پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱
درخواست عجیب یک خبرنگار آلمانی

کشف حجاب دو دختر در پارک لاله

خبرنگار آلمانی از دو دختر ایرانی درخواست کرد با توجه به زیبایی دختران ایرانی روسری‌های خود را بردارند و بعد سیگار به آنها تعارف کرد و گفت حالت بگیرید تا از شما عکس بگیرم.
کد خبر : ۱۷۷۶۷۵
"گروه فرهنگی صراط" - یکی از مخاطبان روزنامه کیهان در مطلبی که برای ستون خوانندگان این روزنامه ارسال کرده، نوشت: در تاریخ 93/2/21 ساعت 14 در پارک لاله خبرنگار آلمانی از دو دختر ایرانی درخواست کرد با توجه به زیبایی دختران ایرانی روسری‌های خود را بردارند و بعد سیگار به آنها تعارف کرد و گفت حالت بگیرید تا از شما عکس بگیرم. بنده به پلیس اطلاع دادم و آنها را دستگیر کردند. برخی از خبرنگاران خارجی از آزادی‌های بی‌حد و حصر کشورمان نهایت سوءاستفاده را می‌کنند و کسی هم نیست که با آنها برخورد نماید. بنده که همسر یک دیپلمات وزارت امور خارجه بودم درکشورهای خارج حق گرفتن عکس در منزل خود از فضای بیرون را نداشتم. مسئولین امنیتی - انتظامی نگذارند خون مقدس شهدا به راحتی پایمال شود.

همچنین مخاطب دیگر این روزنامه نیز از وضعیت حجاب در پارک دانشجو انتقاد کرده و نوشته است: وضع حجاب و عفاف در شهرستان‌ها در مقایسه با تهران بهتر است. عصر روز یکشنبه 93/2/14 گذرم به پارک دانشجو واقع در چهارراه ولی‌عصر افتاد صحنه‌هایی شرم‌آور به چشم می‌خورد که واقعا متعجب و متاسف شدم. علاج واقع این است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جانب مردم و ضابطین قضایی فراموش نشود.

حسن روحانی پیش از انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری در یک گفتگوی فرهنگی در پاسخ به سوالی درباره برخورد با بدحجابان و گشت ارشاد گفته بود: "من قطعا با این برخوردها مخالفم. این‌ها حاصل همان قرائت و برداشت خاص از اسلام و قانون اساسی است. برای این‌که نگاهم به مسئله روشن شود، دیدگاهم را به مسئله حجاب و عفاف برای شما تشریح می‌کنم. خیلی از این برخوردها ناشی از دیدگاهی است که چنین شادی و نشاط‌هایی را گام‌های اولیه به سوی تضعیف عفت عمومی می‌بیند و بنابراین تشریح دیدگاه من مناسب است.
به نظرم، عفیف بودن چیزی فراتر از حجاب داشتن است. به نظر من اگر زنی یا مردی حجاب رسمی مد نظر ما را رعایت نکند، عفیف بودنش زیر سؤال نمی‌رود. قبل از انقلاب زنان زیادی در جامعه ما حجاب نداشتند، ولی آیا انسان‌های عفیفی نبودند؟ من هشدار می‌دهم که حجاب را عین عفاف ندانیم. به نظر من زنان زیادی از جامعه ما حجاب مطلوب قانون را ندارند، ولی عفیف هستند. عفت شاخص‌های زیادی دارد. کما این‌که می‌توان کسانی را هم یافت که ظاهر مطابق قانون دارند و حجاب دارند (چه مرد و چه زن) ولی اصول عفت را رعایت نمی‌کنند. بنابراین تاکید ما باید بر عفت باشد. باید ببینیم عفت را چه چیزی تهدید می‌کند. به نظر من عفت مردم ما را فقر اقتصادی و ناتوانی در ازدواج، بیشتر تهدید می‌کند تا رعایت حجاب مطابق استانداردهایی که عده‌ای دوست دارند و تعریف کرده‌اند.
این را چرا گفتم؟ چون یک عده‌ای فکر می‌کنند اگر جوانان با هم کوه بروند، در یک مراسم شادی شرکت کنند، یا در خیابان با هم قدم بزنند، عفت جامعه خدشه‌دار می‌شود. اما واقعیت این است که عفت را چیزهای مهم‌تری تهدید می‌کند. برخی از برخوردها هم ناشی از نگاه پلیسی و امنیتی به جامعه است، نگاهی که همه چیز را سیاسی می‌بیند. در حالی که اجازه دادن به برگزاری برخی مراسم، شدت کنش و دیدگاه سیاسی را کاهش می‌دهد. در ضمن، مطمئن باشید که در ایده‌آل‌های جمهوری اسلامی، نفی شادی و نشاط نبود. در هیچ کدام از شعارهای ابتدای انقلاب شما شعار علیه شادی و شور جوانی پیدا نمی‌کنید."
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵۵
۶۴
اگر این کار رو کردن خاک برسرشون ولی چون منبع خبر طبق معمول کیهانه و یه خواننده ناشناس خخخخخخ مثل دفعات قبل تماس گرفته : مره که باور نوونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کهی خوارررررررررررررررررررررر
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
هر روز شاهد کشف حجابیم چی می گید ؟؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
........ خخخخ همه چیزو سیاسی میکنی خخخخخ
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
کیی خوار بودن بهتر از اها استان اسمشو نبر بودنه
نماز جمعه 29 خرداد 88
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹۶
۱۶۱
طفلک مادرهای شهدا که باید این وضع افتضاح فرهنگی رو تحمل کنند . واقعا برای یه عده مسئولین متاسفم .
