمرو عقیده و نظر است و از مغز نشأت میگیرد؛ ولی فاحشگی انحرافی در قلمرو ارضای نیازهای جنسی و از ... نشأت میگیرد. بنابراین نباید سطح یک فاحشه را به اندازه ی یک منحرف فکری بالا آورد. می دانید که حتی حکم فقه هم در مورد فاحشه ها حکمی تحقیرآمیز است.(مثلاً فاحشه ها برخلاف زنان محترمه، عدّه ندارند)
قبل از انقلاب در شهرنو فاحشه هایی که سنین جوانی را سپری می کردند و دیگر جذابیت جنسی نداشتند به فریب دادن جوانترها و قوادی رومی آوردند. این کار شاید تامین نیازهای روانی(و البته مالی) آنها بحساب بیاید. ظاهرا علی نژاد هم در مرز میانسالی با راه انداختن کمپین بی حجابی بدنبال به اشتراک گذاشتن بدنامی ها و ناکامی های خود و به میدان آوردن جوانترهایی ست که هنوز فاحشه نیستند.
پ ن: این اولین اقدام فاحشه ها علیه مردم نیست. عکس زیر تصویری تاریخی از معروفترین روسپی تهران "پری بلنده" است که در کودتای 28 مرداد در دوران افولش به همراه شعبان بی مخ رهبر کمپین فاحشه های ضد مصدق بود.
ریشیر لطفا #آزادیهای_یواشکی_زنان_در_ایران

علی‌نژاد چه نیازی به فاحشه بودن دارد؟

معلوم نیست هدف نهایی این مجری سابق از طرح چنین موضوعی چیست هرچند وی به احتمال فراوان قصد داشته علی‌نژاد را تا حد ممکن تحقیر کند. با این وجود تلاش یامین پور هم به موانعی از جنس مفاهیم مذهبی برمی خورد هم در نهایت هدف مدنظر او حاصل نمی شود.

این موضوع حتی از واکنش تند مخاطبان یامین پور برای مطلب مذکور نیز مشخص است. چنانکه بسیاری از این نظرات - مانند "تیکه از این گنده تر نمیشد به این بنده خدا انداخت" یا "صرف نظر از حواشی این خانم مطلبتان خیلی زشت بود و دور از ادب. اسباب تاسف است آقای دکتر" -  به انتقاد از ادبیات به کار رفته توسط او پرداخته اند.

باید توجه داشت که حکم ارتداد از سوی اشخاص عادی صادر نمی شود بلکه این موضوع بسته به عمل مشخصی که از فرد سر می زند توسط مرجع تقلید دینی تعیین خواهد شد.

از طرفی، معلوم نیست که یامین پور در مطلبش به یک حکم شرعی برای فاحشه ها استناد کرده، خود تا چه حدی در خصوص حکم روا داشتن تهمت فاحشگی به دیگران آگاه است.  فاحشه بودن معنای مشخص و معینی دارد و اثبات آن نیز از طریق مراجع خاص خود صورت می گیرد نه اینکه هر فردی به صرف دست و پا کردن نامی برای خود، به طور مثال به واسطه مجری گری کوتاه مدت در یک برنامه تلویزیونی صاحب چنین اجازه ای شود.

از سوی دیگر، اگر منظور این فرد از فاحشه خواندن و نه مرتد خواندن علی نژاد، پایین آوردن سطح و نمایش حقارت بیشتر او باشد قطعا نه تنها به چنین مقصودی نایل نشده بلکه بهانه ای به دست معاندان نظام داده تا از کم خردی مخالفان خود به واسطه استدلال های پیش پا افتاده و غیرمنطقی خرده بگیرند.

در این میان نکته دیگری نیز وجود دارد و آن نوع نگاه این مجری سابق تلویزیون درباره افراد "مرتد" است. یامین پور برای تحقیر فاحشگی، سطح ارتداد را ارتقا داده تا جایی که آن را تنها یک انحراف فکری عنوان کرده است.

معلوم نیست با این توصیف عجیب، نظر یامین پور درباره فردی چون شاهین نجفی که با نهایت بی شرمی امام معصوم را مورد هتک حرمت قرار داده چیست؟

آقای یامین پور! تلاش برای اثبات فاحشگی علی نژاد درست به اندازه قائل شدن شانیت برای یک فرد مرتد مضحک است. واقعیت آن است که مسیح علی نژاد به واسطه اقدامات ضدملی خود تکلیفش را مشخص کرده و نظر جامعه درباره او و امثال او مشخص است و نیازی به نسبت دادن تهمت هایی همچون فاحشه برای او نیست.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۶۳
۳۹
در اینکه یامین پور ......... شکی نیست ولی فاز شما هم اصلا مشخص نیست
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صراط بابایی از قرارداد کرسنت و وقایع پس از ان بنویس خبر داری نزدیک 60 هزار میلیار تومان جریمه شدیم

بنویس که این اصلاح طلب ها گفته اند باید گاز رو بار نرخ پایین می فروختیم
بنویس
معتدل
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صراط خود درگیری داره.. بهش گیر ندین
wew
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یامین پور اتفاقاً کم بیراه نگفته، به نظر من خوب اومده؛ کافیه در تصاویر گوگل، مسیح علی نژاد را سرچ کنید تا بفهمید چکارست فقط.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دم یامین پور گرم.
آقای صراط نیوز شکا چرا کینه ورزی میکنید با ایشون/
مانا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صراط نیوز کاش این مطلب رو منتشر نمیکرد
چیزی از اعتبار یامین پور کم نمیشه. ولی نشون می ده شما باهاش مشکل دارید
روشنفکر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خیلی قشنگ نوشته انصافا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سلام به مسئولان سایت صراط.
میخواستم از نقد منصفانه تون تشکر کنم. احساس میکنم چند وقتی میشه که مطالب سایتتون منطقی تر از قبل شده. دیگه از آن تحجر ها و تندروی ها خبری نیست.
صادقانه بگم قبلا وقتی مطالبتون رو میخوندم خنده ام میگرفت از نوع نگاه و منطق و استدلالتون. البته خنده ای از روی درد. فاجعه بود بعضی حرفاتون. یعنی برای تخریب و له کردن رقیباتون از هر ابزاری استفاده میکردین.
اما الان به نظرم میاد خیلی تغییر کردین. خیلی بهتر شدین.
نقد کردن بد نیست. خیلی هم خوبه.
اینکه از یک گروهی بدمون بیاد اشکالی نداره. ولی مقابله کردن با مخالف با روشهای نادرست و غیر اخلاقی، فاجعه ست.
همین که هممون بتونیم بدون انگ زدن، تهمت، بی ادبی، هتاکی و ... حرفمون رو بزنیم و مخالفتمون رو ابراز کنیم، فکر میکنم بهترین نتیجه رو هم برای خودمون داره و هم برای کشورمون.
به هر حال خوشحالم از این تغییر رویه.

انشاءالله این تغییر مقطعی نباشه.
خیلی خوبه که هممون یاد بگیریم اگه با فکری، حرکتی و یا فردی مشکل داریم کمر همت به نابودیش نبندیم و با منطق کارها رو پیش ببریم.

ببخشید که طولانی نوشتم.
موفق باشید.
محمد د
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محض اطلاع صراط عزیز عرض شود که اقای یامین پور دارای مدرک دکترای حقوق جرم شناسی هستند پس اگر عنوانی هم به کسی میدهند اگاه به احکام تهمت هستند وحتما بدون استناد نیست و فقط از جنبه مجری گری نفرمودند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
لینک زیر طلب بسیار خوب و کاملی دارد بخوانید لطفا
http://rajanews.com/detail.asp?id=191715

نویسندگان محترم صراط به عقیده بنده اینجا اشتباه کردید. امیدوارم اگر به اشتباه خود پی بردید تصحیح کنید.

با آرزوی توفیق از جانب خداوند برای همه ملت مسلمان ایران.
رئوف
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اخه شما چرا بی انصافی میکنی این خانم خودش گفته من به این رابطه اعتراف می کنم بعدش شما نقد منصفانه مینویسی براش شما هم یکی به نعل میزنی یکی به میخ عجب روزگاریه ما که میدونیم شما با کسی عقد اخوت نبستین ولی تورا خدا تورو خدا با کسی عقد دشمنی هم نبندین حالا گیرم اصلا اینطوری نبود لازمه این خانمو بشوری بزاریش کنار به جای اینکه ..... چی بگم ولله
omid
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقای صرا شما چرا کاسه داغ تر از آش شدی؟ خود خانم علی نژاد پذیرفته و اتفاقا به اون هم افتخار کرده:
جوابیه‌ای که علی‌نژاد در پاسخ به مطلب یامین پور داده و در آن اشاره کرده که به روابط نامشروع متعدد خود افتخار هم می‌کند: «بله آقای یامین پور! من هنوز هم می‌بالم به رابطه‌ام که شفاف است و آگاهانه و سرشار از احترام متقابل.....در شرع شما اگر رابطه‌ی ناب دو انسان، ناپاک است و نامشروع، بله معلوم است که به این عشقِ ممنوع می بالم». علی‌نژاد البته پیش از این هم این عقیده خود را اینطور بیان کرده بود که: «به همین که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده‌اند باید بالید!»

