چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ساعت :
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

برخی به افکار ضدامام(ره) میدان می‌دهند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سالگرد ارتحال حضرت امام دوره‌ای برای بازپرداخت آرمان‌ها و افکار امام است، اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام آزمایشی برای دستگاه‌های فرهنگی است زیرا آنها در اینجا مورد آزمون قرار می‌گیرند.
کد خبر : ۱۷۷۳۶۰
صراط: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت کم‌نظیر است که با تکیه و ارتباط با خدا توانست محل نزول رحمت الهی باشد و مثل پیامبران حیات معنوی- الهی را انتشار دهد، اظهار داشت: افکار امام روح انقلاب اسلامی است همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ما بدون نام امام بی‌شناسنامه است و اساسا انقلاب اسلامی بدون نام به افکار و حتی آرمان‌های امام بدون هویت است.

نقدی ادامه داد: امام راحل شناسنامه و هویت انقلاب ماست، آرمان‌های او ارزش‌های جاودانه انقلاب محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد در بیان معارف امام کوتاهی می‌کنند، در تبلیغ آرمان‌ها و افکار امام کاستی می‌کنیم و نارسایی امروز ما در عرصه فرهنگی ناشی از همین بیگانگی با افکار امام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت‌: متأسفانه بعضی از کسانی که باید به عنوان مبلغین و ناشرین افکار امام باشند امروز به این جمله بسنده می‌کنند که سخنان امام مربوط به دوره زمانی خودش است و باید آنها را به روز کرد و با این حرف از مسئولیت‌شان شانه خالی می‌کنند و به جای ترویج افکار امام به بیگانگان میدان می‌دهند.

نقدی ادامه داد: اگر هر کدام از سخنان امام در دوره‌های مختلف تاریخی مربوط به یک زمان و مقطع خاص باشد، کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که وصیت‌نامه امام برای حال و آینده است و بلکه متعلق به همه نسل‌هاست.

وی افزود: این دوره دوره‌ای است که باید یکبار دیگر وصیت‌نامه امام را بالای دست بگیریم و آن را با صدای رسا تبلیغ کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید سالگرد ارتحال امام مثل یک مراسم عزاداری سنتی برگزار شود گفت: سالگرد ارتحال امام دوره‌ای است برای بازپرداخت آرمان‌ها و افکار امام است و آزمایشگاهی نیز برای دستگاه‌های فرهنگی محسوب می‌شود زیرا آنها در اینجا مورد آزمون قرار می‌گیرند که آیا به آرمان‌ها و مواضع امام وفادار هستند یا فقط به عکس و تشریفات و اهدای گل بسنده می‌کنند.

نقدی تاکید کرد: کوتاهی و سستی در تبلیغ و اجرای آرمان‌های امام خیانت به شهدا، جانبازان و ملت بزرگ ایران است.

وی اولین و بالاترین آرمان امام پس از اصل اسلام را وحدت‌کلمه دانست و گفت: اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: اسلام بدون مبارزه با استکبار یک اسلام من‌درآوردی و بی‌هویت است.
منبع: فارس