بعد تازه میگن آزادی بیان تو ایران نیست!!!!
کافیه تو غرب هولوکاست رو منکر بشی تا بفرستنت جایی که عرب نی نمیندازه اونوقت بغل گوش ما به ارزش های ما مثل آب خوردن توهین میشه!!!!
" والعاقبه للمتقین "
م
|
Iran (Islamic Republic of)
بر روحانی ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مادر شهید این وسط چکارست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مادر شهید اینوسط هیچکار است . فقط بچشو داده تا الان آزادانه هر طور دوست دارن مردم راه برند. دیگه خونه و بیرون یکی شده؟؟؟!!!!
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
مدرکت چیست نشون بده حرف نزن از این حرفها زیاد زدید که دروغ از آب در آمده.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
میگن تو آخرالزمان تعداد بی دین زیاد میشه و نگهداشتن دین خیلی سخته ها.
تعداد منفی ها کاملا نمایانگر این قضیه هستش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه شهدا را شما حزب اللهی ها 6 دانگ زدید به اسم خودتان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹۲
۱۹
هرکی گفته مسئله فرهنگی عامل نرخ پایین ازدواجه خیلی ............... با اینو اشتغالهای قرار دادی و چند ماهه تازه اونه بعد از کلی توسل به فرشو عرشو این وضعیت مسکن و تورم هرکس ازدواج بکنه باید به عقلش شک کرد نه مجردها
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کس به اندازه فهم و عقل و شعورش فرک میکند و حرف میزند. من در کم خردی شما شکی ندارم. و به خوبی میدانم که ازدواج برکت زندگیست و اکثر کسانی که میشناسم بعد از ازدواج سر وسامان گرفته اند. گرچه برای امثال شما ازدواج محدودیت هایی ایجاد میکند و بخاطر آن بهانه هایی چون تورم و... را مثال میزنید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت منفیها رو ببین ابو جهل بن ابولهب
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اون خواهرهاي مومنه و بردران ايماني که توي برنامه هاي مذهبي صدا و سيما اين مزخرفاتو ميگن که با هيچي زندگي خودشون و فرزندانشون رو شروع کردن منظورشون از هيچي Maxima و يک خونه 300 متري در بالاشهره
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق بن الیاس باز به نفع رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نظر دادی سگ های صهیونیست که 6 تا 6تا میزایند در حالی که نون شب هم ندارند بعد تو دلواپس هزینه اذدواج جوانان ایرانی هستی و دل جوانان را خالی میکنی .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال این ...... اگه ازدواج کنن پس کی میخاد بره الواتی و دختر بازی کنه؟
تعداد مثبت منفی ها هم نشانه بی دین شدن افراد در آخرالزمانه و هیچ جای تعجبی نداره چون توی آیات و روایات اومده.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۳
۶۲
والا چی بگم؟ اگه بگم بی حجابها بی حیا هستند و ... باید با یه عده بحث کنم چرا؟ چون اون حرف منو نمیفهمه! همونطور که من حرف اونو نمیفهمم! و هم فکران من هم مثل من فکر میکنند! و نیازی به نظر من نیست! ولی در آخر فقط بگم که حجاب و حیا نعمتی که خدا به هر کس نمیده و لیاقت میخواد.

همونطور که اولین تنبیه حضرت آدم و هوا بعد خوردن سیب این بود که خدا اونهارو برهنه کرد!

و یا این که خدا برای انسان پوشش و برای حیوان هیچ پوششی نگذاشته...

به نظرم تو این دو مثال ارزش حجاب معلوم میشه
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
از حالت بیانت خوشم نمیاد اما دو تا مثالت جالب و قابل تحسین بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای با اسم خیلی طولانی
حوا صحیحه نه هوا
اول یاد بگیر بعدا افاضه فیض بفرما
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان!
اصل قضیه رو بیخیال شدی به ه ح گیر دادی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اگر کسی یک واژه را نادرست بنویسد(یا صالا معتقد باشد درستش اینطور است) جمله او نادرست میشود؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
این جماعت ظاهربین وقتی جوابی برای گفتن ندارن به غلط املایی گیر میدن.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۴
۴۲
آقای روحانی حالا که شما میگید فقر اقتصادی و ناتوانی در ازدواج عفت رو تهدید میکنه برای ازدواج من جوون بیست و چندساله چه کاری انجام دادید؟
هر چند شما که تو خونه های آن چنانی زندگی می کنید بعید میدونم درد ما رو بیچاره ها رو بفهمید و فقط خوب بلدید شعار بدید و صحبت های قشنگ قشنگ کنید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
چند سالته سرباز؟؟؟ هم من و هم تو خوبمیدونیم مقصر اصلی کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فقر اقتصادی و این چیزایی که گفتی نتیجه رفت و برگشت های اون آقای ظرفیت است که ملیح لبخند میزد مذاکرات مثبت بود و فرداش تحریم میشدیم

برو از اون خونه بخواه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زندگی شما جوون بیست و چند ساله رو دولت قبل به این روز انداخت.
نه آقای دکتر روحانی.
فف
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام سربازجان،خوبی بابا؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آره ناشناس12:49 جان دولت قبل گند زد ولی آیا این دولت بهترش کرد؟
نه خیر سال قبل دلار 3300 تومن بود بجاش هسته ای داشتیم و تحقیر سبد کالا نداشتیم و تحقیر و سر خم کردن و کوتاه آومدن در مقابل غرب نداشتیم ولی الان دوباره دلار شده 3300 تومن و دقیقا بر عکس پارساله.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 12:31 هر آدم عاقلی که چهار کلاس سواد داشته باشه میدونه که تحریم از اول انقلاب بوده و ربطی به هسته ای نداره.