حالا صراط جان، شما چرا ناراحتی؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جوابیه خود علی نژاد رو بخونید خودش به این کارش اعتراف کرده و گفته باعث افتخارمه
محسن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دقیقا منم تا حالا نفهمیدم فاز صراط چیه؟!!
فقط می خواد افه حقیقت گویی بذاره...
جمع کنید بابا...
یه خورده برای رضای خدا کار کنید حداقل
مرجان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
صراط راستشو بگو سر چی با یامین پور مشکل داری بگو شاید بتونیم حلش کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸۰
۲۳۷
سلام
جدا از هرچیزی و حاشیه
حرفش حق بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انصافا حرفش غلط به نظزم نیومد.
حالا شاید بگویم ادبیاتش مثلا خوب نیست. اونم درباره چنین آدمی(مسیح علینژاد) خیلی هم بی ادبانه نیست.
خودمم
|
Iran (Islamic Republic of)
فحشا این افکار شماست دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف یامین پور درسته
خدا به قلم محکم وصریحش عزت بده
علی حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
عکسای علینژاد رو سرچ کردم دیدم . نظر یامین پور صحیحه
حالا...
|
Iran (Islamic Republic of)
مسیح علی نژادو ول کن...یامین پورو بچسب!
________________________________
با این حرفت گل به خودی زدی جناب یامین پور!
ادبیاتت خوب نبود!

یک روز قرار شد تیم ایران با آرزانتین فوتبال بازی کنه ....مربی تیم ایران بچه هاشو جمع میکنه میگه: غضنفر! تو یک نفر مسئول نگهداشتن مارادونایی تو زمین.

بازی شروع میشه........غضنفر میره مارادونا رو نگه میداره هر جا مارادونا میرفته غضنفر هم میرفته و نمیزاشته مارادونا کاری کنه......پا به پای مارادونا میرفته به سمت دروازه ایران که میرسیده .....یک گل به خودی میزده.!!!!!اینقده این کارو غضنفر میکننه تا اینکه مربی از اون سوی زمین داد میزنه: آهای اصغر......اصغر باتوام......منو نگاه .....مارادونارو ول کن....غضنفرو بچسب
جوان طالب اصلاح
|
United States of America
|
۰۳:۰۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۵۱
۹۶
شما جماعت فاحشه مغزی هستید
یه بار شده از خودتون بپرسید چرا فقط توی ایران حجاب اجباریه.یعنی همه دنیا اشتباه میکنن؟ جهنمم آرزوست
با کمک ر...
majid
|
United States of America
جوان طالب اصلاح شما بدون کمک ر... هم تو جهنمی مطمئن باش به آرزوت میرسی و وقتی رسیدی میفهمی که چه غلطی کردی ولی دیگه دیره .فکر کردی چند سال دیگه زنده ای اصلا ارزشش رو داره؟؟
ناشناس
|
United States of America
بله بدون شک همه دنیا اشتباه میکنند.
کجای این عجیب است.
مگر خود خداوند در قرآن اکثر انسانهای مخلوق خودش را بی عقل ننامیده؟!
مانی
|
United States of America
خوب برو به جهنم
محمود
|
United States of America
جوان اصلاح طلاب سلام امیدوارم حالتان خوب باشد جهنم را آرزو نکنید هر آنچه که دین اسلام حلال و یا حرام کرده باید رعایت کنیم و از و تا حالا از هیچ علمای دینی نشنیدم که کسی منگر حجاب باشد
معتدل
|
United States of America
خب به خاطر اینه که ما حسین رو قبول داریم و بقیه ندارن
سرباز ولایت
|
United States of America
برو به جهنم
ناشناس
|
United States of America
اکثر آدما مسیحی هستن پس شما چرا به ظاهر مسلمونی برو مسیحی شو!! در ضمن یک ششم جمعیت جهان سوسک میخورن (چین) پس لابد خوشمزه ست چرا شما نمیخوری یه تستی بزن
ناشناس
|
United States of America
ای خدااین همه جا،زارت باید میافتادیم وسط خاور میانه.اونم ایران.جا نبود دیگه
wew
|
United States of America
فاحشه مغز کسی که فحش می ده. البته کافرستانی که در اون زندگی میکنی در این اظهار نظرت بی تأثیر نیست.
اطلاعاتت هم که از ایران در حد زیر صفره. بیا تو خیابونای تهران ببین که نه تنها اجباری نیست بلکه دست کمی از جائی که شما هستی نداره. همه دنیا مگر مسلمونن و شیعه هستن که ایران را با اونا مقایسه می کنی.
علی اصغر
|
United States of America
باید تشکر کرد ازشما که خود را اصلاح طلب نامیدی غیر از این بود با این طرز تفکر جای تعجب داشت . در ضمن در خارج با حجاب آمدن بیرون هم اجباری است و بابای کسی که با حتی روسری بیاد بیرون را در می آورند .
داوود
|
United States of America
چین پانزده هزار میلیون جمعیت دارد که کمونیست هستند و به خدا اعتقادی ندارند بعضی هم بت پرست هستند تعداد قلیلی هم مسلمان هستند با منطق این اصلاح طلب حتما حق با بی دین ها است . الهی شکر که خودت اعتراف کردی که اصلاح طلبی
مسیح
|
United States of America
بیش از هفت میلیارد نفر در جهان زتگی میکنند که حدود 300 میلیون نفر آنها شیعه هستند با استدلال این الحمدلله اصلاح طلب حق با آنهایی است که در اکثریت هستند
سوفیا خله
|
United States of America
در بعضی از کشور ها تعداد فرزند حرامزاده بیشتر از فرزند حلال زاده است با منطق این اصلاح طلب حرامزادگی بر حلال زادگی برتری دارد واقعٱ که اصلاح طلب هستی
جوان طالب اصلاح
|
United States of America
من فقط میگم باید آزادی باشه،آزادی...
اکبر ه ر
|
United States of America
فکر کنم شیطون هم تعجب کرده میگه بابا این دست منم از پشت بسته اینقدر خ..
مردم گناه کار اکثرا غافل هستن بعضی ها هم کلا کافرا اما این بابا هم جاهل هم کافر!!!
در کفرش جهل داره!!! شایدم در جهلش کفر داره!!!
ناشناس
|
United States of America
مودب باش آمریکایی
جوان طالب اصلاح
|
United States of America
من از ایران هستم نمیدونم چرا پرچم آمریکا زدن برام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸۲
۴۷
با تمام اختلاف نظرم با صراط ولی آفرین به صراط..بخاطر خدا به صرف اختلاف یا حتی دشمنی بیشتر از این به عقاید مردم ضربه نزنید.این چه اسلامیست که ............. مدعی اش هستند؟البته از مجری سابق جایی که خودش .............. رو نشون داد انتظار همین هم بود.ممنون صراط.
Abi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹۰
۱۲
..................
اخلاق محمدی اصلاً با زدن این حرفها ایم حرفها جور در نمیاد. "و قل لعبادی یقول اللتی هی احسن"
و مهمترین هدف پیامبر اسلام به بیان حضرت ایشان اتمام مکارم اخلاق بوده نه اینکه مثل ماکیاولیستها به بهانه ی رسیدن به یه هدف درست (من حتی توی درست بودن هدف این آقا ..........) از هر وسیله ای استفاده کنیم. حضرت امیرالمومنین در یکی از نامه هاش به معاویه میفرماید: "تصور نکن خیلی از من زیرکتری من هم میتونم مثل تو مکر و حیله به کار ببرم اما این کار رو نمی کنم"
این بداخلاقی و نظایر اون اصلاً با روح اسلام سازگار نیست.
حتی این حرف ..... طبق نص صریح قرآن 50 تا شلاق داره
در پایان فقط میتونم بگم "الهم اشف کل مریض" آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله پیامبر برای اتمام مکارم اخلاق آمدند و به همین دلیل برای کسی که دعوت به فحشا بکند حکم محارب با خدا را قرار دادند و حکم آن اعدام است.
اسلام برای کسانی که طالب اخلاق هستند (حتی اگر فعلا در گمراهی باشند) با اخلاق صحبت میکند اما برای کسانی که طالب بی اخلاقی و فحشا هستند کوبنده سخن میگوید:

إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
Abi
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 14:12
برادر محترم؛ انگار متوجه منظورم نشدی.
من از خانم علینژاد و کارش به هیچ وجه دفاع نمی کنم. فقط گفتم که بایداخلاق اسلامی را پاس بداریم. نه اینکه فقط توی دانشگاه پاسش کنیم! :))))
بعدشم باید آسیب شناسی کنیم و ببینیم کجای کارمون اشتباه بوده که چنین اتفاقاتی افتاده؛ نمیخواد همه ی تقصیرا رو گردن عوامل خارجی بندازید، اونا حتماً نقش داشتند ولی از اشتباهات خودمون چشم پوشی نکنیم. یادمون نره پیامبر با خلق و خوی محمدی از اعراب نیمه وحشی در عرض 23 سال مدینه النبی رو ساخت اما ما 36 سال بعد از انقلابمون چی ساختیم؟؟؟ کجای کارمون اشتباه بوده؟ الان باید چیکار کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من خوبه آدم هر حرفی را در جای درستش و به نحو درست بیان کنه اگرنه متناسب با حال منظور فهمیده میشه که ممکنه مقصود گوینده نباشه و حرف اشتباهی به نظر بیاد.