بعدشم آقای جلیلی اگر امتیازی هم نمی گرفت هیچ امتیازی هم نمیداد لااقل نمیذاشت ایران و ایرانی جلوی غرب تحقیر بشه ولی این آقای ظریف شما با اون خنده های دلبرانش تمام امتیازهارو میده و کشور مارو تحقیر هم میکنه و هیچ امتیازی هم نمی گیره حالا اگه عقل داری بگو کدوم بهتره آقای جلیلی یا ظریف.
اگر عقل داری باید بفهمی که تحریم برای مسئله هسته ای نیست این ها از ریشه با اسلام و در راسش تشیع مشکل دارن.چون تو دنیا فقط یک جریانه که جلوی اینا ایستاده و اون هم شیعیان هستن.
جدیدا هم که می بینید قضیه موشک های بالستیک مارو وسط کشیدن.
ایرانی اصیل و واقعی حاضره نون شب نداشته باشه ولی با عزت زندگی کنه و اونایی که از دکتر جلیلی انتقاد میکنن برای اینکه چرا باعث تحقیر ما جلوی غرب نشد و بهشون امتیاز نداد ایرانی نیستن یه مشت غرب زده بی غیرتن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۱
۲۳
افغانیها به ناموسمون تجاوز میکنن برادرای مومن و باصفا به غیرتشون بر نمیخوره حالا این آلمانی ..................................
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرای مومن نشون دادن که غیرت دارن از نهی منکرهایی که منجر به مصدومیت یا مرگشون شد. امثال شما هستید که مثل یه غیر انسان از کنار چنین چیزهایی رد میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
..... بابا!!
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجا با کمال ( البته فقط جمله اولش !! ) موافقم. محسن جان یعنی می فرمایید چون افغانیها اون جوری اند به آلمانیها هم بله؟ یاد حضراتی افتادم که در گرماگرم چپاول نفت کشور توسط انگلیسیها تجمع برگزار می کردن که حالا که نفت ما را انگلیسیها می برند و کسی هم صداش در نمیاد ........ یه مقدارشم بدیم به روسها !!!!!
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
یک جمله می خواهم به محسن بگم ولی میدونم سانسور میشه پس بوووووووووووووووووووووووق
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه ناموستون حیاوعفت وحجاب داشتن وخودشون رو درمعرض نمایش عموم قرار نمی دادندمورد تجاوز قرار نمی گرفتند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن
بچه حزب الهی ها امثال شهید خلیلی غیرتشونو نشون دادن و برای دفاع از ناموس شیعه جونشونو دادن این شماها هستید که با دیدن همچین صحنه هایی دو تا پا که دارید یکی هم قرض می کنید و ای فرار.
پس لطفا اینقدر دم از غیرت نزنید از افغانی ها هم هر کس خلافی انجام داده دستگیر شده و به سزای عملش رسیده کشور قانون داره بی صاحاب که نیست.
همچین حرف میزنی انگار افغانی ها شامل قانون کاپیتولاسیون میشن. هر چند از شما جماعت هوچی بیشتر از این بیشتر انتظاری نیست.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۱
۴۱
این بی دینی ها و بی بندوباری ها رو ده پونزده سال پیش که روند کوتاه شدن مانتوها تازه شروع شده بود باید جلوش گرفته میشد و فرهنگ سازی میشد نه الان که مردم دارن کاملا دینشونو از دست میدن.
الان نه فرهنگ سازی جواب میده نه زور فقط باید باهاشون مدارا کرد.
فقط یه راه وجود داره که خود مردم مومن و انقلابی به این جور افراد تذکر بدن ولی با توجه به اینکه روحیه امر به معروف و نهی از منکر تو اکثر مردم مومن ما هم از بین رفته بعید میدونم این روش عملی باشه.ولی از طرفی هم مسئولین نباید اجازه بدن این بد حجابی ها به بی حجابی کامل تبدیل بشه و حتما باید برخورد قاطع کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زیر مانتو بقیه هم نگاه میکنی؟ چه چشم هایی باایمانی!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای سربازباشماموافقم.اما این بی بندوباریها با گفتگوی تمدنها کلیدخوردوشیوع پیداکردوبه طور محسوس ونامحسوس توسط نفوذیهای آن د.... در هشت سال گذشته ادامه یافته وبیشترشدوحالاهم دراین د..... قراراست کامل شده وبه بی حجابی کامل منجرشود.همانطور که خود ...... گفته.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس! نگاهه. می افته. این مساله بدیهی رو که نمیشه انکار کرد. با تمسخر هم کاری سامان نمیگیره. هرچند که فکر نکنم دنبال سامان و این چیزها باشی.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا حامد درسته حق با شماست.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش جان خودتم فهمیدی چی داری میگی؟
من میگم روند کوتاه شدن مانتوها از 15 سال پیش شروع شد تو میگی به زیر مانتوی بقیه نگاه میکنم.
هر چند هوچی گری و مسخره بازی کار شماهاست بیشتر از اینم ازتون انتظار نمیره.
وبگرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۰
۱۶
صراط نیوز هر اتفاقی تو این مملکت می افته ربطش میدی به روحانی.اخلاقم خوب چیزیه
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا مسئولیت اجرایی دست ایشان است و جالب که ایشان فقط به فکر این است تا تریبونی پیدا کند تا از منتقدانش انتقاد کند!
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
بله این مسائل صرفا تقصیر ایشون نیست. فرهنگ باید اصلاح بشه و باید خانواده ها شروع کنند. ولی ایشون هم در جایگاهیه که بیانات از این قبیلش می تونه باعث جسورتر شدن متهتکین بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم فرهنگ عزیزم؟ایرانی اسلامی؟خنده دارترین نوع فرهنگ همینه.
در طول تاریخ ...... فقط خونریزی و وحشیگری وجود داره ، به این میگن فرهنگ؟
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل جان
از منتقدانش انتقاد کنه!
باور کن هروقت تو تلویزیون صحبت میکنه میگم الآن است
که از تی وی بیاد بیرون بزنه تو گوشم
باور کن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
چند وقت پیش آقای روحانی یه نشست خبری داشت بعدش یه خبرنگاری ازش سوال پرسید همچین عصبانی بهش نگاه کرد که خبرنگاره اصلا بی خیال سوالش شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۹
۱۴
این داستان ها و خیالبافی ها برای به رره انداختن ارازل و اوباش تو خیابون به عنوان مبارزه با بد حجابی دیگه جواب نمی ده ....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اینها حق وتو دارن احتیاج به بهانه ندارن
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
اراذل واوباش کسانیند که به بدحجابی وفسادجامعه دامن می زنندتاخودشان از این اوضاع کامی بگیرند.نه آنهایی که امر خدا را که همان امر به معروف ونهی از منکر است.انجام داده ودراین راه که نوعی ازجهاددرراه خداست شهیدیاجانباز میشوند.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
خانواده شهدایی که بچه هاشون رفتن تا تو امروز آروغ ناشتا بزنی ، علمایی که قرنها حافظ دیانت و تقوا بودن، مومنینی که رعایت خلق الله رو می کنند کدوم اینا اراذل و اوباشند؟ خجالت هم خوب چیزیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
لابد جنابعالی جزو خانواده شهدا هستی؟
من به عنوان کسی که جزو خانواده شاهد هستم این بسیجیها رو به هیچ عنوان قبول ندارم.
........
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اراذل اوباش همه مدیر شدند تا 4سال دیگه تو خیابون نمیان
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 17:54 که جزو خانواده شهدا هستی:
گیرم پدر تو بود فاضل/ از فضل پدر تورا چه حاصل
حالا چون شما گفتی باید بسیجو تعطیل کنن؟
مرد حسابی پسر پیامبر نا خلف از آب در میاد حالا خانواده شهدا که جای خود دارن.
منظور متین هم خانواده شهدایی بود که راه پسرشون رو ادامه میدن و هنوز مومن و انقلابی هستن نه هر خانواده شهدایی.
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
آره سرباز جان. دقیقا. ضمنا ناشناس انگار یادش رفته اکثریت خیلی بزرگی از شهدا همین بچه بسیجیها بودن.
کم صواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۹
۸
متاسفانه عده ای چاره هر مشکلی را در پلیسی کردن وامنیتی کردن جامعه می دانند در صورتی که اگر فضای رعب و وحشت برای همیشه جواب می داد که انقلاب پیروز نمی شد وطاغوت برجا می ماند نهایت اینکه بشویم کره شمالی . مهمتر از همه اینکه همه مردم ابتدا باید بپذیرند که مشکلی وجود دارد بعد کارشناسان اجتماعی مانند روانشناسان وجامعه شناسان و... پا پیش بگذارند وراه حل های عملی ارائه کنند مثلا در باب پدیده استفاده از ماهواره که تقریبا نیمی از مردم از آن استفاده می کنند آیا باید هر روز شاهد درگری بین مردم وپلیس باشیم ؟مگر این مردم دشمن هستند ؟در بحث حجاب هم همین است ابتدا باید همه جامعه بپذیرد که بی حجابی یک درد اجتماعی است وقتی برخی از مردم(که تعدادشان هم کم نیست) اصل حجاب را قبول ندارند ورود پلیس دراین مقوله ها پذیرفتنی نیست وباید فکردیگری کرد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
این مردمی که حجاب راکه در جای جای قرآن واحادیث به حفظ آن تاکیدموکدشده.قبول ندارند.نه مسلمانندونه قانونمند.چون نه به خواست خداعمل میکنندونه به خواست قانون.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۱
۱۲
شما اگر . به فکر خون مقدس شهدا بودین از قاتلینشون ( فلسطینیها) که سالها در رکاب صدام جوونهای ما رو پرپر کردن حمایت نمیکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول محسن
شکارچی زنده به عشق قرآن و عترت
|
Iran (Islamic Republic of)
امام راحل فرمود فلسطین پاره تن اسلام است
درک این مساله برای لمپن هایی که عقل و درک سلیم ندارن بسیار مشکل هست- چون لمپن های جامعه ما در نوع تفکر با صهیونیست ها تقاوت چندانی ندارن و فقط به خاک ملیت و نژاد و مذهب و برتری فکر می کنند- حمایت ما از فلسطین براساس ایدئولوژی الهی نبرد با شیاطین و( مفسدین) در زمین هست و محدود به مرز های جغرافیایی و ملیت ها و نژادها نیست چرا که این رژیم نامشروع و این سگ هار در طول حیات منحوسش اثبات کرد که عرب و ایرانی و اروپایی و آمریکایی براش تفاوت نداره مسلمان و یهودی براش تفاوت نداره- ای کاش امثال لمپنهای خود عاقل و دانا پندار صرات برن در مکتب راشل کوری در مردانگی و بصیرت یاد بگیرن- چه بسیار صهیونیست مسلکها وبه قول امام خامنه ای روسیاه های بد محاسبه گری که در این مملکت زندگی می کنند - خون شهدا را می نوشند و لگد مال می کنند و از امنیت و ما حصل مقدس این خون علیه اصل و اساس اسلام و انقلاب و مذهب تز و تئوری و دکترین در می کنن- صرات تو و کل تشکیلاتت در انتشار افکار ضاله این مضلین شریک هستی- این کارت آزادی بیان و اندیشه نیست بلکه تریبون شدن برای انحراف کسانی هست که افکار اینجور آدم هارا می خونن و بدون بصیرت و علم و آگاهی دچار تشکیک و انحراف میشن- اگر این ها که حتی احکام اولیه و بدیهی اسلام رو هم نمیدونن مثل طهارت !مدافع اسلام و خون شهدا و این مملکت هستن و علی الاسلام سلام...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار سیاست چیز بی پدر و مادریه
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
حمایت ما از فلسطین به خاطر اینه که اسرائیل باید نابود بشه.