نکته دیگر اینکه امام هم آسیب شناسی دقیقی کردند که هم گفتند هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بکشید و هم مکرر در مکرر به مسئولین توصیه کردند که دنیاپرستی دوری کنند و مکتب را بر خود ترجیح دهند.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹۶
۲۷
صراط نشون دادی هنوز هم میشه به شما امید داشت. هر چند که بعضی از شماها مثل همین یامین پور حد و مرزی برای تندروی هاشون وجود نداره !!!!!
احسان
|
Canada
|
۰۵:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰۲
۱۴
به دور از هر جهت گیری سیاسی . این چه ............ ایدئولوژی هست که ......................... به راحتی بقیه رو فاحشه میدونه؟؟
من که تنم میلرزه بخوام این کلمات رو استفاده کنم . بترسیم از روز حساب .روزی که یقمون رو بگیرن که به چه حقی همچین نسبت های به یکدیگر دادیم
خدایا من بنده ی ضعیف و گناه کارت پناه میبرم به تو از ترس این قضاوت ها و برچسب زنی ها
ناشناس
|
Canada
خانمی که بدنبال راه انداختن کمپین بی حجابی در فضای مجازی میباشد اگر فاحشه هم نباشد در راستای گسترش فساد و فحشاء حرکت کرده و جرمش و گناهش خیلی بزرگتر از یک فاحشه میباشد.
معتدل
|
Canada
لایک
مینا
|
Canada
ناشناس لطفا ساکت شو .متاسفم برای تو و کسانی که مثل تو فکر میکنن. و البته برای خودم که جبر جغرافیایی باعث شد اینجا باشم
علی اصغر
|
Canada
یامین پور به یک کسی که اگر به او فاحشه ادبی نگوییم حداقل انسانی بسیار پستی است گفته فاحشه ولی آقای ......... به اساتید و فرهیخته گان و دانشجویان و بعضی روزنامه نکاران و بعضی علما نسبت بیسوادی بی شناسنامه ای و غیره داد .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹۶
۱۲
از یک فرد ....... که با ......... برخی اقایان در دانشگاه امام صادق ........ وبا همون ...... بردنش تلویزیون و بعد بخاطر اختلاف ..........انداختنش بیرون! چه توقعی دارید! جز سران پایداری مثل اقا تهرانی و رسایی کی این بابا رو قبول داره! که اصلن بخواد تحلیلش رو قبول کنه!
معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی اقا تهرانی کوهی از عرفان هست
به دور از مسائل سیاسی
ایم چیزارو به این بزرگان ربط ندیم
فردای قیامت اینا پیشرو هستن..
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
.....................نظرت تو..... حلقم ......... این نظر...... بود یا ................ خودسانسوری........ در حد بوندس لیگا.....................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این کوه عرفان هم خودش را با پایداری نشان داد و حمایت بی چون و چرا از احمدی نژاد؟؟؟؟
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای معتدل معنی کوه چیه که اقاتهرانی کوهی ازعرفانه یامواجب بگیر تهرانی هستی یا کاسه لیسش اینا تواون دنیا ....................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۰
۵۱
چه خاکی بر سرت شده است صراط که به جای کار فرهنگی به دریوزگی افتاده ای!
واقعا خجالت دارد که این کلمات را به عنوان تیتر اول خبری پخش می کنی!
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
ادبیات رو برم! منتقدان با ادب!
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
این ناشناس یادش رفته اسمش را کامل بنویسه اصلاح طلبش یادش رفت باید مینوشت ناشناس اصلاح طلب .
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۴۴
۹
افرادی از این دست هیچ گاه درک درستی از وقایع ندارند،تهمت های اینچنینی بهانه ای شده برای گروه های وهابی و سلطنت طلب در فضای مجازی که با بیان احادیث جعلی از بزرگان شیعه اینطور القا می کنند که این خط و مشی شیعیان است و بزرگان شیعه تهمت بستن به مخالفان را برای بی آبرو کردن آنها روا می دارند.در حالی که بزرگترین افتخار شیعه این سخنان گهربار امام حسین (ع) است که اگر دین ندارید آزاده باشید.
ایشون و افراد مشابه باید بدونند که .......... اون شخص بی هویت که چند سال پیش در یکی از شبکه های ماهواره ای به قول خودش برای تحقیر مسئولین نظام تهمت های جنسی می زد ..........
به نظر من افرادی که پرونده های جنسی مخالفان شون را حتی اگر درست باشد رو می کنند ................ بالاخره هیچ کس معصوم نیست و ممکن است در زندگی خطاهایی کرده باشد.
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
عین همون کسی که مردم را بیسواد و بی شناسنامه و دیوار بالارو و جیب مردم خالی کن خطاب کرد
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۳
۳۰
صراط تو کی هستی فقط از خدا برات شفای عاجل می خواهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۹
۳۰
دروازه رو اشتباه دیدی جناب صراط ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۹
۲۲
مطلب خوبی بود..ممنون از مدیریت صراط
به حال این متدینین مدعی باید خون گریست
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۸۶
نویسنده احمق
اول اخبار دنیا را پیگیری کن بعد مطلب بزن!!!!
این خانم فاحشه چند روز پیش قرص روان گردان خورده و مست و لخت در خیابان می گشته و ................ و به این کارش افتخار کرده است.
نویسنده احمق اول یک مطلب را پیگیری کن بعد نظر بزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مزخرف میگی ؟ببند دهن ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه. یک سر به سایتها بزنید تا ببینید راست میگه.
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا وحید این خانم شجاع عین تهمت ها و جوابیه های خودش را در صفحه فیس بوکش منتشر میکنه.
حتی اون کلیپ که مدعی هستید مست و لخت میگشته را.
اگه جامعه (محلات،شهرها،اقوام و... ) را بررسی کنید فقط یک گروه از جامعه هست که به راحتی به دیگران تهمت فاحشگی میزنند که اینجا نمیشه از اونها نام برد.
افراد آبرومند و با خانواده هرگز به دیگران تهمت فاحشگی نمی زنند.
یامین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
این چرت و پرت ها چین؟ لابد مطلبشش رو هم از رجا نیوز خوندی. قرص روانگردان رو تو زدی که معلوم نیست چی نوشتی
صرراط جان امیدوارمون کردی که افراطی نیستی جالبه آقای یامین پور خیلی پیگیر اخبار و اخلاق فاحشه هاست ......
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
وحید جان اه شنت به ناژم به تو که شابت کردی یک اشلاح طلب دو آتیشه ای شیش تا مشل تو داشتیم دوروژه مشوی مژلوم و شید اولاد پیغمبر ژناب کروبی خائن را اژ حشر آژاد میکردیم درود بر موشوی مرگ بر کروبی خاتمی اژ حشر آژاد باید گردد نه غژه نه لبنان جونم فدای رفسنجان یک کمی هم بحرمان
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۷۸
خیلی هم خوب گفته ...
کلامی صریح و پرمغز

دم دکتر گرم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
دکتر ...........ه؟ اگر جواب مثبته شمام یه سر برو پیشش
ایرانی55
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷۱
۲۰
چقدر بی ادب
چقدر زشت
آقای یامان پور زشته!هرچند بعید نیست از شما
ناشناس
|
Japan
|
۰۸:۵۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۴۹
۱۳
ی.......... از آن دسته آدمهایی است که فکر می کند تنها کار خودش درست است و همه را فاسد می پندارد
عصمت بابلی
|
Japan
عین همون کسی که همه رو بیسواد و بی شناسنامه میدونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۰
۱۸
خداوندا انقلاب و نظام ما را که خونبهای شهیدان است را از دست این دوستان ناداناش محفوظ بدار.
حمزه
|
Japan
|
۰۸:۵۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹۷
۲۴
خانم مسیح علی نژاد آزاد زنی است که دست خیلی از فاسدین و رشوره خوران را رو کرده است
سرباز ولایت
|
Japan
قرصاتو خوردی تو حمزه جان.
میکائیل
|
Japan
اصلا فکر نمیکردم یه همچین نظری رو سانسور نکنی . همین کارا رو میکنی که با اینکه با تفکراتت مخالفم ولی هر روز سایتت رو می بینم
انسیه طبقی
|
Japan
آزادگی به آزادی روحه نه تن