دشمن دشمن ما میشه دوست ما.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی کسی رو که خوابیده میشه بیدار کرد اما کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
چون زمان جنگ با صدام چند تا فلسطینی توش بوده الان همه فلسطینیها قاتلن؟! عجب استدلالی! برای خودت اسفندی پهنی چیزی دود کن! حیفی به خدا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دروغ گفتن مالیات نداره که راحت باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یه ذره جوونمردی تووجودت باشه می فهمی که اگه از فلسطین دفاع می کنیم چون مرام دینمونه که از مظلوم دفاع کنیم
وبدون که اگه از اونا دفاع نمی کردیم الان چکمه اسراییلیها توخونت بود و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب شکارچی شما اعصاب خودت خرد نکن.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی یاسر عرفات جونتون برای صدام چندین هزار نیرو فرستاد و گفت مجوس ها و روافض ............ تو سخنرانیهای رائفی پور هم بهش اعتراف کرده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی قبل از سال 2006 که حماس بیاد سرکار مگه داشتینم تو اهواز و تهران باهاشون میجنگیدیم؟ تو رو خدا مثل طوطی .....رائفی پور و پناهیان رو تکرار نکن. اصلا" اسراییل در حدی هست که به ایران حمله کنه؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
پس بگو.شما بخاطردفاع ازخون شهداست که برای برقراری ارتباط بااسراییل.آمریکاوکشورهای اروپایی لهله می زنید؟وبه ارزشهای دینی مثل حجاب که به خاطر آن انقلاب وجنگ شدپشت پامی زنید.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر رژیم حرامزاده کودک کش سگ وحشی نجس .
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
من با حرف محسن موافقم
به جای فلسطین باید از اسراییل وامریکا حمایت کرد
ملک جون هم بد نیست
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۳
۹
این حرکات فاز بعدی و مقدمه چینی و امتداد فیلترینگهای اخیر و جمع شدن اینترنت نامحدود برای دسترسی کمتر مخاطبین به اطلاعات و راهپیماییها و تظاهرات حجاب هفته قبله خدا میدونه چه خوابی برامون دیدن. خدایا ما و از این قرون وسطی نجات بده فقط تو میتونی به دادمون برسی.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین انسان و زن واقعی اون کسیکه تو فرانسه بخاطر اینکه نمیگذارن با حجاب وارد بشی ترک تحصیل میده و نشون میده که هیچ چیز بالاتر از حیا و نجابت نیست. البته برای کج فهم جماعت یاسین تو گوش خر خواندن است!
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا خدارو قبول داری؟!! آخه تو تمامی نظراتی که از شما دیدم اثری از رض
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی ببخشید کمیل جون خخخخخخ امثال تو درد دین و امر به معروف ندارین فقط چون خودتون ناراحت ........ میخاین همیشه...........
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
کمیل جان اینا دچار فقر فرهنگی هستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آنتی صهیون تو کارو زندگی نداری؟!درآمدت از چه راهیه؟همش اینجایی که.کاری.درسی.شغلی.؟!هیچی؟
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
من نظرات این محسن را میبینم یاد دکتر کورتون می افتم
راست میگم دیگه کورتون بود؟نه
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۲۳
حجاب داشتن لیاقت میخاد که هرکسی نداره بد حجاب ها هم با این کار و با به نمایش گذاشتن خودشون جلوی چشم نامحرمان میخان بگن ما ارزونیم جنس ارزونم که مشتریش زیاده.
هیچ وقت روی پیکان 45 چادر نمیکشن در عوض چادرو روی ماشین های قیمتی میکشن. چون جنسش باید قیمتی باشه که روش چادر کشیده بشه تا از آسیب دور بمونه.
روشنک تقوی
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاچراتواینترنت وفضای بازگیس وگیس کشی راه انداختید؟واقعامردومردانه بریزیدتوخیابانهااعتراض کنید..صدابهترمیرسدبگوش شنونده اش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۸
۱۱
آزادي بي حد و حصر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۶
۱۳
اگه یه دفعه همه با هم تصمیم بگیرند کشف حجاب کنند شما چکار میکنید؟ ......
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ وقت همچین اتفاقی نمیفته.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
هیچ کاری!
اونیکه باید کاری بکنه اون بالاست و خودش به همه چیز نظارت داره.
کریم شیره ای
|
Iran (Islamic Republic of)
اون وقت بهشت میشه برای گار گرهای خارجی که امکان و حق اژدواج با ژنان ایرانی را ندارند اگه بشه چه شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دلواپس میشن!
شعبون بی مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
سوالت اشتباهه چون این شما که گفتی ایا جز همه هستند یانه
اگر هستند خوب شمایی نیست که ناراحت بشه
اگر نیستند پس همه کشف حجاب نمی کنند
بابا چکار کردم با این استدلالم ؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی بد میشه اونوقت!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
شعبون بی مخ دمت گرم کلی با این استدلالت خندیدم خیلی جالب بود.
خدا حفظت کنه.
راستی اسمت هم خیلی جالبه.
با این اسم یه طعنه خیلی ظریف به این روش عن فکرا زدی که ماهارو شعبون بی مخ و چماقدار میدونن در حالی که خودشون توی سال 88 وحشی گری و اون خوی حیوانی شون رو به همه نشون دادن.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۱۵
خوب کسانی که به این دولت رای دادن ازش انتظار هم دارن یادمون نره اکثریتی که به این دولت رای دادن در ستادها چه کارهای میکردن در جلو حضرات چه فساد رواج بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۱۳
واقعا نمیدونم چی بگم برای جامعه متاسفم
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۲۱
اکثر افراد بد حجاب دارای کمبود شخصیتی هستن و میخان از این طریق و با جلب توجه این کمبود رو جبران کنن.
در برخورد با اکثر این افراد متوجه میشید که اخلاق درست و حسابی ندارن و متوجه کمبود شخصیتی این افراد خواهید شد که این کمبودها در با حجاب ها خیلی خیلی کمتره.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۲۲
ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار آدم مثل من بیکار و بی خرد و به قول شما بی شعور و الاف باشه بهتره که با صد تا اسم (کمیل آنتی صهیون-سربازولایت2و1 و مطیع امر رهبریم-حامد-آنتی-ضدفتنه-معتدل و منتظر و...........) هی کامنت بذاره و بعد با بقیه شخصیتهاش از خودش تعریف و تمجید بکنه خخخخخخخخخخ
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد
نیلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب محسن کور خوندی .چون من حامدم وفقط با اسم خودم کامنت میذارم.همه تحلیلهات وقضاوتهات همینطوری الکی ودروغه.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد.
آقا محسن تمام افرادی که با چند اسم کامنت میذارن سریعا بعدا از چند روز دستشون رو میشه مثل محمد م و رفقاش ولی این حرف شما از روی لجبازیه و همه میدونن که ما اونقدر مرد هستیم که با یه اسم کامنت بذاریم مثل بعضیا نیستیم که با چند اسم کامنت میذارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۱۸
به نظرم بسیجی وامربه معرف وناهی از منکر ها مقصرند.
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین تنهایی به این نظر رسیدی یا با مامان بابا مشورت کردی؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
مجید دلبندم ناهی نه نهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۸
۲
سیگارو کیهان اضافه کردا!!!!!خوبه نگفت کارمنده سی آی ای هم بودن!!!!
یک استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۰
۱۳
وجود گشت ارشاد .......... نتیجه ای جز تحقیر وتوهین بانوان واز طرف مقابل موجب ایجاد حس نفرت ولجبازی بیشتر ...... از سوی دختران میگردد و هیچ حاصل مثبت وسازنده دیگری ندارد
...

در صورت عدم جمع اوری این گشت های بی حاصل دراینده کشور هزینه و تاوان سنگینی را بصورت قطعنامه ها وتحریم ها بابت ان خواهد پرداخت
معینی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب استاد، احتمالا شما در دانشگاه آزاد شعبه رباط کریم برای دوره کاردانی نحوه تسلیم شدن به دشمن از ترس تحریم را درس می دهید.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
کدام بانوان؟بانوانی که شان ومقام زن رابا بدحجابی وترویج بی حیایی درجامعه تنزل میدهند؟چرا این جماعت تذکری را که بهشان داده میشود تحقیر وتوهین می پندارند ولی نگاه های کثیف وپلید شیطانی هوسبازان را افتخار ودرشان خود می دانند؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
اون دانشگاهی که تو استادشی به جاش چراگاه بزنن حیوانات بچرن بازدهیش خیلی بیشتره.
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۳
با سلام
مساله حجاب یک مساله کاملا فرهنگی است و اگر صد در صد نباشه 90 در صد به فرهنگ مربوطه ما فقرایی داریم که با حجابند و متمولینی که بی حجاب و یا بد حجاب در کل الان فرهنگ جامعه ما دستخوشه تغییر و تزلزل شده است و این مساله جدی و تخصصی است و مانند طبابت و مهندسی به کارشناسان و اهل فن می طلبد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدوم کارشناسان؟
لابد استاد پناهیان و رسایی؟
از مالزی یاد بگیرید
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
بابخش اول نظر شماموافقم ودر تکمیل حرف شما معتقدم که نوع حجاب اول به اعتقاد دینی وبعد به فرهنگ افرادمرتبط است.اما بابخش دوم حرف شما مخالفم.چرا که درجامه کم نیستند افراد بسیار بدحجابی که بسیار هم فقیرندونیزدرمقابل افراد متمولی که با حجابند.درحقیقت بدحجابان دچار فقراعتقادی وفقر فرهنگی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۱۳
مردهاي ما دارن غيرتشون رو از ذست ميدن كه حاضرن يه مرد نامحرم ديگه هم از زيبايي زنشون لذت ببره
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
در احادیث داریم که هر مردی همسرش آرایش کنه و از خونه بیرون بیاد و تو خیابون قدم بزنه اگر مرد به این کار راضی باشه به ازای هر قدمی که زن بر میداره یک خانه در جهنم برای اون مرد ساخته خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۱۳
ای صراط ...خاک برسرت که فقط چشمان ناپاکت حجاب دو تا دختر رو میبینه....هزاران نفر تو این کشور جان میدهند بی نان.....اونارو هم ببین...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
به صراط چه بی کفایتی بعضی از آقایون؟
معراك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۸
هر زن مسلماني كه عفت داره حجابم داره كسي كه حجاب مطابق اسلام رو رعايت نميكنه درواقع داره بي عفتي ميكنه جون با اين كار ميخواد توجه نامحرم رو به خودش جلب كنه و زيباييش رو به رخ ديكران بكشه حالا درجاتش با هم فرق ميكنه البته حساب غير مسلمانها جداست كرجه در تمام اديان الهي حجاب براي زنها واجب است
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۸
من روز سیزده رجب در یکی از سراب های تفریحی نهاوند بودم یک خانواده که هفت هشت زن همراهشان بودند
همه زنانشان بی روسری و با آستین کوتاه در ملا عام نشسته بودند.