ای کاش به اندازه جواهرات بدلی هم که در هر مهمونی استفاده نمی کنیم به تن وجسممون ارزش قائل باشیم
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۲
۱۲
گمشید بابا
نوروز سبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
جقدر تو مامانی مانی جان و چه خوب عشوه میای
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۰
۱۵
صراط جان بعضي اوقات يه كارايي مي كني همچين توپ!
خوب بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۶
۱۳
..................... ایشون (آقای مجری)هنوز نمیداند وقتی به کسی فحش میدی در واقع خودت رو تا حد فحشت پایین میاری.البته لابد علی نژاد ...............؟!!شاید هم میخواهد دوباره مطرح شود این جناب آقای مجری!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط مرده شورت رو ببرن با این نظر گذاشتنت
نوروز سبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا چرا امروز خیلی ها سوسولی کامنت میدن مرده شورت را ببرن سوسولی دخترانه است یه کامنت مردانه بزار
مؤمن با حيا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۹
۱۰
................ اين بچه هم فكر كرده بزرگ شده نظريه پرداز ي مي كنه ، اگر فضاي مسمومي كه افراطيون داخل و هم خارج فروكش كند آدما........... چهره واقعي شون رو نشون مي دن كمي حجب و حيا داشته باشي بهتراست با اين نظريه پردازي مسير ذهني ات مشخص مي شه و خداي نكرده پيش دوستان هم رسوا مي شي....
مهدی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹
۲۸
از وحید بعید بود وارد این مباحث بشه !!!!
ایوانی کلهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵۴
۱۲
خجالت داره یامین پور....................
معتدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۵
۸
چه عجب صراط با این مطالب افراطی مخالت کرد؟در عجبم از صراط بازم خوبه مخالفت کردی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۴۰
ازاين مطلب ميتوان گفت كه اين مجري درك بالايي نسبت به مسايل ديني دارد ومانند شما صراطي ها هم چيز را با بلغور نمي كند .ونشان از مسلمان واقعي دارد .حداقل شما از ايشان ياد بگيريد.مسائلي كه به دروغ درج ميكنيد كم نيست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۶۴
مسیح علی نژاد=پری کوتاه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر سوار دولا دولا نمی شه حالا چه شما منفی بزنید وچه مثبت علی نژاد همون پری کوتاه است والسلام شده تما م یک کلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بلنده به معنی موطلاییه عمو :))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهد از غیب رسید؛ عمو جون شما اینکارید !که معانیشو می دانید وسریع هم برمی خوره
به قولی اب بریزید اونجائیکه میسوزه
سرباز
|
Germany
|
۰۹:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۵۵
شما هم نیمیخواد خیلی سنگ امثال علینژاد رو به سینه بزنید

دارم میبینیم روزی که دولت شیخ حسن تموم بشه و شما هم یک علینژاد ، گلشیفته ، گنجی یا مهاجرانی دیگر خواهید بود

میگی نه بنشین تماشا کن
ناشناس
|
Germany
ماسنگ به سینه نمی زنیم . شما سنگ را به سرتان می زنید . در ضمن دروغ نبود ؟
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۷
جناب یامین پور ما که دل خوشی از فریفتگان غرب زده نداریم و تکلیفشان هم روشن ولی همچین ادبیاتی از شما بعیده به هر حال این فریب خورده صادقانه انحرافش رو بروز داد و اثبات کرد ولی انتظار هست شما هم مسلمانی و مومن بودن خود را اثبات کنید ولی این تهمت ها به ظاهر با اعتقادات شما در تضاد است
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
چی و چی رو ثابت کنه؟؟؟ آهان مسلمانی و مومن بودن ،ثابت کن دیگه راست میگه برو از مسیح حلالیت بخواه اگه مسلمونی اگههههههه. اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی امثال اینهاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۴۲
۷
صراط بابت نظر منصفانه ات متشکر
لطفا" راجع به نحوه اخذ مدرک دکتری اقای یامین پور هم تحقیق کنید احتمالا" ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۵
مواضع افراطی شما سر کلاسهایت هم معلوم است. مجبوریم گوش کنیم به خاطر نمره .... ولی دو ریال هم برای انها ارزش قائل نیستیم... این مطلب شما هم نشان داد که چقدر ...... هستی...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۳
۷
فاحشه بودن بسی بهتراست ریاکارودوچهره و متملق و رانت خواربودن . فاحشه بودن بسی بهتراست ازنان به رنخ روزخوردن و پاچه خواری کردن و هتاکی و فحاشی نمودن . ...باید ........ توبه بکن که به یک زن تهمت زده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۳۸
۱۴
یک تارموی گندیده این زن ، می ارزد به .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو با گندیده ها حال میکنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک تار موی یک زن با شرف(شجاع) می ارزد به هزاران مرد بی خرد وبی مسولیتی که سالهاست..خون خاک را مکیده..اما برایش..قدم کوچکی هم بردنداشتن!!
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
می ارزد به هزاران امثال تو

ببین تو دیگه چی هستی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه خوش سلیقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۳۰
البته از یک جهت کار دکتر یامین پور صحیح میباشد چرا که مسیح علی نژاد با راه انداختن کمپین بی حجابی بدنبال گسترش فحشا بوده که شاید اگر اینچنین تخریب شود دست از کار زشت خود بردارد و به راه راست هدایت شود.
ایرانی55
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه تو خدا نشدی وگرنه معلوم نبود مردم رو چجوری هدایت میکردی.راستی تو خودت چجوری هدایت شدی!!!؟؟(:
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۲۳
به خاطر دشمنی با جبهه پایداری، درست نیست که هرچی اونها گفتند را رد کنی. کمی هم فکر بد نیست.
اولا که یک جستجویی درباره این علینژاد(عمرنژاد) بکنید تا ببینید یامین پور درست گفته.
دوما با این مخالفت متعصبانه تان فقط اصلاح طلبان افراطی را خوشحال میکنید.
علی آزادان
|
Germany
|
۱۱:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۸
۶
اگر دين ......... دین همان دين محمد (ص) باشد، ...... به دليل فاحشه خواندن بدون مدرك يك زن مسلمان، حد جارى مى كنند.
ناشناس
|
Germany
بدون مدرک!
این که کارش فاحشگی نیست، بدتر از اونه کارش دعوت به فحشاست و حکمش هم سنگینتره.
ناشناس
|
Singapore
|
۱۱:۰۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۸
چرا الان بعضیها دارن به صراط میگن تکلیفت معلوم نیست؟؟ این یک سایت خبری تحلیلی است و کار یامین پور زشت و دور از فرهنگ بود ایشونم زیر سوال بردش.در ضمن میخوام به یامین پور بگم که تو چه جایگاهی داری که در مورد مردم تصمیم میگیری؟؟ .............ممنون صراط
علی
|
Canada
|
۱۱:۱۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۰
۲۶
كسي كه دشمن اسلام ،اهل بيت و مقدسات است
از فاحشه گذشته،از نطفه مشكل دارد
در ضمن شما نمي خواهد در اين موارد خبر بسازي
نگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۹
با شما موافقم.مطلب یامین پور مزخرف بود.اصلا مگر بحث ارتداد بچه بازی است که به راحتی نظر بده؟ این دانشجویان دانشگاه امام صادق 2 تا کتاب خوندند فکر می کنند مجتهد شدند..تعریف مرتد معنای فنی فقهی داره...فاحشه خواندن افراد هم بی تقوایی است و البته جرم است...مطلقا از علی نژاد خوشم نمیاد بلکه نفرت دارم اما مطلب یامین پور هم خیلی بد بود...مگر در مورد هر چیز باید نظر داد؟ هر کی ... شما باید بو بکشی؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۷
۹
برای اولین بار باهات موافقم صراط و میخوام به آقای یامین پور بگم که قیامتی هم هست. به اون دوست عزیزی هم که گفته خانم علی‌نژاد تو خیابون فلان کارو کرده هم از خدا بترس انقدر راحت خودتُ آلوده به گناه نکن البته اگر به گناه و خدا اعتقاد داری
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۳
۲۰
اتفاقا خیلی هم راست گفته.صراط مسخره تکلیفتو مشخص کن.اینقدر بهانه نده دست ادمای کج فهم.بنده خدا حرف بدی نزده که عین حقیقتو گفته.به نظر من تهمتم نیست .دیگه سند و مدرک نمیخواد که.کسی که بر علیه نظام وملتش فعالیت میکنه هر کاری از دستش بر میاد.یه سرچ تو نت بکنین عکس پارتی و مهمونیاشونو ببینین.حساب کار بیاد دستتون.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱۵
صراط تو چه می فهمی این حرفهارو
مطالب خیلی مسخره ای داری
فقط می خوایی آمار سایتت بره بالا.
متاسم براتون
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۱۲
اره هر كي ....... باشه فاحشه است ............. درود بر مسيح
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۳
۱۱
چنین توهین و تهمتی قهر خدا را حتما به دنبال خواهد. البته اگر این جماعتی که دائما غصه دین خدا را میخورند اعتقادی به خدا داشته باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر از قهر خدا میترسیدید از بی حجابی و فحشا طرفداری نمیکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چی میگی ؟ توهین توهمت! به یه مرتد یا فاحشه !
تا چند بلدی حساب کنی؟
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۹
خدایا ببین کیا دم از حیا و ادب و ... میزنند کسانی که حامی بی حجابی و فساد هستند حالا دایه مهربانتر از مادر شده اند و دم از حیا میزنند.