گشت ارشاد نباید باشد حرمت دین شکست شکست
نهی از منکر زمانه اش گذشته
حرمت بانوان محترمه نباید شکسته شود؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
این بانوان اگرحرمت داشتندکه خودرا به نمایش نمی گذاشتند.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
گشت ارشاد باید باشه تا اگر زنان حرمت خودشونو نگه نمیدارن لااقل حرمت افراد مومنی که اون دور و بر هستن شکسته نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۱۱
با بگیروببند حجاب درست نمیشه.هشت سال پیش که باتوهم فتنه ،مملکت رو به یه زندان بزرگ تبدیل کردید جوانان از شما بریدند و رفتند دنبال ماهواره.قبول کنید که این صداوسیما به کشور خیانت کرد وبا برنامه های یکسویه ومزخرفش بیشترین خدمت رو به غرب کرد وخودش شد یک تهاجم فرهنگی.روحانی تو8ماه چکارمیتونست بکنه که این جوانان انقلابی!!!دولت قبل رو به بی حجاب تبدیل کنه؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
8سال گذشته نه.از16سال گذشته کلیدخوردودر8سال گذشته حریف نشدندوضع حجاب رادرست کنندوحالاباتصمیم واجازه انتخاب نوع پوشش ازطرف آقای روحانی به مردم اوضاع روز به روز وخیمتر میشود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
توهم فتنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که خیلی رو دارید شماها.
سر دستتون خاتمی اعتراف کرده که تقلبی اتفاق نیفتاده بعد شما میگید توهم فتنه؟
خنده داره واقعا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۸
۶
« بنده که همسر یک دیپلمات وزارت امور خارجه بودم درکشورهای خارج حق گرفتن عکس در منزل خود از فضای بیرون را نداشتم.»
احتمالاً همسر سفير ايران در كره شمالي بودن؟!
علي ساماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۱۲
لطفاً سري به پارك پرديسان هم بزنيد. آنجا ديگر يك يا دو دختر نيست. مردان بي‌غيرت فراواني را مي‌بينيد كه دختران و زنانشان را بي‌حجاب آورده و به‌نمايش گذاشته‌اند. كسي هم نيست كه پي‌گير ماجرا باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه به تو چه. چرا این مسئله بدیهی نمی فهمید ای داد بیداد لباس مردم نه به تو نه به صراط نه به ... ربطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۶
این دختری که تبرج میکند
معلول یک سری از علت های دیگر است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱
پارک لاله چیه دیگه همه جا کشف حجاب شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۲
الکی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۴
دختر ایرنو شکل میمونی عاشقت شده
غول بیابونی حالا بیا حالا برو
چه رنگ بوی دار
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۲
مدرک من چشمام هست که در در خیابانهای دزفول نمی تونه یک لحظه بچرخه وگرنه یک زن آماده برای .... میبینه
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۰
دوستان، برای بحث با کسانی که اصل مسأله حجاب رو قبول ندارند باید به مبانی دینی، عقلی و جامعه شناسی مسأله رجوع کرد که بحث مفصلی است و در قالب یک کامنت نمی گنجد. اما برای افرادی که اصل مسأله رو قبول دارند باید بگم که نیاز به خودنمائی و جلب محبت یک نیاز طبیعی در وجود دختران است که اگر با آگاهی بخشی و جهت دهی صحیح مدیریت نشود به اشکال مختلف بدحجابی در سطح جامعه بروز می کند. حل مشکل بدحجابی عمدتاً نیازمند یک کار فرهنگی فراگیر، هوشمندانه و کارشناسانه است که نیازمند مشارکت و همیاری همه دلسوزان اعم از کارشناسان فرهنگی، رسانه ها و مسئولین آموزش و پرورش، روحانیون، خانواده ها و . . . و نیز مردم عادی (در قالب تذکر و هدایت با زبان نرم و منطق صحیح) است.
برخورد امنیتی با بدحجابها به طور وسیع ممکن است مشکل را بصورت مقطعی کاهش دهد اما بصورت ریشه ای حل نمی کند. البته این به معنی کنار گذاشتن کامل آن نیست. اما باید برخورد انتظامی در حد بسیار محدود صرفاً برای معدودی از افراد که قصد هنجار شکنی و جریحه دار کردن عفت و حیای عمومی جامعه بصورت فاحش را دارند، باشد؛ تا اینگونه افراد در سایه نبود مرجع مسئول، احساس وجود حاشیه امن برای انجام هر عمل دلخواه و هنجار شکنانه نکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۴
دمشون گرم
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۴
وقتی مشکلات افتصادی زیاد می شود
همین هست و هیچ به فکر قشر جوان نیست این جوان به هر ناکجا ابادی کشیده می شود حالا شما می خواهی گشت ارشاد بزاری بزار نتیجه این میشه!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فکر کردی واسه آقایون اصلا" ما اهمیتی داریم نه موشکباران شهرکهای صهیونیست نشین واجبتره
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۳
من چند روز پیش در مترو شاهد بودم یک پسر حدود 17ساله پای خودشو انداخته
روی پای دختره و دختره هم لم داده سرشو گذاشته شونه پسره و هر دو با ظاهر بسیا نا مناسب وبا هم ور میرفتن.