صراط دمت گرم که با انتشار چنین مطالبی بوی سوختن شدید به راه می اندازی.
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۲
۸
پرونده یامین پور در نوع نوشتن و تفکر و در اینکه خود برای مطرح شدن به هر دری میزند ....... بر همه اثبات شده است.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۲۴
خوشم میاد مخالفان نظام و انقلاب و ضد صراطیها کسانی هستند که از حمایت فاحشه ها و فاسدان هیچ کم و کاستی نمیگذارند!

چرا ؟
چون کبوتر با کبوتر
باز با باز
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۲
۵
ما خدا را فراموش کرده ایم که اینگونه به جان هم افتاده ایم اگر آنی که دین نداره اینگونه سخن بگوید حرفی نیست چون حسابش جداست ولی وای بر شعاردهندگان به ظاهر دیندار
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۴
۸
من فکر مکنم ایشون هم تو مکتب سلحشور فارغ شده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فکر میکنی ؟! ای خدا این داره فکر میکنه!
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۵
۷
اطلاعات ایشون راجب
کسانی مثل پری بلند خوبه جای امیدواری داره
احتمالا پایان نامه دکتراشو را در ارتباط با فاحشه های قدیم ایران دفاع کرده!!!
میکائیل
|
Australia
|
۱۳:۲۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۷
۷
ادبیات آقای یامین پور دقیقا شبیه ادبیات روزنامه کیهانه
با تحقیر دیگران کسی بزرگ نمی شود بلکه سطح ادب و تربیت خانوادگی خود را نشان می دهد
عزرائیل
|
Australia
تو هم وسط دعوا ماهی خودتو صید کردی چقدر تو و بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو صدای رژیم سگی داغ کیهان دارین
ناشناس
|
Australia
تو همه بحثهایی که پیش میاد یک نقطه مشترک بین اصلاح طلبها و کسانی که طرفدار مفاسد و منکرات هستند همین حقد و کینه شان از کیهان و پایداری هست.
میر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۶
۷
حضرت علی (ع) :به دشمن خود کلمات رکیک نگویید.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
تو زندانی خانگی مگه نیستی؟ رایانه و اینترنتم داری؟

دمت گرم بابا یهو بگو هتل تشریف داری دیگه!
شل گوش
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه اونایی که به دیگران میکن بیسواد وبی شناسنامه و لبو فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کجا گفته ؟ تو اونجا بودی؟ رکیک به عربی چی میشه ؟
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۶
۸
زدن تهمت زنا به یک نفر موجب حد است
خواهشا منتشر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه خوش اعتراف کنه چی ؟؟؟؟؟؟؟/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش اعتراف کرده بلکه افتخار هم کرده داداش من
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۲۱
وقتی گوینده بی بی سی میاد علنی تو فیس بوکش از تجاوز به این خانم میگه و افتخارم میکنه. نشون میده که اینها از چه قماشی هستند! و حامیانشونم دیگه نیازی به گفتن نیست. خلاصه در و تخته جورن دیگه!
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱۷
می بینم که متن شما مورد علاقه و استقبال ضد انقلاب قرار گرفته
از زدن یک چهره ی انقلابی چی گیر انقلاب میاد؟
فرهاد انتی استبداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۱
سلام
عده ای میگن که خدا گفته بیشتر موجوداتش(انسان ها) نمیفهمن و بی عقلن
بعدش میگه فتبارک الله احسن الخالقین
بعدش میگن که انسان میتونه ب درجات بالا برسه
خب سوال اینجاس که اگه خدا از عاقبت ما خبر داره و میدونه بیشتر انسان ها نفهمن چرا میگه سرنوشت هر کس در دست خودش؟؟؟
...
یکی من راهنمایی کنه لطفا
صراط بخدا قصدم تهمت دین نیست فقط میخام نظر بقیه بدونم
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا سلام
دوما از اسم من کپی برداری نکن!
سوما همه انسانها در عالم زر امتحان خودشون رو پس دادن و نتیجش برای خدا معلومه ولی ما نمیدونیم تو عالم زر چه امتحانی دادیم

در ضمن همه آدمها میفهمن و خدا همه رو با فهم و شعور آفریده منظور اون نفهمی که شما برداشت کردی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این که اکثر انسانها از روی هوی و هوس و بی عقلی دارند رفتار میکنند که بر کسی پوشیده نیست. هم هر کسی در رفتار خودش میتواند ببیند و هم در اکثریت.
اما این به معنای این نیست که انسان عقل ندارد و نمیتواند از عقل خود بهره ببرد، بلکه هوسهای دنیایی مانع او میشود.
اما چنین خلقتی که توانایی توجه به عقل و نادیده گرفتن هوسها و لذتهای زودگذر دنیا و در نهایت شبیه خدا شدن دارد و کسانی هم چنین شده اند و در راس آنها اشرف مخلوقات پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و پس از او اهل بیتش هستند، حقیقتا جای تبارک الله گفتن دارد.
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲
۱۸
صراط جان اینطور که بوی گندش میاد با مسیح جان عقد خواهر برادری بستی!
عاشق اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۶
۲۵
صراط چي به سرت اومده حالا ديگه علي نژاد فاسد را تطهير و يامين پور محترم را ضايع ميكني؟شعارتو عوض كن بنويس "ما گل افتابگردانيم"
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲۲
به حژرت عباش من فکر میکردم این مشیح علی نژاد مرده چون اشمش مردونه اشت حالا فهمیدم بابا ژنه خب مشی ژون برو شوهر پیدا کن تا بهت تهمت نژنند دیگه خارج میگن شوهر فت و فراونه البته منژورم شوهر افغونی نشت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان شیره پیدا نمیشه . مواظب باش شیشه ای نباشی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تهمت نبوده بلکه به اقرار خود علینژاد واقعیت داره
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۲۸
۵
افرادی چون یامین پور ........ این کشور هستن و به جرات میتونم بگم این و امثال این ......................
.روزی میرسه این یامین پور و امثالهم از خشم مردم نابود بشن
انسیه طبقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۹
۳۲
استاد یامین پور بسیار متخلق به اخلاقند

این زنان به اصطلاح آزادی جنگل خواه
باید بفهمند تعریف از زن تن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جاهلیت مدرن شحصیت زن را زنده به گورمی کند
ضد فحشا
|
Iran (Islamic Republic of)
به امید روزی که آرزوی زنان کشورمان ورقابتشان بر سر کنیزی بانو فاطمه زهرا باشد


کسانی که به دنبال رواج فحشا در کشورند طرح دشمن رو اجرا می کنند مواظب باشیم اگر اسراییلی نیستیم با آنان محشور نشویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تعریف از زن تن نیست
زیبابود
بنده خدا
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۵
خيلي زشته كه اين مدعيان دين تهمت و افترا را سر لوحه كار خود قرار داده اند..مسيح اگر مخالف نظر اقايان حرف بزند فاحشه است؟؟بترسيد از روزي در مقابل عدل الهي جواب پس بدهيد..تمام تهمت هاي قرص روان گردان و تجاوز و...كار كيهان بود ..
ناشناس
|
United States of America
بابا خودش به تکرر اعمال خارج از شرع افتخار هم میکنه کجای کاری. پس بیاد بگه بانوی پاک دامنی که پرچمداری استیفای حقوق بشر زنان ایران شدی!!
صدرا
|
United States of America
بابا این رامین پور راست گفته رفته اسمش که معصومه بوده را کرده مسیج و فریاد هم میزنه من فاحشه هستم بعضی ها هم شدن کاسه از اشکنه داغتر
فرزاد
|
Singapore
|
۱۷:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۶
۴
یه سوال:پری بلنده و شعبون بی مخ تکلیفشون معلوم بوده و هست، کسایی رو که سوار موتور و چماق به دست کار فرهنگی!میکنن اسمشون چیه؟
خواهشا منتشر کنید شبهه دارم
انتی فحشا
|
Singapore
واقعا برای مریکاییها مهمه؟؟؟؟؟
دادش
|
Singapore
اگه راست بگی باید اسمشون را گذاشت قرتی و بد حجاب کش
آنتى متحجر
|
United States of America
|
۱۸:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۶
۹
صراط درود به شرفت! هرچند افكارمون با هم نمى خوره ولى شما گهگاه نشون ميديد كه خيلى منطقى تر و روشن تر از ارزشهاى دينى دفاع ميكنيد. بايد از اين ببعد شما رسانه هاى اصولگرا با همون شيوه هاى خودتون-ما قبول داريم- چنان به دهن اين پايدارى چى ها بزنيد كه از جاشون بلند نشن! قبول كنيد اين جماعت خشن و بى منطق خيلى به جريان اصولگرائى اصيل ضربه زده اند.
ناشناس
|
United States of America
از کی آمریکا شرف حالیشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
میخای بین طیفهای موافق نظام و انقلاب دوبه همزنی کنی تا بعد افساد طلبا بدون هیچ تزاحمی سند فرهنگ و اقتصاد و منابع کشور رو بزنن به نام کدخدا (همون جایی که آیدیت از اونجاست). جالبه که یه اصلاح طلب جریان اصیل اصولگرایی رو از خود اصولگراها بهتر تشخیص میده و از اون عجیبتر نگران از دست رفتن جریان اصیل اصولگرایی شده. جریان اصیل اصول گرایی نه اسلام تکفیری و نه اسلام همزیست با ضالمان و استکبار و راس اون آمریکاست بلکه اسلام انقلابی و مخالف صریح ظلم و ستمه یعنی اسلام ناب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۵
ما فاحشه های سیاسی هم داریم که برای منافع شخصی و گروهی خود حاضرند دین و ادب و اخلاق و انسانیت و . . . . زیر پا بگذارند . .......................!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دارید ربطی به ما نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم. حتما میدانید کدام گروه معتقد بودند که باید با حکومت سابق طالبان در افغانستان رولبط سیاسی برقرار کرد و یا صدام را حر زمانه دانستند و معتقد بودند که باید ایران وارد جنگ صدام با امریکا بشه و الان شده اند امریکایی غلیظتر از سناتور های تحریم کننده ایران
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱۷
ایشان یک ادم باسوادی هستن و کاملن درست گفتن ایشان یک فاحشه هستن الان کسایی در صدا امریکا کار میکن همشون خودشان میان اعتراف میکن بهشون تجاوز میکن انجا ولی متاسفانه نمیدانم چرا بعضی از مسولین با این فاحشه مصاحبه تلفنی میکن این واقعان تاسف اور با یک فاحشه مصاحبه کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب جواب نداره امیر آقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بی .....و بی ......جناب امیر! این رو به عنوان توهین نمی گم، توصیفی است از سطح فکر و شعور تو که نادانسته و وقیحانه یک عبارت زشت رو که به دروغ به کسی نسبت داده شده، و حتی از جانب افراد عضو جبهه فکری یامین پور هم مردود شمرده شده، با بی پروایی و ذره ای ترس از خدا تکرار می کنی... بهتره امثال تو یامین پورها برای خودتون متاسف باشید که این طور راحت هر نسبتی رو به بندگان خدا می بندین، فقط به خاطر این مثل شما فکر نمی کنند. ......
یک اصلاح طلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۸
با اختیار و امید به بهشت سبز میرویم..
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
سبز شد بنفش بعدی شک نکن قهوه ای میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهشتتون امریکاست؟
رییستون کدخداست؟

اما دنیا و آخرت دست خداست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهشتتون یعنی آزاد شدن بیحجابی و پرچمداری فواحش و بطور خلاصه بی بند و باری . در یک کلام درآمدن تحت قیمومیت کدخدا
علوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۵
۱۱
الحق که شما صراطی ها و مدیر مسئولتان منافق و چند رنگ هستید و معاوم نیست زیر پرچم امام حسین هستید یا زیر پرچم یزید. البته منافقین یزیدی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۴
قذف به معنی تهمت زنا به دیگران است و حکم آن از نظر قرآن 80 ضربه شلاق است
منتظر هستیم ببینیم اگر یامین پور اثبات نکرد آیا شلاق خواهد خورد یا اینکه حکم خدا انجتم نخواهد گرفت!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در صورتی مدعی باید با آوردن 4 شاهد ادعای زنا رو ثابت کنه که خود مدعا علیه به زنا اقرار نداشته باشه اما در این مورد خود خانم علینژاد به این کار اقرار که چه بگوییم افتخار هم میکند. رجوع شود به فیس بوک ایشان
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
پس در جریان نیستی خودش در برابر جهانیان اعتراف کرده و بسیار هم مفتخر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۷
۶
جالبه که بعضی کاربران به کار بد یامین پور اعتقاد دارند و میگویید به خاطر دشمنان چیزی نگویید
35 سال است که کشور به این شکل اداره میشود و به این روز افتادیم
در حالیکه مولا علی (ع) از مجازات برادر نابینای خود نمیگذشت
این معنای اصولگرایی و انقلابی بودن است!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم بی ربط فرمودید.
به نظر ما حرفش درست بوده و خود علینژاد هم به این رابطه کثیفش اعتراف کرده و افتخار! میکنه.
پس حرف ما توجیه و نادیده گرفتن نیست.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۸
۳
سلام صراط اگر به آزادی بیان اعتقاد داری نظرم رو انعکاس بده.
اول جواب سوال دوستانی که راجب حجاب صحبت می کنند، اونایی که به حلال و حروم تکیه می کنند که خدا در قرآن گفته حجاب اجباری، اولا خدا خیلی چیزهای دیگه هم تو قرآن گفته شما همشو انجام می دید؟ خدا در قرآن گفته که من به شما دستور می دهم که حجاب را برای زنان جامعه اجباری کنید؟ یا به خودتون حق بدید که به همه در نوع پوششون تحکم کنید؟
جواب سوال مربوط به کافر بودن چینیها منم قبول دارم مگه خدا در قرآن نگفته تجارت با کافر ممنوع پس چرا انقد با چینی ها تجارت دارید و بازار پر شده از اجناس چینی؟
جواب به اصطلاح دکتر یامین پور که به یک زن تحمت فاحشه گی زده : آقای یامین پور این خانم فقط داره بی حجابی رو تبلیغ می کنه آیا صرف حجاب نداشتن موجب فاحشگی تمام زنها میشه؟ یعنی قبل از انقلاب مادرها و مادر بزرگهای ما که حجاب اجباری نداشتن همه فاحشه بودن؟ آیا تمام زنان جهان که بی حجاب هستند از جمله زن بشار اسد فاحشه هستند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
1. درباره حجاب و حکم قرآن باید از اهلش پرسید یعنی از مراجع و خصوصا رهبر. نمیدونم چرا همتون فتوا صادر میکنید.

2. کجای دین گفته شده تجارت با کافر ممنوع است؟ مطمئنی درباره اسلام صحبت میکنی؟

3. اینکه علینژاد فاحشه است را از روی بی حجابیش نگفته خودش اعتراف کرده و متاسفانه و بدتر اینکه به فاحشگی خودش افتخار هم کرده.