و مردم هم نگاه میکردن و سر تکون میدادند وبعضی ها هم خجالت میکشیدند و می گفتند کشو ما قانون نداره.پس پلیس چه کار میکنه؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
پلیس عوامل زمین خواری و اختلاس 30 هزار میلیاردی رو دستگیر میکنه؟ تو ار کجا فهمیدی 17 ساله هستن؟ از قدیم گفتن دروغگو کو حافظس ولی نگفتن دروغگو خنگه خخخخخخخخ
جویای حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۶
میگم شما این همه بحث میکنید در صورتی که حتی تصویر یا عکسی از این خبر در گزازششون نیامده پس چطوری در مورد چیزی که ندیدید نظر میدی!
هر وقت عکسش را گذاشتن قبول میکنم که این خبر صحت داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۵
خبرنگار شما اونجا چکار میکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
داشت برای شرکت در جشنواره عمار با موضوع بدحجابی دنبال سوژه میگشت
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۴
این مردان بی غیرت مصداق کلمه ....اند
عنابستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱۲
انتشار اين مطلب وامثال اين مطلب اشاعه فحشي مي باشد
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۰:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۸
اگر دخترهای تان را نگهدارید مسُله ها
به این دراز ها نمیکشد ملت عزیز ایران شماها خوبیکارماندین عزت تانرا به بازار انترنت به قیمت ناچیز عرضه میکنید
تشکر ازشما این همه وقت دارید
سعید
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
چرا صورت مسله رو پاک می کنید
وقتی تورم بالا هست
وقتی مسکن گران هست
وقتی سربازی افزایش پیدا میکنه
وقتی جوانان نمیتون ازدواج بکنن
وقتی جوان کار نداره مگین ازدواج بکن
وقتی از دیدن دو جوان که دارن به هم ابراز محبت مکینن در جامعه در فضای باز که مسلما وجه خوب نداره چون..
وقتی مشکلات ما موی جوانان میشه
وقتی به جای کار فرهنگی و برداشتن
مشکلات از جوانان و خانوداهایشان
گشت ارشاد می زارین باون مشکلات
و پای دختر به کلانتری و جاهایی گه فضای خوبی نداره باز میشه و اثار نامطلوبی رو برای دختران جامعه بوجود می اره و در نهایت با هزینه سنگینی
جامعه رو مواجعه میکنه
باید شاهد سو استفاده از قشر جوان
و مشکلات دیگر باشیم
از بدتر هم خواهیم خواهیم دید در جامعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
کیهان کی خبر درست داده که این خبرش درست باشد مدیر کیهان استاد ضد جاسوسی است به راحتی می فهمد کی جاسوس است کی نیست ؟!! نمی دونم چرا مسئول شبکه ضد جاسوسی اطلاعات نمی کنندش تا همه جاسوسان را دستگیر کنه ؟
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
آزادی بی حد و حسر رو خوب اومدی!
عین واقعیته!!! :))
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۲
حالا به من هر انگی بزنید و بگید از دین دور شده، اما پدیده بدحجابی فقط یک جا اتفاق می افته و اونم تو کشوریه که حجاب اجباریه!
خب اونایی که اعتقادی به حجاب ندارن وقتی زوری باشه میشن بدحجاب!
وقتی بدحجابی از ایران برچیده میشه که حجاب اجباری نباشه!
حالا بگید من از روی هوای نفس نظر دادم!
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۲
من با حجاب اجباری موافق نیستم اگر آقایان مثل خانمها در گرمای 40 درجه مجبور بودند چادر بپوشند مشکل ما را درک میکردند. شما ببینید در کشور های خارجی یک نفر هم به خانمهایی که کنار دریا آمده اند نگاه نمی کنه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
دوستان، یه سری به این سایت بزنید. جابه!
http://www.taamolnews.ir/fa/news/59219/%DA%86%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86-%D9%88-%D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1-%D8%AA%D9%88
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۱
Jam konid saite mozakhrafatono
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۳
اصلا دمشون گرم که اینکارو کردن به من و شما ربطی نداره.مشکل امثال شما اینه که به زیبایی افراد هم حسودیتون میشه و در کل به زیبا بودن مشکل دارین.یه مردی تو محله مون سوپر مارکتی داره و از این حزب الهی هاس و یه روز یه خانم زیبا و تیپ زده اومد خرید کرد و رفت و منم اونجا بودم و تا خانمه رفت به من گفت من از خوشگلها متنفرم منم بهش گفتم شما که الان چهار چشمی خیره شه بودی بهش بعد میگی متنفرم؟ اینا همش از روی عقده و حسادته.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۰
این که بی حجابی ترویج میشه وعده ای به خودشون جرات میدن ازدخترایرانی بخوان روسری روازسرش دربیاره ازبی غیرتی مرداست.دخترایرانی فراترازاین حرفهاست که بخوادعزتش زیرسوال بره.مابه عنوان مردم این کشورعزیزازوزارت فرهنگ وصداوسیمادرخواست داریم بافرهنگ سازی مناسب زمینه پوشش صحیح حجاب رابه کانون گرم خانواده هاتقدیم کنند.امیدوارم دخترهای خوب کشورمان پی به ارزش والای خودببرن.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۰
لعنت خدا و پیغمبرش بر آدم دروغگو!