4. ترویج فحشا در جامعه بدتر از فاحشگی است.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
فتوای رهبر رو قبول داری در رابطه با تجارت با کافران؟
اگر خريد کالاهاى وارداتى از کشورهاى غيراسلامى و استفاده از آنها باعث تقويت دولتهاى کافر و استعمارگر که دشمن اسلام و مسلمين هستند، شود و يا قدرت مالى آنها را براى هجوم به سرزمين‌هاى اسلامى يا مسلمين در سرتاسر عالم، تقويت نمايد، واجب است که مسلمانان از خريد و بکارگيرى و استفاده از آنها اجتناب کنند، بدون اينکه فرقى بين کالايى با کالاى ديگر و دولتى با دولت ديگر از دولتهاى کافرى که دشمن اسلام و مسلمين هستند، وجود داشته باشد و اين حکم هم اختصاصى به مسلمانان ايران ندارد.
شلغم شاهین پور
|
Iran (Islamic Republic of)
شلغم جان فکر کنم به جای مطلعه قرآن کتاب چهل طوطی و چهل دزد بغداد را مطلعه کرده باشی که گفتی اسلام تجارت را به کفار حرام کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان چین استعمارگره و خرید از اون باعث تقویت کفر علیه سالام میشه؟ یا رابطه و معامله با امریکاست که باعث تقویت کفر و استعمار میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱۲
۵
چرت نوشتی
عروس اینا
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین به اصلاح طالبان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۸
۱۴
با اعتدال و امید بسوی بهشت سبز ...
شاه پری زرشک پور
|
Iran (Islamic Republic of)
با اعتدال و امید بسوی بهشت سبز و اقع در پارک لاله
شاهین
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
سلام صراط اگر به آزادی بیان اعتقاد داری نظرم رو انعکاس بده.
اول جواب سوال دوستانی که راجب حجاب صحبت می کنند، اونایی که به حلال و حروم تکیه می کنند که خدا در قرآن گفته حجاب اجباری، اولا خدا خیلی چیزهای دیگه هم تو قرآن گفته شما همشو انجام می دید؟ خدا در قرآن گفته که من به شما دستور می دهم که حجاب را برای زنان جامعه اجباری کنید؟ یا به خودتون حق بدید که به همه در نوع پوششون تحکم کنید؟
جواب سوال مربوط به کافر بودن چینیها منم قبول دارم مگه خدا در قرآن نگفته تجارت با کافر ممنوع پس چرا انقد با چینی ها تجارت دارید و بازار پر شده از اجناس چینی؟
جواب به اصطلاح دکتر یامین پور که به یک زن تحمت فاحشه گی زده : آقای یامین پور این خانم فقط داره بی حجابی رو تبلیغ می کنه آیا صرف حجاب نداشتن موجب فاحشگی تمام زنها میشه؟ یعنی قبل از انقلاب مادرها و مادر بزرگهای ما که حجاب اجباری نداشتن همه فاحشه بودن؟ آیا تمام زنان جهان که بی حجاب هستند از جمله زن بشار اسد فاحشه هستند؟؟؟
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۵
وای به حال کسانی که تهمت میزنند...
خاتون قندان پور
|
Iran (Islamic Republic of)
اره تهمت بده و لی این زنک خودش به اون عنوان افتخار میکنه
سولدوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۴
۱۲
حقا که پسر خواهر شریعتمداری با یامین پور مشکل شخصی دارد
بابا اینجا که بحث دشمن هست
چرا خودی را به توپ بستی.
گل خودمان را به توپ بستی جیران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یه جوری حرف میزنی که انگار صراز حرف حق رو زده. خود علینژاد به زنا دادن متوالیش افتخار هم میکنه. رجوع شود به فیس بوکش
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۵
۱۴
چیه صرات مثل همیشه کاسه داغتر از آش شدی. خود علینژاد ارتباطات متعدد خارج از شرعش رو تایید کرده و به اون افتخار هم کرده که دقیقا معنی فاحشگی همینه. برو صفحه فیس بوکش رو بخون و بعد جواب جدید یامین پور رو هم به اون ببین
آنتى دجال
|
United States of America
|
۰۳:۴۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۸
فاحشه يعنى چه بى تربيت! تو مثلا ً استاد دانشگاهى؟ منهم معتقدم تو سلوك مذهبى درستى ندارى؛ مى تونم بگم همجنس بازى؟
(صراط لطفاً منتشر كن)
حمید
|
United States of America
این نسبت به خانم علینژاد به عنوان فحش نیست بلکه به عنوان واقعیتی است که خود علینژاد علنا به آن افتخار هم میکند برو فیسبوکشو ببین.
ناشناس
|
United States of America
دقیقا. آقای مثلا استاد دانشگاه میشه فقط به صرف دشمنی با یک شخص دهن رو باز کرد و هر حرفی رو زد؟؟؟
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۴
۶
خوشم اومد این دختره که 40کیلو وزن هم نداره چه زلزله ای راه انداخته مثل اینکه بد جوری ترسیدن تمام کانالهای صدا وسیما پر شده از تبلیق برای حجاب اجباری و تهدید مردم برای رعایت این حجاب زورکی حالا صراط راست میگی این مطلب رو انتشار بده
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
یامین پور توی پست جدیدش گفته بیشترین تاسفش از اینه که پرچمدار مبارزه با حجاب اجباری کسی شده که به تصریح خودش روابط متعدد غیر شرعی داره تا جاییکه به اینکار توی فیس بوک افتخار هم میکنه . اون میگه اکثر خانمهایی که با حجاب اجباری مخالفند اصلا با روابط جنسی خارج از ازدواج موافق نیستند بلکه متنفرند. یعنی آدم قحط بود که یک فاحشه بخواد نمایندگی زنان پاک دامن رو بکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولا" تنها شما نیستی که از اینگونه مسائل خوشتان می اید . شیطان نیز به همچین فرزندانی می بالد . یادش بخیر شهیدی میگفت اگر بی حجابی تمدن هست حیوانات از شما متمدنتر اند.
نوروز سبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
حتمٱ مامانت و آبجی هات یا بی حجابند یا بد حجاب
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۲
۲
سلام به همه دوستان.
جایی که خود فرد اعتراف به فاحشگی میکنه دیگه این کاسه داغ تر از آش بودن به چه معناست؟
بهتره جوابیه علی نژاد رو به یادداشت دکتر مطالعه کنید.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۷
۱۶
سلام به همه دوستان.
جایی که خود فرد اعتراف به فاحشگی میکنه دیگه این کاسه داغ تر از آش بودن به چه معناست؟
بهتره جوابیه علی نژاد رو به یادداشت دکتر مطالعه کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.........................! لقب دکتر هم فقط یک عده معدود ممکنه بخوان براش به کار ببرن که از میزان اطلاعات نداشته این موجود حقیر اطلاع ندارن. امثال این فرد از هزار دشمن خارجی برای ایران و ایرانی ......... پس لطف کنین اول از تمام کم و کیف ماجرا اطلاع پیدا کنین و بعد کامنت بزارین جناب نیما. خانم علی نِاد شاید تفکرشون متفاوت باشه، اما رای به تفسیر شخصی عقاید دیگران از طرف امثال شما و یامین پورها، خطایی بسیار بزرگ تر و خطرناک تره. تهمت زدن به این شیوه و در این سطح ناآگاهی نیست، بیماری فکر محسوب می شه............
شم شمه کوره
|
Iran (Islamic Republic of)
فاحشگی در دینای غرب برای بعضی از زنان جهان سومی افتخاره همانطور که توی ایران بعضی ها پست معاون کلی را قبول ندارند حتما مدیر کلی را میخواهند اما تو ی انگلیس به گارسونی هم افتخار میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۵
۴
اقاي يامين پور وبسياري از ماها انچنان از خودمان مطمىن هستيم وجاي خودرا دربهشت ميبينيم
كه فقط خدا بدادمان برسد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن نبودن به جایگاه خود در اون دنیا دلیلی بر مبارزه با فحشا و کسانی که اونو ترویج میکنن نیست. یامین پور علیه کسی مطلب نوشته که به عنوان نماینده زنان ایرانی به روابط متعدد خارج از شرعش (طبق تعریف اسلام همان فاحشگیش) افتخار میکنه و با استفاده از کلمات رمانتیک میخواد قبح فاحشگی رو بریزه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
........
........ ادم ......... به راحتی به دیگرا ن انگ نمی زنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱۱
۷
صراط جان !ورودت را به دايره عقلانيت و اعتدال خوش امد مي كويم
سوفیا خله
|
Iran (Islamic Republic of)
دوریالی ات دیر می افته متن را 6 بار دیگه بخون
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
حتمٱ‌ این خانوم باید جایش را در بهشت ببیند برعکس شده دنیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۲۰
۵
النور : 4 وَ الَّذينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ يَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانينَ جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَداً وَ أُولئِكَ هُمُ الْفاسِقُونَ

4 و كسانى كه به زنان پاكدامن نسبت زنا مى‏دهند، سپس چهار شاهد نمى‏آورند، به آنها هشتاد تازيانه بزنيد و هيچ‏گاه شهادتى از آنها نپذيريد، و اينها بى‏شك فاسق‏اند.



النور : 23 إِنَّ الَّذينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ الْغافِلاتِ الْمُؤْمِناتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظيمٌ
23 بى‏گمان كسانى كه به زنان پاكدامن بى‏خبر [از فحشا] و با ايمان، نسبت زنا مى‏دهند، در دنيا و آخرت لعنت شده‏اند و براى آنها عذابى سخت خواهد بود.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
شاهد آوردن برای نسبت زنا دادن برای وقتیه که خود شخص به اینکار اقرار نداشته باشه ولی اگه خودش به اینکار اعتراف کرد دیگه شاهد نمیخواد برو فقه اسلامی رو بخون. در اینجا که خود علینژاد اقرار که چه عرض کنم به ارتکاب متواتر رابطه خارج از شرعش افتخار هم کرده. برو پست جدید علینژاد رو بخون داداش من.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اول بفهم آیه قرآن معنیش چیه و درباره کیاست بعد اینجا بنویس. این آیه درباره کسانی که خودشون اعتراف و افتخار به فحشا و منکرات میکنند نیست.
آیه ای که به اینجا مربوط میشه اینه:
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
عاشق اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
چقدر خوبه كه قرآن ميخواني وچقدر بده كه قران را به نفع خودت تفسير ميكني مانند ابن ملجم ورفيقانش كه با تفسير به رايشان حضرت علي را شهيد كردند و جاودانگي در آتش را براي خود خريدند ازنظر شما كه كاسه ي داغتر از آش هستيد اگر اين خانم خودش هم اعتراف بكند بازهم پاكدامن است چقدر شما روشنفكر هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس محترم. در پست بعدی خود این خانومه به روابط نامشروعش افتخار کرده.آیات قرآن کاربرد مشخص دارد. این خانم نه مومنه است نه پاکدامن
جواد. م از ری
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها تماما" درست . شکی نیست
اما ایه در باره یک مرتد .فاحشه نعوذبالله صدق می کند ؟کسیکه اصل قران واسلام را قبول نداره ؟ ایشان عملا" کشف حجاب کرده اند و به تازگی دست گلی به اب دادن وشما منکر میشوید؟
مثل قاضی شریح صحبت می کنید .
یا گروه فرقان ؟
فرق شما با عبدالمالک ریگی در چیست؟
مسیر شما با تکفیری وجهاد نکاحی فرقی نداره .
حتما" فرداهم می گوید برای مسیح علی نژاد ثواب جهاد نکاحی در نظر گرفته خواهد شد .
عصمت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جون شنیدی که مردم لبو میخورند اما نفهمیدی که زمانش زمستون است خب خودت از قراآن کریم چند آیه آوردی برای زنان پاکدامن دقت کن پاک دامن صراط هم میکه اصلٱ‌نیازی نبود که به این خانوم فاحشه خطاب بشه وضع این زنک وخیم تر از این حرفهاست .
مقداد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش میگه من رابطه جنسی داشتم و افتخار میکنم بعد تو میای آیه قران مثال میزنی ؟؟؟؟
آیه برا وقتیه که تهمت باشه نه وقتی که خود فرد به داشتن رابطه افتخار کنه
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۶
۳
حالا که می خواهد به این دکتر یامین پور 80 تازیانه بزند؟!
علی
|
Germany
|
۱۴:۳۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۳
۴
واقعا برات متاسفم صراط تو هم آری ؟؟؟؟ بجای حمایت از یک مجری انقلابی و با بصیرت الکی خودتو مشغول چه چیزایی می کنی ؟؟؟
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۴
۸
آقا و یا خانم محترم این آیه هایی که اوردی در مورد هرزه و فاسدی چون خانم علی نژاد اصلا صدق نمیکنه و میبینی که میگه زنان پاک دامن
نه زنان فاسد و هرزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر زنی پاک دامن است مگر اینکه خلافش با او 4 شاهد ثابت بشه فهمیدی حالا
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۷
عاااااااااااااااااالییییییییییی بود
خیلی هم خوب نوشته بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۱
تبریک به شما سایت پر افتخار صراط جهنم که وکیل مدافع افتخاری این زنک شده اید که در پست بعدی به یامین پور نوشته که به روابط نامشروعش افتخار می کند. آقایان لطفا کلاهتان را بالاتر بگذارید تا چهره شما آشکارتر شود
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۴
۴
صراط....چند کلاس سواد داری؟؟؟؟؟؟؟
اعتقاداتت چیه؟؟؟
علی نژاد یه بیماره....یه بیمار روانی!!!!!!!!
آقای ناشناس ...شما هم خوب پیش میری ها.حداقل برای دلیل آوردن بعضی چیزها اینقدر قران رو بادقت بخونی یه چیزی میشی.... اونوقت به اون فلان فلان شده نسبت "زنان پاکدامن "نمی دی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
۲
۱
اینها را باش یه فحاشه چقدر فدایی داره ؟
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۴
۲
من نمیفهمم حالا شما چرا دارید میسوزید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۰
۱
چون بی........
شاهد داوودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۴
۶
مرگ بر صراطی های عوضی و طرفدار فاحشه ها.
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۲
۱
میبینید چه راحت فتوا و حکم میدهید .خدااز گناهتان بگذرد
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۳
۴
به اين مطلب سر بزنيد شايد جواب گرفتيد
http://rajanews.com/detail.asp?id=191715
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۴
۰
ببینید شماها چقدر ببو تشریف دارید که به یک شخص جزئی مثل وحید یامین پور گیر دادید!
اصلا هدف خود شما از پخش این مطلب چی بود؟!
مطلب مهم تر نبود؟!
در ضمن هر کسی نظری داره به شماها چه که نظر اون بنده خدا چیه؟(ضرف نظر از این که شما درست می گید یا نه)
فتحي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۱
۵
با سلام،
خوشحالم كه در اين بازار بي اخلاقي و بي انصافي و بي عقلي كه دامنگير قشري كه خود را ديندار مينامند و ميدانند اما در عمل فاصله ها با اين معنا دارند و متأسفانه همين ها هزينه هاي سنگيني بار نظام اسلامي ميكنند، هنوز افرادي نگاه اين چنيني و برخوردي عاقلانه و ديندارانه و به دور از تعصبات كور كه خود مايه پايين كشيدن شأن دين و دينداري ست،دارند.
براي شما آرزوي توفيق و پايداري در مسير حق دارم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۳
۷
اینک ه مسیح علینژاد دنبال بی حجابی و فحشا است دلیل این نمیشه که بهش گفت فاحش ه صراط چرا داری حرف زیادی میزنی .
یامین پور خیلی حرفش بجا بود .
بجایی که با نقل دوتا کامنت در سایتت از مطلب اصلی باد رو به سمت خودت بچرخونی یک ذره فکر کن .
امیر مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۹
۴
از صراط عزیز ممنونم ...

یامین پور را قبلا می شناختم اینک بهتر شناختم ...
ایشان باید فورا در خودشان تجدید نظر کنند ...
یک مسلمان واقعی یک سری ملاحظاتی برای نوشتن ، دیدن و زندگی خود دارند که انگار ایشان کمتر در این زمینه مطالعه دارند ...
و هم ایشان به خوبی اطلاع ندارند اینگونه انشاها دیگر در هیچ دکانی خریدار ندارند ...

کماکان طیق چند سال اخیر برای رویه ایی که ابشان انتخاب کرده اند متاسفم .
بنده خدا
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۷
۳
این آقا فقط به صرف دشمنی با خانم علینژاد به ایشان چنین تهمتی زده. مجازات چنین تهمتی در اسلام مشخصه. فقط یه سوال از این آقای یامین پور. شما وقتی این حرف رو زدی خودتو جای برادر و یا پدر این خانم گذاشتی؟ ............ خدا همه مارا به راه راست هدایت کنه انشاالله
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
۴
۳
دوستان یعنی ما با این وضع ترویج حجاب و عفاف و امر به معروف و ... نمونه ترین در عالمیم.بابا یه نگاه به لبنان - مصر- الجزایر -مالزی و اندونزی بندازین به خدا این وضعیت اجبار و تحقیر زنان برای حفظ حجاب کسر شان برای هر زن و هر جامعه ای.معیار زمان تو ذهن یکری نمی گنجه و افترا زدن و حکم فاحشه گی به یک بنده خدایی رو با این لحن دادن درست نیست.و عدالت این نیست.منطقی بیاندیشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۴
۳
آقای یامین پور عزیز فکر 4 تا شاهد عادل باش...
ورگنه انگ فاحشه 80 تا ضربه شلاق در پی داره...
چقدر راحت دم از همه چیز میزنیم ولی به خودمون که میرسه...
آقای یامین پور عزیز فکر میکنی مسیح علی نژاد اصن ارزشووو داره که این قدر وقت گذاشتی براش مطلب بنویسی ؟؟؟
مقداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۴
۴
وقتی خود علی نژاد به رابطه های جنسی متعدد افتخار میکنه فاحشه است دیگه پس چیه ؟؟؟
آنتى دجال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۱
۳
از لكه هاى سياهى كه ناخواسته بر دامن اصولگراها نشسته ................... تازه بجز اين بازهم رفتارهاى غلط ديگه هم داشته مثلا در اجراهاش سر سوزنى حيا و متانت را رعايت نميكرد هميشه نيشش تا بناگوش باز بود.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۵
۲
درآمریکا وکشورها ی دیگر زنان برای ارضائ خود به حیوانات مثل سگ واسب وخوک روی آورده اند!!!!!!

وچه زیاد شده اند زنان دو جنسی .......
این محصول ماهواره است هما که درزمان پیغمبر به دجال تعبیر شده است...
که هر موی خر دجال به هرخونه ای راه پیدا میکند....
همه به یه شکلی فریب دجال را خورده ایم...
دجال یعنی فریبنده....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۲
۳
پیامبر عظیم شان ما حد قذف رو برای افرادی همچون ایشان قرار دادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۲
۲
ایات واحادیث الهی جهت هدایت واجرای عدالت اسلامی در جهان می باشد . وجهان شمول است .
این چه مسخره بازی است ! طرفداری از مرتد و.........
الهی اینقدر گمراه !
این خانم روبرو احکام الهی یا گوش به فرمان الهی ؟
محمد
|
Netherlands
|
۱۲:۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۴
۴
چرا ذکر نکردی خود علی‌نژاد دوست داره بهش بگن جوجه اردک زشت فاحشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۳
۲
خانم علی نژاد خودشان غیرمستقیم به فاحسه نبودنشان اعتراف کردند و به آن افتخار می‌کنند لازم نیست شما مدافع ایشان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۵
۱
شیطان نیوز
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۳
۵
۴
خوشم میاد مسیح خیلی خوب شما رو سوزونده..... آب رو بریز اونجا که می سوزه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
۲
۳
حضرات، انصافاً متوجه تشبیه موجود در متن نشده‌اید یا خود را به خواب زده اید.
حضور علی‌نژاد در زمین دشمن به فعالیت‌های آن خانم بدکاره تشبیه شده نه فعل انجام شده از سوی این افراد
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
۰
۰
این دختره (.... نژاد - حیف اسم اهل البیت علیهم السلام که در فامیلش هست) خودش به رابطه نامتعارف اعتراف کرده و حتی افتخار کرده حالا شما طرف داره حقوق این افراد کثیف که در حال حاضر هم مشغول فریب دختران و زنان ایرانی (کمپینی که راه انداخته ) هستین واقعا که . معلوم شما در جریان نیستید چون ببینید خود این .... نژاد چی گفته :(بله آقای یامین پور! من هنوز هم می‌بالم به رابطه‌ام که شفاف است و آگاهانه و سرشار از احترام متقابل.....در شرع شما اگر رابطه‌ی ناب دو انسان، ناپاک است و نامشروع، بله معلوم است که به این عشقِ ممنوع می بالم». علی‌نژاد البته پیش از این هم این عقیده خود را اینطور بیان کرده بود که: «به همین که آنها رابطه نامشروع و عشق نامشروع نامیده‌اند باید بالید!»